We hadden het idee om er vroeger aan te beginnen maar even bekomen van de Sopranos Dogging Challenge, was nodig
.
Een verslagje:
Richting parking, de grootste van het land, Antwerpen…, grapje hè mannen
.
Toch niet zoveel gelogen, afspraak op een parking. Voor er misverstanden ontstaan, even verduidelijken.
We laten het achterwege om de locaties hier te delen, degene die erbij waren weten dat het weer absolute fun was en zo blijft het ook spannend voor degene die een volgende keer willen aansluiten
.
Mede dankzij het mooie weer, waren we met een flink aantal en dat is ook wel nodig, want de 2 Dogging Sluts, Yuliette en Cathalaya hun honger naar zaad, is bijzonder moeilijk te stillen
.
En het wordt nog moeilijker als ze om een toetje vragen
Van de parking, de wijde natuur in, geen plaats voor naturisten maar dat maken we er wel zelf van
. Nog voor deze toon gezet is, komt Yuliette uit de auto met jawel, blote tieten
.
Voor de praktische kant, had ze deze keer gekozen voor een afwasbaar pakje
Cathala had het ook begrepen op een lekkere slutty outfit
.
Met elk hun matrasje onder de arm, trokken de 2 sletjes de kop, op de rest van het gevolg.
Eens de eerste pikken in hun mondjes verdwijnen, verdwijnt ook de rest van alle chroom. Het startschot van een ongelooflijke en meer dan onvergetelijke avond is gegeven
.
Niets moet maar alles kan, vrij snel druipt het eerste zaad van hun gezichtjes en uit hun mondhoeken, so hot
!
Tijd om even binnen te wippen bij Cathalaya, wat neukt die "geile Sau" verdomd lekker, moest echt moeite doen om mij te beheersen, ik wou absoluut nog niets kwijt. Dus op tijd plaats gemaakt voor de volgende.
Ik merkte op dat Yuliette haar op de knietjes had gezet met uitgestrekte
en dat alles al lekker onder het zaad zat.
Dit raakte echter mijn zwakke kant, daar ben ik werkelijk zeer gevoelig voor, de zak was nog volledig geladen en het gebeurde…
, ze verdiende het om mijn zaad te proeven, wat een schatje toch
.
Als dank stopte ik een paar vingers in haar kutje en dan ga je maar best voor de zekerheid 2m. achteruit, als je het zelf bij een droge broek en schoenen wil houden
. Ik zie ze dan glunderen en dan wil ze gewoonweg, mijn kletsnatte vingers proeven
Achter 40 min. speeltijd in het bos, tijd om de broeken op te trekken en te verkassen.
Je zou het niet denken maar mooi weer kan soms ook wel eens een spelbreker zijn bij een Dogging.
Dus, te veel volk op de 2de locatie om er terug aan te beginnen.
Too dodgy
!
Uiteraard is alles goed voorbereid, dus hop naar de 3de Dogging spot…
Hmm hier, jawel hier
.
Twijfelen jullie misschien? Tja…, kom we gaan het gewoon vragen
.
Men denkt nogal eens vaak, we hebben het allemaal gezien maar dit is absoluut verkeerd gedacht, als je met de Krashzone op stap bent
.
Ik kan niet anders dan dit stukje relaas, grotendeels te censureren maar ik verzeker jullie, dit was absoluut next-level and very dodgy
Volgen naar de volgende mannen, de 4de locatie ondertussen.
Wat we daar beleefden was echt een gedroomd film scenario, ook hier moet ik vaag zijn in de details. Laat het een reden zijn om er de volgende Dogging Challenge, gewoonweg bij te zijn
.
Het decor leek voor ons klaar te zijn gezet, alles op ideale hoogte.
In ware Sopranos style, werden de 2 sletjes ruig aangepakt, doch volledig naar hun wens
.
Cathalaya kon ik lekker bij de kont vast pakken om haar dieper op mijn lul te trekken, op een moment waarbij haar mondje ook niet werkeloos was. Wat zijn die 2 toch harde werkers
.
Plots uit het niets, voelde ik mij verantwoordelijk over het kontje van Yuliette, het zag er nog zo onaangeraakt uit voor de avond
, nog lekker spannend en redelijk droog aanvoelend, neukte ik haar gaatje open voor de rest van de bende
.
Sorry Wondertje maar ik had het vermoeden, dat je het achter een paar seconden best wel leuk vond zonder glijmiddel
.
Cathalaya wederom maakt ze ons gek met haar Cum Play en Cum Swapping met Yuliette
.
De meeste soldaten staan door deze geile scène, nog steeds op volle sterkte om aan te vallen…, tot plots de vijand een verkenner opstuurde
.
Gedaan met de pret op de set, het zou mij niet verbazen dat sommige, met de broek nog op de enkels, achter hun stuur zijn gesukkeld
.
Even een spannend momentje dus maar uiteindelijk was het voor de man gewoon part of the job, zijn verplichting zeg maar.
We zijn niet zomaar uit ons lood te slaan, volgen naar de 5de spot.
Een gekende voor degene die er eerder ook al bij waren, altijd leuk en het zorgt voor een beetje interactie bij de truckers
.
Je moet het gewoonweg meegemaakt hebben om het te geloven
.
Het was in ieder geval weer een leuke maar vooral een zeer geile bedoeling op deze spot.
Yuliette liet zich doggy nemen, terwijl ze een andere slurf volledig tot aan de stam, in het keeltje nam
.
Cathalaya was vertrokken voor een blowbang, man wat kan het leven toch mooi zijn en al zeker dat je hiervoor mag aansluiten
.
De zaad junkie, slaagde erin het mijne er ook weer uit te zuigen, geen druppel ging verloren, misschien de laatste dikke druppel, die ik vanop mijn eikel op haar tieten katapulteerde
.
Ondertussen werd Yuliette min of meer ongeduldig, in afwachting voor een golden shower, ja ook die mogelijkheid was er
.
Nog even wachten meisje
Wat doen we mannen? Naar de volgende? Yep, volgen dan maar!
Oei, toch misschien nog wel iets teveel volk op deze locatie, de 6de weeral ondertussen. In overleg werd er beslist om te verkassen, achteraf bekeken was dit misschien wel een wijze beslissing.
De redenen hiervan levert geen bijdrage aan deze review, dus het doet er niet toe waarom
.
We laten de pret niet bederven, we gaan de nacht afsluiten op de 7de locatie.
Daarvoor moeten we terug de bossen in
.
Nog 7 diehards blijven over, dat zijn minstens nog 6 ladingen zaad en nog een paar golden showers. Ja waarom nu 6 en geen 7?
Omdat ik wist dat mijn zaad op was maar wel met een volle blaas zat
.
Kortweg, er werd door de 2 dames en de 7 standhouders, nog een behoorlijk geil Krash avontuurtje beleefd.
Ondertussen kon ik niet anders dan afwachten voor de golden shower, eenmaal dat dit is gebeurd, is het geen pretje meer om de sletjes te neuken, dus ik wachtte geduldig af.
Ik had het even in de vingers
en te doen met Yuliette
, 2x achter elkaar. Resultaat, serieuze plassen op de bank, ze vond het leuk want ze plofte haar kontje erin, echt lachen
.
Cathalaya was met de laatste ladingen zaad een wel heel speciale cocktail aan het shaken met haar mondje, ondeugend liet ze het dikke witte brouwsel uit haar mond lopen om het terug naar binnen te slurpen
. Totally cum addicted!!
"Ich kann Sperma schlucken ohne ende", zei ze nog al lachende.
Fuck man, wat een verdomd geile slet is me dat!
Dit duo is echt het potje en het dekseltje, beter kan het niet passen
.
Yuliette ging gehurkt voor mij zitten, wachtende naar waar ze al geruime tijd naar verlangde, een golden shower
.
Ongelofelijk om te zien hoe geil ze hiervan wordt, al lachende en vol verbazing van de hoeveelheid, werkte ze zelf een aantal slokken naar binnen, geen half werk voor ons Wondertje
.
De rest van de lading spetterde op haar tieten en billen, in het rond.
"Iemand nog meer?", zei ze. Komaan gasten, ik kan toch niet alleen achterblijven, zo smachten…
Yep, nog een echte Krasher die even moest
, zelfs zijn zaad moest hij achteraf nog kwijt, tot groot jolijt van Yuliette.
De laatste lading zaad, werd net zoals een zoet dessertje vakkundig naar binnen gewerkt
.
Op weg naar de auto, weeral hilariteit ten top
, klotsende geluiden kwamen van tussen haar pakje en haar buik, alles "zeiknat"
.
Gelukkig was er voldoende water voorzien en had ik de eer om haar af te spoelen
.
Zo mijn verslagje zit erop, sorry voor de lezers die het misschien allemaal wat te geweldig en te brutaal vonden, begrijpelijk dat dit sommige hun ding niet is, respect!
Maar laat ons ook gewoon en doodleuk verder Krashen aub
, voor ieder potje wordt wel een dekseltje gevonden
.
Vrijdag hebben we weer een vergadering…, The Banana Bar Gangfuck.
Het belooft weer een knalfeestje te worden
.
Mijn grote dankbaarheid aan de 2 schatjes van patatjes en aan hem, die het allemaal maar in elkaar wil puzzelen
Ook dank aan de rest van de Krashers, het was een leuke bende en we verstonden elkaar heel goed
.