Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het te lastig is voor de community dat er een 'mystery-DVP actief meepraat', ga ik gerust terug in de leesstand hoor

Groetjes van Aphrodita, Godin van de Liefde
💕
Is dit nou een verdekte manier om goodbye te zeggen?
Ja, dat gaat dus nog niet he. Je kunt wel klaar zijn met ons, maar wij zijn nog lang niet klaar met jou!

@meubelstukken: kan 1 van jullie jullie ongetwijfeld goede contacten niet even aanspreken en regelen dat de Godin haar eigen hoekje krijgt in het Dameshoekje? Lekker veilig achter de inlog, minder kans op sluipneuzen :p
Want straks komt de moderator met zijn grote fluit en die blaast het hele sprookje uit.

Laat ons vooral blij zijn dat er een nieuwe dvp tijd neemt om met ons mee te praten.
Deze is wel heel dramatisch zeg. Alsof we hier een stel kneuzen zijn die allang blij zijn dat er een keer een vrouw tegen ons praat.

Nu ik er zo over nadenk... :ROFLMAO:

ik hou op dat gebied graag de touwtjes in handen.
ok, die krijg je van me. Op DAT gebied. Verder niet zeiken
🤪

Is dit nou een verdekte manier om goodbye te zeggen?
Ja, dat gaat dus nog niet he. Je kunt wel klaar zijn met ons, maar wij zijn nog lang niet klaar met jou!

@meubelstukken: kan 1 van jullie jullie ongetwijfeld goede contacten niet even aanspreken en regelen dat de Godin haar eigen hoekje krijgt in het Dameshoekje? Lekker veilig achter de inlog, minder kans op sluipneuzen :p
Want straks komt de moderator met zijn grote fluit en die blaast het hele sprookje uit.
Denk dat sommige dames beetje over de flos gaan wanneer dr een nieuwe dame zich meldt in dat gedeelte.
Zie hoe het @Laura1121 verging :(

En we weten allemaal dat de mods alleen topics sluiten wanneer men begint over gebak en een voormalig perschef van Oranje 🙈🙈😔

Zo'n fancy badge hoef ik niet. Daarmee reduceer ik mezelf tot Aphrodita de DVP, terwijl ik ben max 4 uur per week DVP. De rest van de tijd gewoon een vrouw.
Als het te lastig is voor de community dat er een 'mystery-DVP actief meepraat', ga ik gerust terug in de leesstand hoor

Leuke insteek. Welkom (maar liefst zonder Colin Farrell :sick:).

Haha, Tiff wordt zo gemist dat mensen haar in iedere nieuwe dame hier menen te herkennen.

Ze is gestopt voor een reden. Ze is waarschijnlijk gelukkiger met wat het ook is dat ze nu doet. Dus waarom wensen dat ze terugkomt ?

Topics gaan altijd wel eens ontsporen, dat is normaal toch? Met of zonder de aanwezigheid van een dvp.

Het zal gaan tijd worden. Wat moet ik anders met al mijn popcorn doen ?

Deze is wel heel dramatisch zeg. Alsof we hier een stel kneuzen zijn die allang blij zijn dat er een keer een vrouw tegen ons praat.

Nu ik er zo over nadenk... :ROFLMAO:
I know right. * adem in en uit 😅😂
Het zal gaan tijd worden. Wat moet ik anders met al mijn popcorn doen ?
mss sparen voor de popcorn truc op de volgende date met een niet dvp. 🤔😜

Ze is gestopt voor een reden. Ze is waarschijnlijk gelukkiger met wat het ook is dat ze nu doet. Dus waarom wensen dat ze terugkomt ?
I know, ik had fijn contact met haar. Bewust geen contact meer opgenomen nadat ze haar stoppen bekendmaakte (behalve nog een eerbetoon hier). Dit uit respect, omdat ik vanaf dat moment bij een deel van haar leven hoorde dat afgesloten was.

Zo gaan die dingen, ik kon er ook snel vrede mee hebben. Dames stoppen. Iedere keer dat ik een van mijn vaste dames zie, kan de laatste keer zijn, besef ik altijd. Want de dag of week daarna kunnen ze besluiten te stoppen. Je mag blij zijn als ze dat überhaupt meedelen, velen vertrekken met de stille trom.

Daarom kijk ik ze bij vertrek altijd goed aan, om ze in me op te nemen. En altijd ben ik bij als er toch een volgende keer komt.

Als zij dat wil zou ik helemaal voor zijn, maar voor zover ik weet moet ze dan wel aan de forumleiding ergens een online profiel kunnen tonen om te laten zien dat ze DvP is.

En als dat niet lukt kan ze altijd in Off Topic het grote Aphrodita topic openen denk ik?

Omdat dat laatste topic van haar hartstikke leuk was jongen!

I know, ik had fijn contact met haar. Bewust geen contact meer opgenomen nadat ze haar stoppen bekendmaakte (behalve nog een eerbetoon hier). Dit uit respect, omdat ik vanaf dat moment bij een deel van haar leven hoorde dat afgesloten was.

Zo gaan die dingen, ik kon er ook snel vrede mee hebben. Dames stoppen. Iedere keer dat ik een van mijn vaste dames zie, kan de laatste keer zijn, besef ik altijd. Want de dag of week daarna kunnen ze besluiten te stoppen. Je mag blij zijn als ze dat überhaupt meedelen, velen vertrekken met de stille trom.

Daarom kijk ik ze bij vertrek altijd goed aan, om ze in me op te nemen. En altijd ben ik bij als er toch een volgende keer komt.
"Geniet ervan zolang het duurt"... Zo gaat het toch (meestal) in het leven, niet?

Ik lees hier toch al veel rode lichten, het gaat veel te ver en geeft aan dat deze persoon constant aan je denkt.
Je hebt er dus goed aan gedaan om op de rem te gaan staan, ook al zijn dit geen leuke gesprekken neem ik aan.
En het zogenaamde "grapje" geloof ik al zeker niets van.

Door de hele situatie ben je over je toeren en schrijf je gefrustreerd bovenstaande dingen maar je vroegere reacties hier tonen iemand die juist heel gevoelig en begaan is, alles behalve een asociale rotzak dus.
En dat hoef je ook niet persé te willen veranderen, je bent wie je bent.

Stop een tijdje met wandelen en probeer deze situatie te zien als een leermoment.
Hopelijk kan je daarna terug je draai vinden met eventueel een andere dvp waarbij je je goed voelt.
Ik wens het je alvast toe!

Heel mooi en juist gezegd Lisa!
En welkom terug. 🙂
Dankje voor de reactie. Ik ben inderdaad wat over m'n toeren ,ja een associale rotzak zijn moet eerlijk toegeven dat lukt me niet echt 😅 net geprobeerd een oudere dame niet te helpen om haar container met groen afval in de container te doen ja zag ze echt sukkelen ze lag bijna mee de container in 😅 ... Mejuffrouw moet ik helpen de vrouw dankje wel Da zou handig zijn en ja hoor allemaal dan maar gedaan strafte is het personeel zat erop te kijken hoe ze er bijna in lag ...
Ik heb ook geen advertentie.
Wel een paar op marktplaats😄
Ik op marketplace en 2dehands 😆
hij heeft het toch echt over een relatie van een jaar
Meer dan 1l eigenlijk in contact gekomen met haar medio eind 2023/ 2024/ begin 2025
hij heeft het toch echt over een relatie van een jaar
Meer dan 1l eigenlijk in contact gekomen met haar medio eind 2023/ 2024/ begin 2025
Wel dus. Mensen met autisme of een soortgelijke 'aandoening' uit het hele brede autisme spectrum, zijn vaak minder handig in sociale situaties. Ze voelen emoties bij een ander minder goed aan en kunnen hun emoties en handelingen minder goed aanpassen aan de situatie. Ik heb zelf een dochter met TOS (taal-ontwikkelings-stoornis) en ADHD en een zoon met ADD en merk dat dagelijks thuis en uit de verhalen vanuit schoolsituaties.
Oef iemand die de situatie begrijpt en in mijn leef wereld kan in leven .
In dit geval dus zijn eigen emoties en handelingen aanpassen aan de situatie, namelijk een afzegging. Hij zag dat als een afwijzing.

Iets weten en ernaar handelen zijn 2 verschillende dingen. Ja, ze weten het en achteraf hebben ze er ook spijt van, maar op het moment zelf kunnen ze er niks aan doen dat ze zo reageren. Hun hersenen werken nu eenmaal anders dan van 'normale' mensen.

Not done, maar dus wel (deels) verklaarbaar door zijn aandoening.

Stop met iets veroordelen als je er geen verstand van hebt.
Yep klopt volledig wat je hebt neergezet achteraf zag ik mijn fout in maar was reeds te laat
Ik vind het jammer voor @Jöellacol. Mag ik vragen of dat ze aangegeven waarom ze geen contact meer wil?
Doordat,ik zo dom was om mijn bericht te eindigen met als ik u niet meer hoor ik wens jou het beste ,reactie was we zullen het er maar bij laten dan het beste !
Aangezien ik deze dagen toch met mijn been in het gips op de bank lig en niet kan werken, zojuist meteen de koe maar bij de horens gevat.

Hij stuurde dat het zulk mooi weer was. Ja, dat zie ik ook wel. Ik netjes gereageerd dat al die berichtjes mij een beetje te veel worden. In eerste instantie reageerde hij heel begripvol en vroeg om wat uitleg. Helaas werd het gesprek wat onaangenaam en belandden we in een semantische discussie en probeerde hij mij in de hoek te zetten. Die trucjes ken ik want heb ook ooit een rechtenstudie gedaan.

Eind van het liedje is dat ik er echt zat van was en hem verzocht heb mij niet meer te contacten 🙁.

Wel jammer, want het waren drie leuke dates. Ik zal maar eens goed nadenken hoe ik dit had kunnen voorkomen 🙈

Ik ben niet zo'n kattenmens (no offense meant), maar de katten/katers die ik ken zijn toch behoorlijk harig hoor

Inlezen? Wat zijn de must-knows hier dan? Please enlighten me

@Jöellacol sorry voor het onbedoeld kapen van jouw topic, ik zal weer in lees-stand gaan
@Aphrodita je moet geen sorry zeggen toch , is een forum voor iedereen ,toch

Laatst bewerkt:
Doordat,ik zo dom was om mijn bericht te eindigen met als ik u niet meer hoor ik wens jou het beste ,reactie was we zullen het er maar bij laten dan het beste !
Met dat laatste bericht is juist niet zo veel mis, toch een vorm van afsluiting ondanks alles, er zijn meningsverschillen die minder netjes eindigen.

De echte boosdoener zal natuurlijk daarvoor gespeeld hebben.

Ondanks dat ik de bijdragen van Aphrodita, erg leuk vind om te lezen, ik hou wel van een beetje smart en cocky (in positive zin des woords), is het toch weer goed dat we een beetje on-topic zitten.

Alhoewel, sommige reacties en goedbedoelde adviezen, inclusief die van mijzelf, richting @Aphrodita hadden toch wel raakvlakken met het "te veel willen van een DVP". (te) Veel aandacht vragen, je kan dit doen, je kan dat doen. Wat ik dan het meest vermakelijke vind, is hoe jij daar op reageert en direct strak je grenzen aangeeft (ook on-topic dus) van wat je wel en niet wilt ,zoals het een echte dea amoris sum betaamt.

Ik lees ook niet alles of lees wel eens ergens overheen, dus geen verwijt naar jou @Roba want ik lees je bijdragen met plezier, maar sommige goedbedoelde adviezen zijn best wel weer grappig.
Aphrodita adverteert niet. In het begin een keer 30 uur ofzo online gestaan. Ben me rot geschrokken. Nooit meer!
En ja als je hier ergens een advertentie laat zien zal dat ook wel wat klanten opleveren,

Aphrodita, hopelijk ga je niet naar de leesstand en plaats je hier en daar weer eens een leuke bijdrage in een levendige discussie.

Laatst bewerkt:
"Geniet ervan zolang het duurt"... Zo gaat het toch (meestal) in het leven, niet?
Zo is het, geniet van het tijdelijke. Ik heb een hele goede klik met mijn vaste dames. Ze weten veel van mij en vice versa. Maar het verschil met een een echte vriendschap is dat het eigenlijk heel broos en tijdelijk is: de dates vormen de enige basis van het contact. Zodra die dates er niet meer zijn (doordat ze stoppen bijvoorbeeld), verdwijnt ook het contact. Dat is met vrienden anders. Al emigreer ik naar Australië, dan nog houd ik contact met hen, al is het maar af en toe een mail of appje.

Zo is het, geniet van het tijdelijke. Ik heb een hele goede klik met mijn vaste dames. Ze weten veel van mij en vice versa. Maar het verschil met een een echte vriendschap is dat het eigenlijk heel broos en tijdelijk is: de dates vormen de enige basis van het contact. Zodra die dates er niet meer zijn (doordat ze stoppen bijvoorbeeld), verdwijnt ook het contact. Dat is met vrienden anders. Al emigreer ik naar Australië, dan nog houd ik contact met hen, al is het maar af en toe een mail of appje.
Zit veel waarheid in je tekst en dat is zo ook

Dan zal 🐈‍⬛ wel weer de enigste zijn die van n Dvp vakantie foto's krijgt .......

😜

Nog leuker zijn die waar we samen op staan 😎

Zodra die dates er niet meer zijn (doordat ze stoppen bijvoorbeeld), verdwijnt ook het contact.
Ik denk dat dit inderdaad 99 van de 100 keer zo gaat en waarschijnlijk nog wel vaker, maar niet altijd. Een vaste DVP van mij stopte een jaar of 5 a 6 geleden en we hebben nog steeds contact. Het appen is sporadisch en 1 of 2 keer paar jaar spreken we af om te lunchen of uit eten te gaan. Onlangs appte ze me dat ze bij mij in de buurt zou zijn en stelde voor om ff een bakkie te doen. Ik realiseer me dat dit niet standaard is.

Dan zal 🐈‍⬛ wel weer de enigste zijn die van n Dvp vakantie foto's krijgt .......
Nope, de vaste dame die ik daarna bezocht, stuurde altijd wel een fotootje van haar vakantieadres.

Wat misschien wel meespeelt is dat beide dames single zijn/waren en dus niet met een (jaloerse) partner hebben te maken.

Terug
Bovenaan Onderaan