Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gast. Je maakt dit veel te groot. We betalen vrouwen voor sex zonder gezeik. Maar jij denkt in termen als elkaar steunen enzo, dat stuk hoort er niet bij. Dit kun je een dvp niet aandoen. Ze hebben elk uur een volgende klant, als die allemaal hun gezeik meenemen kunnen ze beter sociaal werker worden

Niet elke dvp heeft elk uur aanloop ........

Sommige zijn hier wel meer aanwezig dan n werkdag uren heeft .

😜

Gast. Je maakt dit veel te groot. We betalen vrouwen voor sex zonder gezeik. Maar jij denkt in termen als elkaar steunen enzo, dat stuk hoort er niet bij. Dit kun je een dvp niet aandoen. Ze hebben elk uur een volgende klant, als die allemaal hun gezeik meenemen kunnen ze beter sociaal werker worden
Mee eens en mee oneens.
Ja, met DVP's heb je sex zonder verplichtingen en gezeik. Je betaalt ook om zonder gedoe weer te kunnen vertrekken.
Anderzijds... je zit tijdens 'de daad' zodanig in elkaars persoonlijke ruimte dat er onherroepelijk gevoelens kunnen ontstaan. Dat is niet meer dan menselijk en logisch.
Ik denk dat de kans ook 100% is dat er af en toe een relatie daaruit ontstaat. Prima toch?
Helaas zal het vaker een kwestie zijn van onbeantwoorde gevoelens voor één der partijen. De grote vraag is vervolgens hoe je ermee omgaat. Daarin heeft niet ieder mens zichzelf onder controle, en dan ontstaan er soms vervelende situaties. Deal with it en door!

Overigens zijn volgens mij beide dames geen van beiden DVP's die 'elk uur een volgende klant' hebben. Dat maakt nog wel een zeker verschil lijkt mij. Dit los van het feit dat ze inderdaad geen sociaal werker zijn.

Laatst bewerkt:
dat is de spijker op zijn kop ..
bepaalde dingen mag je gerust goed overdenken..
een grote uitgave bijvoorbeeld of iets wat je niet zomaar omkeerd..
maar het is maar een uurtje of half uurtje sex met een dame..
ik weet dat wanneer ik op de motor wegrijd het ook mijn laatste keer kan zijn dat ik de deur achter me dichttrek..
ik zet regelmatig 300 op de klok..
maar als ik daar telkens mezelf met terg..is de lol er wel af..

(over letterlijke betekenis kruipneus, en vermoede betekenis in de context)

Nu ben ik niet mee

Maar je reactie snap ik niet . Mist er een stuk ?

Of bedoel je te zeggen dat je het niet volgt, of niet mee eens bent ?

Wat een "kruipneus" letterlijk is kun je opzoeken, daar heb je Internet voor.
En dat is een extra bescherming op de neus van werkschoenen .

En mijn gedachte is dat het gebruikt werd als aanduiding voor een type persoon waar die dame een date mee had.
(vgl - bontkraagje , overall, gouden-ketting (-type) ) .

Ik doe dit werk nog maar kort maar ik heb er inmiddels ook 1 aan mijn fiets hangen.

Het lijkt wel alsof ze (overdreven) attentheid verwarren met opdringerig gedrag. Ik bedoel: ja, ik geef een GFE, maar ik ben niet je vriendin. Ik hoef dus niet elke ochtend een " goedemorgen schatje" of elke avond een "zoen-voor-het-slapen-gaan".

Maar waarschijnlijk ben ik ook te soft. Ik bedank/reageer gewoon te vaak.

Een evenwichtsoefening voor twee partijen blijkbaar.

Maar respecteer onze ruimte SVP!
Heel herkenbaar wat je zegt! Die balans vinden tussen attent en opdringerig is soms echt zoeken. Zeker als je nog maar net gestart bent.
Ik waardeer het als klanten geïnteresseerd zijn en graag contact houden, maar ik merk ook dat het soms wat veel kan worden. Daarom kan je bijvoorbeeld een online GFE geven. Dit is ideaal voor wie tussen afspraken door toch dat speelse, lieve contact wil houden, zonder dat het voor mij voelt alsof ik altijd paraat moet staan.

Tenslotte blijft het je werk en bron van inkomsten. De rustpauzes tussendoor of in de avond heb je ook nodig om te recupereren.
Je wilt niet het gevoel krijgen dat ze profiteren van je goedheid en nieuw zijn.

Heel herkenbaar wat je zegt! Die balans vinden tussen attent en opdringerig is soms echt zoeken. Zeker als je nog maar net gestart bent.
Ik waardeer het als klanten geïnteresseerd zijn en graag contact houden, maar ik merk ook dat het soms wat veel kan worden. Daarom kan je bijvoorbeeld een online GFE geven. Dit is ideaal voor wie tussen afspraken door toch dat speelse, lieve contact wil houden, zonder dat het voor mij voelt alsof ik altijd paraat moet staan.

Tenslotte blijft het je werk en bron van inkomsten. De rustpauzes tussendoor of in de avond heb je ook nodig om te recupereren.
Je wilt niet het gevoel krijgen dat ze profiteren van je goedheid en nieuw zijn.
Ja! Dat je zeker ook in dit beroep regelmatig nood hebt aan wat 'me' time...dat kan ik me wel voorstellen!

Kijk... als je jezelf -tijdens de betaaldate- 100% geeft... geweldig! En achteraf een terecht bedankje krijgt... Leuk! Maar verder heb je toch gewoon recht op je eigen leven! Mijn mening!

(over letterlijke betekenis kruipneus, en vermoede betekenis in de context)

Maar je reactie snap ik niet . Mist er een stuk ?

Of bedoel je te zeggen dat je het niet volgt, of niet mee eens bent ?

Wat een "kruipneus" letterlijk is kun je opzoeken, daar heb je Internet voor.
En dat is een extra bescherming op de neus van werkschoenen .

En mijn gedachte is dat het gebruikt werd als aanduiding voor een type persoon waar die dame een date mee had.
(vgl - bontkraagje , overall, gouden-ketting (-type) ) .

Je zal met je werkschoenen aan op je gouden Rolex kijken of je nog op tijd bent , en dan je bontjas op de kapstok hangen .......

Blijft voor mij een bijzondere benaming uiteindelijk.

Sommige dames hebben een kast vol met "Werkschoenen".

Laatst bewerkt:
Ja! Dat je zeker ook in dit beroep regelmatig nood hebt aan wat 'me' time...dat kan ik me wel voorstellen!

Kijk... als je jezelf -tijdens de betaaldate- 100% geeft... geweldig! En achteraf een terecht bedankje krijgt... Leuk! Maar verder heb je toch gewoon recht op je eigen leven! Mijn mening!
Dat is helemaal waar, die 'me-time' is echt nodig om jezelf te blijven en ook tijdens de dates die 100% te kunnen geven. Iedereen heeft daar z'n eigen balans in. Maar wat ik ook merk, is dat de noden van klanten erg kunnen verschillen. Voor sommigen draait het vooral om die intense tijdspanne van seks, dat uurtje samen. Zoals bij u Marco, heel het forum staat vol van jouw 'lekker seks'. Maar voor velen gaat het veel verder: zij zoeken ook echte intimiteit, verbondenheid, het gevoel dat ze gezien worden. Dat overstijgt vaak dat ene moment in bed.

En daar gaat het soms ook mis, zoals bij de topicstarter. De dame in kwestie voelde zich waarschijnlijk overvraagd, het werd haar gewoon te veel. En misschien speelde er ook iets mee dat ze het gevoel had dat de verwachtingen niet helemaal eerlijk of helder waren. Dat kan best pijnlijk zijn voor beide partijen. Want wat voor de ene persoon een mooi vervolg lijkt, voelt voor de ander soms als verstikkend.

Communicatie blijft key. Sekswerkers durven soms grenzen niet aan te geven met de angst klanten kwijt te raken. Ikzelf ben gretig met mijn blokkeer en negeer knop. Maar niet iedereen durft dit.

@Jöellacol
Kan je even verduidelijken wat je nu juist met een kruipneus bedoelt en van waar het komt a.u.b.?

Dacht eerst dat het een ander woord voor loopneus of druipneus was maar nu ik het terug lees lijkt het inderdaad eerder een bepaald type persoon/klant te zijn.

Het is ook lastig! Ik heb ook iemand die elke dag minstens 2x een berichtje stuurt. Aardige vent, dus lastig om te zeggen dat je dat liever niet hebt.
Dus stuur je maar een hartje terug of een berichtje en op naar morgen 🤣
Ik krijg heel vaak wats app berichten van gasten, die al eens mij geboekt hebben.
Gewoon om te babbelen, of informeren hoe het met me gaat.(ben pas geopereerd aan mijn voet)
Ik waardeer dat , ik neem ook de tijd om terug te reageren.
Ik maak ook het verschil tussen gasten die ik ken, onbekenden die blijven chatten zonder te boeken hou ik het kort en zakelijk.

Ja precies dat is de truck wel dat berichtje na een operatie van hey is het goed gegaan? Maar daarna ook weer klaar.
Van de gasten, waarvan ik weet.dat ze single zijn , chatten we wel eens over andere dingen.
Deze gasten zijn geen energie zuigers en ze accepteren ook als ik geen tijd heb.
Ik ben gewoon anders... komt denk ik ook dat ik al heel lang in het wereldje zit

Negeren of gewoon melden dat het alleen zakelijk is; staan ze met beide benen gelijk op de grond en heb je geen last meer van ongewenste gechitchat. Zodra je reageert op informele berichten geef je ook een bepaald signaal af dat verkeerd kan worden begrepen. Sommige eenzame mannen maken er dan al te graag gebruik van en weten domweg niet meer te stoppen.

Vroeger appte ik ook buiten de dates om met sommige dvp's waar het goed mee klikte maar ik merkte dat er daarmee ook verwachtingen gecreëerd werden. Daarom neem ik tegenwoordig alleen nog maar contact op om een afspraak te maken. Duidelijk voor iedereen en de goede verstandshouding gaat langer mee.

@Jöellacol
Kan je even verduidelijken wat je nu juist met een kruipneus bedoelt en van waar het komt a.u.b.?

Dacht eerst dat het een ander woord voor loopneus of druipneus was maar nu ik het terug lees lijkt het inderdaad eerder een bepaald type persoon/klant te zijn.

Een kruipneus is een mengeling van iemand die terug voorzichtig terug komt op z'n kousen voetjes in je leven door dat hij jou vertrouwen terug vind en door bewijs of te kunnen voorleggen bv en beetje per beetje zijn neus in jou zaken terug steekt ,om nadien terug toe te slaan waar hij gestopt was .... Hier ga ik niet meer over vertellen .
Negeren of gewoon melden dat het alleen zakelijk is; staan ze met beide benen gelijk op de grond en heb je geen last meer van ongewenste gechitchat. Zodra je reageert op informele berichten geef je ook een bepaald signaal af dat verkeerd kan worden begrepen. Sommige eenzame mannen maken er dan al te graag gebruik van en weten domweg niet meer te stoppen.

Vroeger appte ik ook buiten de dates om met sommige dvp's waar het goed mee klikte maar ik merkte dat er daarmee ook verwachtingen gecreëerd werden. Daarom neem ik tegenwoordig alleen nog maar contact op om een afspraak te maken. Duidelijk voor iedereen en de goede verstandshouding gaat langer mee.
Klopt volledig ik heb dan liever , een recht voor raap antwoord gehad. Sorry momenteel heb ik geen tijd ,nog de energie om al je berichten te lezen ik heb het mega druk. maar als ik tijd terug heb probeer ,ik te antwoorden maar maak je geen overbodige zorgen alles is goed met mij.
Dat is helemaal waar, die 'me-time' is echt nodig om jezelf te blijven en ook tijdens de dates die 100% te kunnen geven. Iedereen heeft daar z'n eigen balans in. Maar wat ik ook merk, is dat de noden van klanten erg kunnen verschillen. Voor sommigen draait het vooral om die intense tijdspanne van seks, dat uurtje samen. Zoals bij u Marco, heel het forum staat vol van jouw 'lekker seks'. Maar voor velen gaat het veel verder: zij zoeken ook echte intimiteit, verbondenheid, het gevoel dat ze gezien worden. Dat overstijgt vaak dat ene moment in bed.

En daar gaat het soms ook mis, zoals bij de topicstarter. De dame in kwestie voelde zich waarschijnlijk overvraagd, het werd haar gewoon te veel. En misschien speelde er ook iets mee dat ze het gevoel had dat de verwachtingen niet helemaal eerlijk of helder waren. Dat kan best pijnlijk zijn voor beide partijen. Want wat voor de ene persoon een mooi vervolg lijkt, voelt voor de ander soms als verstikkend.

Communicatie blijft key. Sekswerkers durven soms grenzen niet aan te geven met de angst klanten kwijt te raken. Ikzelf ben gretig met mijn blokkeer en negeer knop. Maar niet iedereen durft dit.
Dat is misschien wel een mogelijkheid wat hier aangeeft dat dit ook kan heb ik ook reeds gedacht enkel zij weet en kan het zeggen .
Ik krijg heel vaak wats app berichten van gasten, die al eens mij geboekt hebben.
Gewoon om te babbelen, of informeren hoe het met me gaat.(ben pas geopereerd aan mijn voet)
Ik waardeer dat , ik neem ook de tijd om terug te reageren.
Ik maak ook het verschil tussen gasten die ik ken, onbekenden die blijven chatten zonder te boeken hou ik het kort en zakelijk
Dat was bij mij ook zo ,maar ik doe dit dus nooit meer liever nu een associale rotzak te zijn en geen enkele vorm nog te hebben van empathie lief zijn en bezorgd zijn medemens willen zijn brengt geen aarde aan de dijk brengt niets op enkel gezijk en overbodig stress .

Laatst bewerkt:
Een kruipneus is een mengeling van iemand die terug voorzichtig terug komt op z'n kousen voetjes in je leven door dat hij jou vertrouwen terug vind en door bewijs of te kunnen voorleggen bv en beetje per beetje zijn neus in jou zaken terug steekt ,om nadien terug toe te slaan waar hij gestopt was .... Hier ga ik niet meer over vertellen .

Mooie uitleg.

Weer eens wat geleerd.

Dat was bij mij ook zo ,maar ik doe dit dus nooit meer liever nu een associale rotzak te zijn en geen enkele vorm nog te hebben van empathie
Hè ja dat is een gezonde reactie.

lief zijn en bezorgd zijn medemens willen zijn brengt geen aarde aan de dijk brengt niets op enkel gezijk en overbodig stress .
Geloof me als je van nature gevoelig bent gaan je pogingen om een klootzak te spelen je ook stress opleveren.

Dat is duidelijk nu. Nooit eerder van gehoord.

Ja! Lekker verbitterd en verzuurd door het leven gaan! Wat een 'oplossing
Iedereen kiest hoe hij z'n leven leeft ,ik heb helaas zoals velen redelijk al mogen verdragen , verbitterd rond lopen doe ik niet heb het reeds al van me afgezet blijven piekeren en blijven aan denken heeft totaal geen zin misschien krijg ik zin terug om een andere dvp te ontdekken wie weet heb geen glazen bol maar momenteel heb ik er totaal geen zin in .

Voor de gevoelige tussen ons is het verstandig om een dvp max 3 keer te bezoeken. Geen knuffels geven, gewoon een handje bij binnenkomst. Houd het zakelijk 😉 en zorg ervoor dat je lichaam heel fit is. Er goed uitzien is extreem belangrijk en hier heb je zelf invloed op: gezond eten en veel sporten. Zelf heb ik ook mijn lichaamsbeharing "bijna" volledig (definitief) laten laseren doordat ik geld overhoud😅.

Geloof me, de dvp's hebben ook ogen en in mijn beleving wordt dit gewaardeerd.

Zelf houd ik het bij 1x bij een dvp - nadeel is daarbij wel dat ik al snel alle aantrekkelijke dvp'ers al een x heb bezocht.

Laatst bewerkt:
(betekenis kruipneus)

Bedankt voor de uitleg.
Is het een _heel_ regionale uitdrukking ?

Google (ook google.be) geprobeerd vindt alleen maar de schoen betekenis.

Terug
Bovenaan Onderaan