Het slechte weer van de afgelopen maanden had invloed op de opkomst van de vorige Dogging Missions van de KrashZoneParties, niet tegenstaande dat deze ook geweldig waren.
Een tijdje geleden werd er nog eentje geannuleerd maar deze keer was het een buitengewoon schot in de roos
Met voldoende info, een paar opzwepende foto's en omringd door mijn 2 Broers, met nog enkele vertrouwelingen, vonden we de weg naar de eerste locatie.
Deze is enkel te verkrijgen na aansluiting bij de groep, dus gelieve er niet zomaar achter te vragen…
Het verlossende bericht komt binnen, uiteindelijk treffen de uitgelaten geile honden hun dogging sluts aan…
Mops bijgestaan door Juliette, beiden op hakken en in slutty lingerie maar met de tieten bloot, hot and ready for dogging!!!
Op een iets of wat afgelegen plaats aan de rand van een bos, lieten de 2 dames zich gewillig en zonder schroom gebruiken.
Hete taferelen, druipende kutjes en gezichtjes vol plakkerig zaad. Juliette wil wat recupereren uit haar volgespoten en overlopende kutje, met haar vingers vangt ze het overtollige zaad op en likt ze uitdagend af, wat een geile donder
.
Mops, ook met dikke witte klodders op de wangen, vraagt of iedereen al aan de beurt is geweest, dus hoogst waarschijnlijk nog niet voldaan…
Iedereen moest erover maar de avond en nacht was nog lang en ik wou mijn munitie nog even sparen.
Gelukkig geen passanten tegengekomen maar het werd wel tijd om te verkassen naar een volgend bos en een bankje verder…
Omringd door een klein leger soldaten, hoefden de dames niets te vrezen in het donkere bos, het was trouwens niet de bedoeling om een wandeling te maken, we zochten gewoon een bankje en dat "was" er
.
Een gentleman was zo aardig om de dames ook een flesje cava cadeau te doen, dus ze hadden alles bij de hand en al snel werd het nog heter dan op de eerste locatie.
Juliette smeekte om zaad in haar mond en Mops werd ondertussen suf geneukt, aan haar haren getrokken en gedwongen om op de knieën te gaan. Life shows no mercy
.
Juliette ging ook op de knieën, niet uit medelijden maar voor een rondje bukkake
.
Mijn zwakke kantje kwam naar boven en ik was niet meer opgewassen tegen die lekkere uitgestrekte tong
, de volledige lading in het mondje
. Ze gaf duidelijk aan, nog niet te willen slikken en ze hoopte om nog meer zaad te kunnen opsparen alvorens het te delen met Mops.
Niet veel later volgde er een bloedhete act tussen de 2 sletjes, cum swapping and cum play
De knietjes hadden er genoeg van, beide dames gingen even zitten, op de heren dan wel te verstaan en dat was dan meteen, hoe hilarisch het ook was, het einde van het bankje
.
Letterlijk en figuurlijk zijn ze er in geslaagd om de bank kapot te neuken, ongezien!!
Tijd voor nattigheid, Mops had al een squirt nummertje opgevoerd, Juliette daagde uit en ik had het begrepen, vingertjes erin en snel spoot een flinke straal uit haar kutje.
Oh, die halve fles cava staat er ook nog, ja de duivel in mij zeker
, zou zonde geweest zijn om die leeg te drinken, er is meer fun aan een schuimend kutje, dus fles erin
.
Ik kreeg ze niet volledig leeg, dat lukte wel over haar lekkere tieten maar dan was er karma, Juliette sprong al druipende met een vreugde kreet op mij…., dus alles in de wasmand bij thuiskomst
.
Sorry Mops voor de verspilling maar ik maak dit goed!
Tijd voor een andere locatie op te zoeken, wat dachten jullie van wat interactie op een truck parking? Ik dacht al veel gezien en meegemaakt te hebben met deze schatjes maar dit…
.
Sorry voor de gevoelige leden, vanaf nu wordt het best ruig om verder te lezen.
Gedaan met rust voor een paar hard werkende truckers, al denk ik niet dat ze het erg vonden, als je wordt gewekt door Juliette en Mops in blote tieten. Eentje had het alvast niet verwacht en deed de schrik van zijn leven op, die is waarschijnlijk nog aan het denken of hij niet aan het dromen was
.
Even kijken of er iets te beleven valt in de omgeving van het sanitaire gedeelte, tja het is al heel laat en de meesten liggen al een tijdje te slapen.
Maar wat er zich dan afspeelde
, Mops en Juliette, gehurkt en met de rug tegen de wand van de urinoirs namen de rol van openbare pisbakken op zich
.
Dit overtreft alles voor de liefhebbers van buitengewone totaalsletten, ze verdienen een hoop respect en hebben dit ook volop gekregen…
.
Het verkregen respect werd daarbij ook nog eens gretig doorgeslikt
, één van mijn broers kreeg zelfs een complimentje van Juliette dat het heel lekker was
.
Om ons nog wat meer op te zwepen en klaar te stomen voor de volgende locatie, begonnen de dames aan een potje muilen met elkaar
.
Ja, de volgende locatie, dat werd even een moeilijke.
Juliette had echt een geweldig idee
, wat verklap ik niet want misschien wordt dit later nog wel eens uitgevoerd en is het geen verrassing meer.
Echter omwille van de LEZ, werd besloten om hier buiten te blijven, aan de rand toch nog iets leuk gevonden en op dat moment van de nacht, was het er vrij verlaten.
Bijna niet te geloven, blijkbaar hadden ze er nog niet genoeg van en wij ook niet, want de groep was nog vrij groot en de sfeer zat goed.
Het was een idee van één van mijn broers, Juliette stemde toe, haar kontje werd opengetrokken met een anal spreader (speculum) en haar gaatje werd ons aangeboden als….
.
Je mag het zelf proberen invullen maar moeilijk is het niet
.
In ieder geval, sterk werk en een knap staaltje team spirit Bro's
.
Tijdens al deze gekkigheid hing Mops letterlijk aan de leiband en moest ze vooral gehoorzamen aan alles wat haar werd opgelegd
Na de anale spoeling van Juliette was alles weer proper en stonden al haar gaatjes weer ter beschikking om af geneukt te worden, deze gelegenheid lieten we niet zonder gevolg!
Niet veel later zaten beide dames weer op de knietjes, deze keer geen bukkake maar een rondje sloppy throat fucking met tranende ogen.
As you know, Life shows no mercy
Van al het verschoten zaad werd geen druppel meer terug gevonden!!
Van een spannende, geile en ruige avond gesproken, dit is er eentje om nooit meer te vergeten
Nog even napraten, hoe leuk het was geweest, afscheid genomen van de 2 dogging sluts
en de rest van de bende.
Als trouwe hond keerde ik terug naar mijn vertrouwde nestje, zoals ik ook vol vertrouwen zal terug keren naar het volgende event van de KrashZoneParties