Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, precies dat dus. Je wilt ook gewoon aardig, menselijk zijn.
Maar als het gevroren heeft hoef ik geen berichtjes dat het gevroren heeft en dat ik moet oppassen op de weg. Hij wilde zelfs winterbanden of zoiets gaan regelen voor me. :unsure:

Ja, dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf, maar toespelingen op dat hij wil scheiden voor me en samen op vakantie wil, bezorgen me wel de kriebels soms. Ook al is het dan zogenaamd een 'grapje'.
Ik lees hier toch al veel rode lichten, het gaat veel te ver en geeft aan dat deze persoon constant aan je denkt.
Je hebt er dus goed aan gedaan om op de rem te gaan staan, ook al zijn dit geen leuke gesprekken neem ik aan.
En het zogenaamde "grapje" geloof ik al zeker niets van.

Dat was bij mij ook zo ,maar ik doe dit dus nooit meer liever nu een associale rotzak te zijn en geen enkele vorm nog te hebben van empathie lief zijn en bezorgd zijn medemens willen zijn brengt geen aarde aan de dijk brengt niets op enkel gezijk en overbodig stress .
Door de hele situatie ben je over je toeren en schrijf je gefrustreerd bovenstaande dingen maar je vroegere reacties hier tonen iemand die juist heel gevoelig en begaan is, alles behalve een asociale rotzak dus.
En dat hoef je ook niet persé te willen veranderen, je bent wie je bent.

Stop een tijdje met wandelen en probeer deze situatie te zien als een leermoment.
Hopelijk kan je daarna terug je draai vinden met eventueel een andere dvp waarbij je je goed voelt.
Ik wens het je alvast toe!

Voor sommigen draait het vooral om die intense tijdspanne van seks, dat uurtje samen. Maar voor velen gaat het veel verder: zij zoeken ook echte intimiteit, verbondenheid, het gevoel dat ze gezien worden. Dat overstijgt vaak dat ene moment in bed.
Heel mooi en juist gezegd Lisa!
En welkom terug. 🙂

Veel vragen, @Elitebook.

Your sofa or mine?
Analyseren of geanalyseerd worden, that's the question.

You want me slowly, slutty or bitchy?

Oké, even kort dan: Aphrodita deelt niet, very unlikely, mijn hang naar avontuur staat volkomen buiten de beroepskeuze van mijn familieleden toch?

Mvg,
Aphrodita, Godin van de Liefde
💋
Slutty! Jouw sofa klinkt goed! Hoe maak ik dan een afspraakje met de godin van de liefde? Er zullen geen analyses plaatsvinden hoor, wees gerust haha 😉

Oké, even kort dan: Aphrodita deelt niet, very unlikely, mijn hang naar avontuur

De Godin van de Liefde is in the business of breaking hearts?
Slutty! Jouw sofa klinkt goed! Hoe maak ik dan een afspraakje met de godin van de liefde? Er zullen geen analyses plaatsvinden hoor, wees gerust haha 😉
@SjakievdHoek : HELP!!! Hij snapt het niet. Moet ik nou in twee dagen tijd twee mannen teleur gaan stellen?

Zoek eens op haar naam!
Zag van de week een recensie met link.
Ik dacht echt dat Miss Tiffany terug was. Maar @Aphrodita leuk dat je er hier bij bent!

Nogmaals help!!! Dat ben ik niet, die ken ik niet.

Maar toch bedankt voor het warme welkom
❤️

Nogmaals help!!! Dat ben ik niet, die ken ik niet.

Mocht je je een keer vervelen:

Je hebt best wel een beetje dezelfde schrijfstijl, zelfde regio en dezelfde leeftijd.

Mocht je je een keer vervelen:

Je hebt best wel een beetje dezelfde schrijfstijl, zelfde regio en dezelfde leeftijd.
Dat was Empress Layla.

En de tweede ronde was haar naam Miss Tiffany.

En dit is Aphrodita:

En de tweede ronde was haar naam Miss Tiffany.

En dit is Aphrodita:
Voor alle duidelijkheid:
Ik ben niet die Aphrodita,, ik kom niet uit Rotterdam, ik ben geen Empress Layla, en ik ben ook geen Miss Tiffany

Ik kan me overigens wel identificeren met Miss Tiffany. Haar beleving lijkt wel op de mijne en ik heb zo'n vermoeden dat wij een gemeenschappelijke cliënt hier op het forum hebben (gehad)
wacht even wacht even wacht even ik ben gelost

heb je het nou over Miss Tiffany of over de recensie en advertentie waar TheGuy naar verwijst?
Allebei

Man, man, man wat een consternatie toch weer.
Leuk dat je dat allemaal niet bent, maar wie ben je dan wel?
Een week ofzo geleden zei ik al dat je je netjes moest voorstellen. Had dat gedaan en dan had je dit allemaal niet aan je fiets hebben hangen.

Dus, aangezien je nieuw bent op het feestje:
NAW, leeftijd, maten, hobby's, voorkeuren en doe er meteen je favoriete schrijvers en quotes bij ofzo.
:p

Een week ofzo geleden zei ik al dat je je netjes moest voorstellen. Had dat gedaan en dan had je dit allemaal niet aan je fiets hebben hangen.

NAW, leeftijd, maten, hobby's, voorkeuren en doe er meteen je favoriete schrijvers en quotes bij ofzo.

Leuk man .......

Een dame dwingen om info te geven.

Cursus Kruipneus gehad ??

🤣🤣

Haha. Lekker direct weer.

Ik zal antwoorden, maar daarna ga jij met de billen bloot!

Naam: Nonja, nonja business
Adres: In heaven
Maten: mijn zusje is mijn beste maatje. Verder prima maatje hoor
Hobby's: breien, haken, mannen versieren en cocky kereltjes op hun nummer zetten
Voorkeuren: lief, zacht, diep en wijs
Favoriete schrijvers: veel
Favoriete schilderij: The Birth of Venus uiteraard
Quote: Amare et sapere vix deo conceditur (om een beetje on topic te blijven)

Hobby's: breien, haken, mannen versieren en cocky kereltjes op hun nummer zetten
Aangezien je in de hemel woont, Mag ik Petrus vragen om toegang ?🤐🙈

Briljant!

Die blote billekes was het natuurlijk allemaal om te doen.
Gooi je nummer maar in de DM, dan app ik je wel wanneer ik tijd heb om je billekes te komen bekijken
🤪

Mooie quote ook, voor meerderlei uitleg vatbaar. Maar goden (en ook wandelaars) kunnen inderdaad niet verliefd en verstandig tegelijk zijn, dat blijkt wel uit dit draadje.

Ik heb ondertussen 3 vergelijkbare gevallen van shit happens.

Met een dame proberen af te spreken waar ik eerder ben geweest. Ze reageerde langer dan anderhalve dag niet. Ik dacht die is op vakantie ofzo. Een andere dame benaderd en iets met haar afgesproken. Prompt reageert dame 1. Vriendelijk uitgelegd dat ik ondertussen een andere afspraak heb gemaakt. Lekker de huid vol gescholden gekregen. Geen vaste dame meer dus.

Ander geval. Voor de derde keer bij een dame geweest. Zelfde afspraak qua tarief, tijd en diensten gemaakt als de keren daarvoor. Ineens herkent ze de afspraak bij binnenkomst niet en wil ze 50 euro meer. Ja dag, afspraak is afspraak. Ze ging uiteindelijk wel akkoord, maar het verpest toch de date.

Weer een ander geval. Vier keer eerder bij deze dame geweest. Voor de vijfde keer proberen af te spreken. Ik had de advertentie verder niet gecheckt en via WhatsApp gezien dat ze online was en gevraagd of ze kon ontvangen en of dat voor het tarief kon wat we eerder bedacht hadden. Blijkbaar was haar tarief ondertussen (wederom) verhoogd, inmiddels bijna 50% inflatie. "Nee zeker niet, je moet mij respecteren" etc. Ok doei.

Dus ja, soms gaat het mis. Jammer dan, en weer door.

Limburg ? Ik ?
Nee ik woon in een druivenschuur zoals je kan zien aan mn profiel😬😬

En wat Petrus betreft:
Ja, bij carnavalsmuziek denk ik automatisch aan Limburg. No offense meant

In Limburg staan toch ook druivenschuren? Zeker met de klimaatverandering 😁
Mooie quote ook, voor meerderlei uitleg vatbaar. Maar goden (en ook wandelaars) kunnen inderdaad niet verliefd en verstandig tegelijk zijn, dat blijkt wel uit dit draadje.
Begin dan eerst eens met verstandig zijn, dan komt de rest vanzelf
❤️

Okay 🙈 dan zit ik verkeerd. Maar heb jij ook nog ergens een advertentie dan?
Aphrodita adverteert niet. In het begin een keer 30 uur ofzo online gestaan. Ben me rot geschrokken. Nooit meer!

Goede wijn krijg je door de druiven op het optimale moment met de hand te plukken en selecteren.
Voor goede sex moet je de partner ook goed selecteren
🫦

Ja, bij carnavalsmuziek denk ik automatisch aan Limburg. No offense meant

In Limburg staan toch ook druivenschuren? Zeker met de klimaatverandering 😁
Groot gelijk, 😁
Dr gaat niks boven Limburgs carnaval, helemaal qua muziek en dan vooral dit jaar🙈🙈🙈

Klopt dat die er zijn, en de wijnen die er liggen winnen ook prijzen 😎😎

Dus vertel(even inhaken op je post hierboven:

Wit/rood/rose/geen van beiden
Chili/Argentinië/Spanje/Frankrijk/Duitsland/Oostenrijk/ZA/anders namelijk........😁😁😁

Nou, precies dat dus. Je wilt ook gewoon aardig, menselijk zijn.
Maar als het gevroren heeft hoef ik geen berichtjes dat het gevroren heeft en dat ik moet oppassen op de weg. Hij wilde zelfs winterbanden of zoiets gaan regelen voor me. :unsure:

Ja, dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf, maar toespelingen op dat hij wil scheiden voor me en samen op vakantie wil, bezorgen me wel de kriebels soms. Ook al is het dan zogenaamd een 'grapje'.
Ai, die kerel heeft het wel serieus te pakken. Moeilijk om daar als dvp mee om te gaan denk ik? Mss hem toch duidelijk maken dat jullie "relatie" eerder zakelijk is? Lijkt alsof hij dat niet snapt? En als het echt niet lukt, dan breek je best de band met hem denk ik, is voor zijn eigen belang? Moeilijk allemaal, jullie dames zijn naast dames van plezier ook nog halve therapeuten soms,...

Groot gelijk, 😁
Dr gaat niks boven Limburgs carnaval, helemaal qua muziek en dan vooral dit jaar🙈🙈🙈

Klopt dat die er zijn, en de wijnen die er liggen winnen ook prijzen 😎😎

Dus vertel(even inhaken op je post hierboven:

Wit/rood/rose/geen van beiden
Chili/Argentinië/Spanje/Frankrijk/Duitsland/Oostenrijk/ZA/anders namelijk........😁😁😁
Het is hier wel een openbaar forum, dus ik zal voorzichtig mijn drinkgewoonten toelichten.

Op een festival met vriendinnen: rosé, in grote hoeveelheden. Afkomst doet er niet toe.
Op een borrel bij vrienden: witte wijn in aanzienlijke hoeveelheden, afkomst niet superbelangrijk
Bij een diner met een lieve heer: wit: Frankrijk. Rood: Frankrijk en Italië

Maar om nou te zeggen dat ik high-maintenance ben, dát gaat te ver.
Aphrodita zorgt graag goed voor zichzelf en degenen die haar lief zijn.
💕

Terug
Bovenaan Onderaan