Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank je.
Iemand ervaring met dit stel?
Waren eerder in (inmiddels gesloten sexshop in) Baarle Nassau actief en in de zomermaanden af en toe ook buiten in de omgeving van Leiden/Voorschoten en (heel soms) bij hen thuis.
Zie o.a.

Wat is een geschikt tijdstip (a.s vrijdag, zaterdag of zondag) voor
een vrwl. aantrekkelijke, slanke Tgirl (50+180/80/17 in lingerie, blonde pruik, make up netkousen, jarretels en heels) om in de Erotheek aan de bar een glaasje wijn te drinken.??? Mannenhanden die dan zomaar haar vrwl. gladde volronde dijen en billen en vooral haar geile stijve tepels betasten maken haar super geil!!!!!.
Liesje (KIK twentwell)

een vrwl. aantrekkelijke, slanke Tgirl (50+180/80/17 in lingerie, blonde pruik, make up netkousen, jarretels en heels) om in de Erotheek aan de bar een glaasje wijn te drinken.??? Mannenhanden die dan zomaar haar vrwl. gladde volronde dijen en billen en vooral haar geile stijve tepels betasten maken haar super geil!!!!!.
Liesje (KIK twentwell)
Zondag zijn ze dicht geloof ik. En wat geeft jou het idee dat er een bar is?

Liesje (KIK twentwell)
Leuk, Lydia. Ik heb je een privébericht geprobeerd te sturen, maar die optie heb je volgens mij uitgezet.

Liesje (KIK twentwell)

Hoi Lydia,

Ik heb op zaterdag wel goede ervaringen. Ik ben er in ieder geval zaterdag vanaf 13.00 uur. Lijkt me geil jou daar te treffen

Hoi Lydia,

Ik heb op zaterdag wel goede ervaringen. Ik ben er in ieder geval zaterdag vanaf 13.00 uur. Lijkt me geil jou daar te treffen
ja ik denk ook aan zaterdag misschien je me daar
Leuk, Lydia. Ik heb je een privébericht geprobeerd te sturen, maar die optie heb je volgens mij uitgezet.
hallo Rik ik zie niet hoe ik die optie privebericht ontvangen moet aanzetten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan