@Aphrodita graag een DVP label aan de admin vragen. Dan kan je een eigen topic openen in het Dames aan het woord gedeelte. Je neemt nu dit hele topic over.
Met alle respect richting forumleiding en forumregels wil ik hier toch even op reageren.
Een DVPlabel wil ik niet. Ik hou er niet van me te laten labelen of oormerken.
Ik vergelijk het hier weleens met een café. Een café waar met name mannen rondhangen, maar waar vrouwen ook welkom zijn. En net als in een echt café trekt een vrouw ook hier onbewust aandacht. Ik zag je elders in een topic een vergelijking maken met drollen en strontvliegen, ik vind dat niet zo netjes tegenover betrokken forummers.
Helaas moet je in dit café als vrouw je al vrij snel min of meer verplicht melden bij de barman om een geel hesje aan te trekken, zodat iedereen van afstand kan zien dat je een HOER bent. In ruil voor dat gele hesje moet je dan een kopie paspoort achter de bar leggen. Ik vind dat raar.
Ik neem geen topic over. Het woord ' overnemen' impliceert een bewuste actie en daarvan is geen sprake. Van de verwijderde comments was ongeveer 10% van mij, dat valt wel mee toch?
En tot slot wil ik je een fijne dag toewensen. Het is heerlijk weer, dus dat moet lukken lijkt me.
Groetjes van Aphrodita, Godin van de Liefde