Dat is helemaal waar, die 'me-time' is echt nodig om jezelf te blijven en ook tijdens de dates die 100% te kunnen geven. Iedereen heeft daar z'n eigen balans in. Maar wat ik ook merk, is dat de noden van klanten erg kunnen verschillen. Voor sommigen draait het vooral om die intense tijdspanne van seks, dat uurtje samen. Zoals bij u Marco, heel het forum staat vol van jouw 'lekker seks'. Maar voor velen gaat het veel verder: zij zoeken ook echte intimiteit, verbondenheid, het gevoel dat ze gezien worden. Dat overstijgt vaak dat ene moment in bed.
En daar gaat het soms ook mis, zoals bij de topicstarter. De dame in kwestie voelde zich waarschijnlijk overvraagd, het werd haar gewoon te veel. En misschien speelde er ook iets mee dat ze het gevoel had dat de verwachtingen niet helemaal eerlijk of helder waren. Dat kan best pijnlijk zijn voor beide partijen. Want wat voor de ene persoon een mooi vervolg lijkt, voelt voor de ander soms als verstikkend.
Communicatie blijft key. Sekswerkers durven soms grenzen niet aan te geven met de angst klanten kwijt te raken. Ikzelf ben gretig met mijn blokkeer en negeer knop. Maar niet iedereen durft dit.