Jij bent de ideale client voor een dvp Kurdy!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKwaliteit boven kwantiteit! Zo doe je dat!Ooit 1x voor 2 uur geboekt en de beste sex ooit gehad. Ik ga het ooit nog wel een keer doen maar dan spreek ik het van tevoren wel beter af met de DVP wat ik zou willen, zodat zij niet verrast is dat ik ook met een lekker drankje en klein hapje kom aanzetten. Lekker kletsen tussendoor. Lijkt mij weer geweldig. Maar dan moet ik diezelfde maand niet meer bij een andere dame op bezoek gaan
Ik ken iemand die het daar niet mee eens isJij bent de ideale client voor een dvp Kurdy!
Dat was bij mij ook het geval ...Ooit 1x voor 2 uur geboekt en de beste sex ooit gehad. Ik ga het ooit nog wel een keer doen maar dan spreek ik het van tevoren wel beter af met de DVP wat ik zou willen, zodat zij niet verrast is dat ik ook met een lekker drankje en klein hapje kom aanzetten. Lekker kletsen tussendoor. Lijkt mij weer geweldig. Maar dan moet ik diezelfde maand niet meer bij een andere dame op bezoek gaan
Doordat ik haar niet hierover had ingelicht was ze misschien een beetje overdonderd van de aandacht… dus in het vervolg ga ik een DVP niet meer verrassenDat was bij mij ook het geval ...
Haha ahzoDoordat ik haar niet hierover had ingelicht was ze misschien een beetje overdonderd van de aandacht… dus in het vervolg ga ik een DVP niet meer verrassen
Doe ik wel vaker hoor... iets meebrengen. Een fles champagne bijvoorbeeld... of sushi. Maar dat doe je dus best NIET als 'verrassing'... maar gewoon even vragen: 'Hey, heb jij zin in... Zou het leuk zijn als ik...' En als zij dan gaat van 'Ja! Leuk!... Let the party begin!Ooit 1x voor 2 uur geboekt en de beste sex ooit gehad. Ik ga het ooit nog wel een keer doen maar dan spreek ik het van tevoren wel beter af met de DVP wat ik zou willen, zodat zij niet verrast is dat ik ook met een lekker drankje en klein hapje kom aanzetten. Lekker kletsen tussendoor. Lijkt mij weer geweldig. Maar dan moet ik diezelfde maand niet meer bij een andere dame op bezoek gaan
Hmmm de Marco dus ik dacht het al eens gaan piepen daarnetDoe ik wel vaker hoor... iets meebrengen. Een fles champagne bijvoorbeeld... of sushi. Maar dat doe je dus best NIET als 'verrassing'... maar gewoon even vragen: 'Hey, heb jij zin in... Zou het leuk zijn als ik...' En als zij dan gaat van 'Ja! Leuk!... Let the party begin!