Dat het druk ging worden, dat stond in de sterren geschreven.
Voor mezelf had ik dit dan ook goed ingecalculeerd en in eerste instantie had ik zoiets van, ik ga voor de belevenis van het geheel, zonder doelen erop na te streven.
Gewoon de avond nemen zoals hij komt, leuke mensen ontmoeten, gezellig keuvelen met vrienden en als het kon, dan toch maar verlost geraken van mijn opgespaarde…, zaad
.
Op café gaan kost ook een hoopje geld en voor dat beetje meer, heb ik al het vooropgestelde mogen beleven
.
Trouwens de line-up op café had er waarschijnlijk ook helemaal anders uitgezien.
Deze was buitengewoon fantastisch, ja en daar komt nu eenmaal volk op af…, waarop ik mij op geen enkel moment heb gestoord.
Ruim op voorhand vertrokken en zoals verwacht rond 18u30, veel te vroeg aangekomen, aangezien de gangbang maar van start ging om 21u
.
Gelukkig was er al voldoende mooi volk aanwezig, om het al behoorlijk gezellig te maken met praatjes.
Juliette
, Foxxxy
, Bianca
, Mops
…, ze hadden er zin in en zagen er stuk voor stuk, geweldig goed uit! Eentje had het toch moeilijk om de kleren aan te houden maar ze bleef voorbeeldig, ons wondertje
.
Ondertussen 21 uur geworden, start van de gangbang.
Het eerste uur was het quasi een onbegonnen zaak om tot bij de dames te geraken maar ik was er gerust in.
Het zou wel goed komen en ik was nog steeds in goed gezelschap, dus van die eerste grote drukte, geen hinder ondervonden.
Ik werd aangemaand door mijn maatje om toch maar even te gaan kijken, hoe druk het nu echt zou zijn binnen, ja druk
!
In de tuin was het goed, dus terug naar daar.
Kijk, Cathaleya is het beste van zichzelf aan het geven op een bank, af en toe binnensmonds mompelend, ja praten met een mond vol zaad, is niet makkelijk
. Cum play
, super geile taferelen
.
Met op dat moment een 6 tal heren rond de bank, was het te doen om een gaatje te vinden, lading na lading werd ontvangen en opgespaard, in dat gulzige mondje
.
De druk werd te groot en ook mijn lading wist te ontsnappen, ik bleef nog even nagenieten van dit bloedgeile spektakel
, alvorens te gaan douchen.
Emma had trouwens ook een bankje gevonden en werd zoals verwacht, stevig omringd.
Over haar nog even dit: Emma, Cathaleya en Spermarie, hadden zich in de vooravond al gegeven aan een 30 tal heren, in een video shoot.
Dit verklaart allicht waarom Emma iets vroeger op de avond was uitgeteld, met een pijnlijk poesje
.
Het feestje was duidelijk volop op gang en er werd stevig op los gebeukt, nog altijd te stevig om meteen weer aan te schuiven.
Dit was meer dan werken voor de dames maar ik had het vermoeden dat Foxxxy en Juliette dit helemaal niet erg vonden
.
Dan maar terug de tuin in, daar was het goed te doen en er viel ook wat te beleven.
Cathaleya had even genoeg zaad ontvangen maar nu…, wat doet een sletje met een mond vol zaad, slikken? Juist maar ze wist het nog even te spelen en ons wondertje was meteen mee in het spelletje
.
Juliette gaf haar glas aan Cathaleya, die vervolgens al het zaad in het glas spuwde.
Om hun dorst te lessen, werd het zaad door de 2 Krash Bunnies met een rietje naar binnen gezogen
.
Blijkbaar heb ik nog lang niet alles gezien
.
Het meerendeel van de dames, hebben even wat rust nodig, begrijpelijk!
Rusten, dat hadden Foxxxy, Juliette, Bianca en Jacqueline nog niet begrepen, blijven neuken was hun boodschap.
Nu, ze konden nog steeds rekenen op een behoorlijk legertje, al was de groep toch al wat uitgedund maar toch nog voldoende dik om mijn maatje uit het oog te verliezen.
Dan maar even een drankje en kijk hier hebben we hem al terug gevonden, met zijn slurf in het mondje van Hotwife Aline
, die zou ik ook graag nog even scoren
maar we blijven hoffelijk en geduldig, dus geen gedrum.
Het is nog wel even maar de meeste dames zijn nog niet verzadigd, van een geruststelling gesproken.
Foxxxy, duidelijk nog niet te stoppen en smekend naar zaad, dit begint meer en meer op een olympische prestatie te gelijken
.
Ik had echt zin om haar te neuken maar om eerlijk te zijn, de eerste tekenen van vermoeidheid begonnen op te treden en ik wou haar niet teleurstellen
. Ditzelfde gelde ook voor Juliette, die liet zich op de matras ernaast volop neuken, waarbij ook haar kontje niet gespaard bleef. Geen halfwerk dus voor deze dames.
Zat er dan niets meer in…? Toch wel, een vrij jonge schoonheid vervoegde de matras van Juliette, waaruit even een kleine act ontstond tussen beide dames en dit was genoeg om slappe janus te triggeren
Ze hadden zin in meer, beide gingen tegen de muur op hun knietjes voor een bukkake
Geduldig wachtte ik mijn plaatsje af en beloonde de uitgestrekte tong van Juliette met mijn zaadjes, al plagend wreef ik met mijn lul al het zaad uit, over haar gezicht, lekker sletje
.
Ik was duidelijk nog even onder de indruk van wat mij weer overkwam, om dan nog meer onder de indruk te geraken, toen Jacqueline rechtstaand en hard werd aangepakt aan de kleine douche
.
Even op adem komen, met nog een klein uurtje te gaan. Hotwife Aline spookte nog steeds door mijn hoofd. Fuck, die is hot
!
Ik maakte een mooie kans, zonder storend te zijn voor anderen en greep die.
Mijn lul reageerde duidelijk van haar aandacht en warme mondje, even leek het goed te komen maar helaas…, leeg
.
Foxxxy werd de laatste minuten nog volop geneukt en Juliette kreeg op het laatste moment de hardste neukbeurt van de avond te verwerken
maar ze genoot ervan, dat hebben we met zijn allen gehoord
Feestje ten einde of toch niet? Bianca daagde de laatste die nog konden uit voor een bukkake
. Nogal vrij vlug werden haar tieten, gezichtje en tong, bedolven onder het zaad
.
Ik leek even een boost te krijgen, bij al dit geile gebeuren een laatste hoogtepunt kwam even zeer kortbij maar helaas, ik had het haar echt zeer graag gegeven
en het had een mooie afsluiter geweest, niet dus
.
Ik heb weliswaar een drukke maar wederom een fantastische avond mogen beleven, met een hoop sperma geile Bunnies en een hoop bijzondere vrienden
Aan iedereen een welgemeende dank