Dubbel? moet toch geil zijn zo een vrouw in huis te hebbenOh nu ben je toch echt te lief voor die Yuliette
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDubbel? moet toch geil zijn zo een vrouw in huis te hebbenOh nu ben je toch echt te lief voor die Yuliette
Ik wacht nog steeds tot ze dat huis gebouwd hebbenDubbel? mpet toch geil zijn zo een vrouw in huis te hebben
Dat is intussen een thuis gewordenKrash Dôme Y ;-)
Bij mij altijd welkomIk wacht nog steeds tot ze dat huis gebouwd hebben
Bij jou niet alleenBij mij altijd welkom
Doet Mariska nog gangbangs?Heb wel zin in de gangbang nu donderdag. Maar heb een beetje schrik voor de drukte. Ik heb 3 maal een gangbang meegedaan en slechts 1 is me meegevallen met Mariska. Eroxx viel tegen. Is meer wie kent wie feest. En bij het vroegere circle club ook 1x maar weet niet meer hoe die heette. Maar was toen ook heel druk.
Hi Frederic,Heb wel zin in de gangbang nu donderdag. Maar heb een beetje schrik voor de drukte. Ik heb 3 maal een gangbang meegedaan en slechts 1 is me meegevallen met Mariska. Eroxx viel tegen. Is meer wie kent wie feest. En bij het vroegere circle club ook 1x maar weet niet meer hoe die heette. Maar was toen ook heel druk.
Nu donderdag? Ik zie alleen vrijdag.Heb wel zin in de gangbang nu donderdag. ..
Is idd vrijdagNu donderdag? Ik zie alleen vrijdag.
Nee, deze is gestopt. Al enige tijd.Doet Mariska nog gangbangs?
Hi max,Hi Frederic,
Max hier, organisator van de KrashZoneParties. Ik zou zeggen kom maar eens een kijkje nemen, we zijn met 9 top dames en er sluiten redelijk wat actieve koppels aan. Hand in het vuur je zal met rode oortjes een top tijd beleven.
Maar ik wil van je bericht gebruikmaken, om een warme oproep te doen om tijdig te registreren voor onze feestjes (ten laatste 1 dag op voorhand).
Doorgaans komt meer dan de helft van de mensen die zich inschrijft niet opdagen, en elke keer komt er een onvoorspelbaar aantal mensen wel opdagen, ook schreven die zich niet in. Ik begrijp de vraag van velen om de drukte op zo'n feestjes onder controle te houden, waar we als organisator ook absoluut voor willen staan. Maar dan moet onze community ook willen mee helpen, en beseffen dat registreren het voor organisatoren mogelijk maakt om de ratio man/vrouw goed te balanceren.
Uiteraard als je registreert, komt je email adres ook in onze bestanden terecht, velen laten zich afschrikken om te registreren, omdat men veel mailings vreest nadien. Dat is ook zo, want in onze promotie, merken we, dat het voor vele toch een redelijk impulsieve last minute beslissing blijft. Dus we zijn genoodzaakt om het goed op iedereens radar te zetten. Maar als je geen mails wil krijgen nadien, dan mag je ons dat mee melden, we houden daar echt rekening mee, dan activeren we je niet in onze mailings. En jullie privacy garanderen we zowiezo. Jullie wil is wet op dat vlak.
Kortom, we vinden de beleving die onze KrashBunnies en KrashKoppels jullie als bezoeker kunnen geven, onze absolute prioriteit nummer 1, maar hebben ook een beetje medewerking nodig om het in goede banen te kunnen leiden. Een warme oproep aan de community, om het mee voorspelbaarder te maken. In de eerste plaats registreren dus, en ook echt komen als je je inschrijft. Hoe voorspelbaarder het allemaal wordt, hoe meer risico's wij als organisator aandurven. Kortom als we daar samen geraken, staan er nog spectaculaire dingen in't verschiet ;-)
Mvg
Max
TheKrashZoneParties
Wifesharing.be
LeCercleDanvers.com
Hi Frederic,Hi max,
Ik snap de achterliggende reden wel. Je bent een zelfstandige, neemt redelijk wat financieel risico. En een goede planning is belangrijk, vandaar het inschrijven.
Maar op een gegeven moment is vol ook effectief vol. Koppels kan je eventueel nog binnenlaten, maar single mannen zoals ik moet je jammer genoeg ook durven weigeren dan.
Misschien moet je de mogelijkheid geven om in te schrijven en korting te geven op diegene die zich ook effectief aanmelden, en al geld op voorhand overschrijven. Op.deze manier ga je meer zicht hebben op mensen die dan ook effectief komen.
Ook vraag ik me af hoeveel mannen 1 dame aankan. Is het een ratio 1 dame 10 mannen 1 dame en 15 mannen. Wanneer je 10 dames hebt en er zijn 150 mannen binnen, dan heb je natuurlijk een overrompeling. 1 op 1 is geen gangbang. Persoonlijk denk ik 1 dame en 6 of 7 mannen een goede verhouding is.
In iedere geval geweldig veel respect voor iemand die zulke feestjes durft te organiseren. En alsook de bunnies die hun ten volle geven aan de vele mannen!
Er staan stellen op de gastenlijst waarvan ik weet dat ze never ever nooit niet naar een mannenoverschotfeestje gaan. Jd kunt op SDC een invite sturen, veel mensen accepteren die zonder erg.Op SDC staan voor vrijdag 76 koppels aangekondigd. Zo veel aankondigingen zie zelden of nooit op SDC. Dat lijkt mij extreem veel. Als die inderdaad komen dan gaan er te weinig mannen zijn. Ik wil absoluut niet met een vinger wijzen en misschien kan Max dit toelichting, maar dit lijkt er op dat er koppels opgezet worden als lokkertje.
Hi Willem,Op SDC staan voor vrijdag 76 koppels aangekondigd. Zo veel aankondigingen zie zelden of nooit op SDC. Dat lijkt mij extreem veel. Als die inderdaad komen dan gaan er te weinig mannen zijn. Ik wil absoluut niet met een vinger wijzen en misschien kan Max dit toelichting, maar dit lijkt er op dat er koppels opgezet worden als lokkertje.
Hi willem,Dag Max,
Bedankt voor de toelichting. Ik hoop dat je mij niet tot de negativo's rekent.
ik ben gewoon iemand die graag correcte info krijgt en geeft en zoals ik het zo lees is mijn bedenking dat 76 koppels wel heel veel is lijkt bij deze toch terecht. Of verwacht jij daadwerkelijk 76 koppels?
En ik geef je groot gelijk om alle mogelijke promotiekanalen aan te boren. Alleen jammer dat er zo veel koppels op aanwezig klikken en niet komen opdagen.
Dat geeft op SDC een verkeerd beeld van jou feestjes, maar daar kan jij niets aan doen.
Bij andere aangekondigde feestje op SDC, daar kan je meestal wel van op aan dat de aangekondigde aanwezigen ook aanwezig zijn, maar die werken waarschijnlijk niet met uitnodigingen zoals jij dat doet en daar moeten de deelnemers zelf aangeven of ze aanwezig zullen zijn.
Jij hebt al wel wat ervaring met die methode van werken en ik had hierbij nog een vraag die waarschijnlijk wel meer mensen hebben. Hoeveel van die 76 aangemelde koppels verwacht je effectief als bezoekers van jou feestje. Ik snap dat je hoopt op alle 76 natuurlijk en geef je geen ongelijk.
Ik zou bvb naar jou feestje komen voor de koppels en minder voor de "artiesten" of hoe moet ik ze bij jou noemen.
BesteHi willem,
No worries, ik vind je vragen terecht en je tone of voice oprecht dus is beschouw je zeker niet als negatief. Op pure wifesharing feestjes, dus met max 1 of 2 single dames, zou ik durven stellen dat 1 op 4 koppels die zich op sdc inschrijven ook komen opdagen. Voor feestjes met meer singel dames zakt dat aantal, ik vermoed omdat het wat overweldigend kan overkomen op de dames van de koppels (al hoeft dat niet denk ik onze dames zijn stuk voor stuk lieve meiden, die zelf graag interactie hebben en zoeken met koppels), tot 1 op 8 tot 1 op 10. Wat we in de loop der tijd wel merken is dat ook de koppels onze feestjes beter en beter inschatten, en dat de stellen die graag actief meespelen hun weg naar ons blijven vinden, daar waar we int begin ook nog meer danspubliek aantrokken, merken we nu dat we eerder organisch de actievere doelgroep aantrekken.
Ik hoor graag dat er mannen zijn zoals jij, onze wifesharing feestjes hebben altijd een dresscode en bij aanvang is er een ruime kennismakingsronde, zodat de dames van de koppels uitgebreid kunnen verleiden, maar de songel mannen ook als jager aan de bak moeten. De koppels vinden assertieve mannen die de kunst verstaan om hen het hof te maken super. Ik ben er zeker van dat het aantal koppels nog zal toenemen naarmate de mannen ook echt meegaan in dat verleidingsspel en er ook een extra inspanning voor doen.
Mvg
max
Ieder feestje is een plezier om mee te maken, gewoon komen en U mee in de sfeer zwieren. Al de rest komt vanzelf, de kans op herhaling is heel groot.Beste
Hier een gezonde interesse om een langs te komen op een feestje.
Is wel een eindje mits ik van de kust zou komen.
Is er een aanrader van event voor een jonge single dertiger?
Mogelijkheden tot overnachten in de buurt?
Ik lees alvast de berichten mee
Mvg
Hey maxHi willem,
No worries, ik vind je vragen terecht en je tone of voice oprecht dus is beschouw je zeker niet als negatief. Op pure wifesharing feestjes, dus met max 1 of 2 single dames, zou ik durven stellen dat 1 op 4 koppels die zich op sdc inschrijven ook komen opdagen. Voor feestjes met meer singel dames zakt dat aantal, ik vermoed omdat het wat overweldigend kan overkomen op de dames van de koppels (al hoeft dat niet denk ik onze dames zijn stuk voor stuk lieve meiden, die zelf graag interactie hebben en zoeken met koppels), tot 1 op 8 tot 1 op 10. Wat we in de loop der tijd wel merken is dat ook de koppels onze feestjes beter en beter inschatten, en dat de stellen die graag actief meespelen hun weg naar ons blijven vinden, daar waar we int begin ook nog meer danspubliek aantrokken, merken we nu dat we eerder organisch de actievere doelgroep aantrekken.
Ik hoor graag dat er mannen zijn zoals jij, onze wifesharing feestjes hebben altijd een dresscode en bij aanvang is er een ruime kennismakingsronde, zodat de dames van de koppels uitgebreid kunnen verleiden, maar de songel mannen ook als jager aan de bak moeten. De koppels vinden assertieve mannen die de kunst verstaan om hen het hof te maken super. Ik ben er zeker van dat het aantal koppels nog zal toenemen naarmate de mannen ook echt meegaan in dat verleidingsspel en er ook een extra inspanning voor doen.
Mvg
max
heel zeker, begin september onze agenda in de gaten houden ;-)Hey max
Zijn er binnenkort nog dogging sessies gepland?
Er worden testen gedaan voor binnenkomst.Worden er daar geen testen gedaan voor de gangbang?
En met condoom mag je toch ook neuken ? Of hebben ze dat liever niet?
Zou toch eens graag gaan