En later de bootjes...flink laten schommelen in Utrecht...??Op me 18de op de trein naar Amsterdam
En naar de wallen bij een negerin naar binnen was natuurlijk met 10 min klaar en nu wandel ik nog steeds elke week
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn later de bootjes...flink laten schommelen in Utrecht...??Op me 18de op de trein naar Amsterdam
En naar de wallen bij een negerin naar binnen was natuurlijk met 10 min klaar en nu wandel ik nog steeds elke week
35! Lang over gefantaseerd en eindelijk een keer naar een erotisch masseuse gegaan. Geen moment spijt van geha
Hahaha natuurlijk toen had ik rijbewijs en auto de koppeling heeft wat gerookt daar maar als ik binnen was kon het afkoelen ? waren de bootjes er nog maar mooie tijd was datEn later de bootjes...flink laten schommelen in Utrecht...??
Vrij groot?... je snikkel? ?Ik was zelf net 17 ik was vrij groot voor mijn leeftijd en dat was natuurlijk een + punt voor mij. Mijn eerste dame was hindoestaanse shanta uit den haag. 50 gulden betaalde ik voor mijn eerste keer voet fetish. Haar teentjes waren zo lekker dat ik bleef klaarkomen. Later haar ook nog een paar keer geneukt maar naar vier jaar stopte ze er mee. En moest ik op zoek naar een nieuwe hindoestaanse dame. Ik ben nu inmiddels 50 en ik heb er al heel wat gehad.
Dat klopt.Vrij groot?... je snikkel? ?
Hoe dan..?! ?Een oudere lelijke vrouw lokte dit groentje naar binnen.
Je komt op zo'n plein en daar zitten de dames een beetje onverschillig achter het raam. Ze kijken op hun mobieltje enzo. Eentje zoekt actief contact met jou en ik kan daar dan geen weerstand aan bieden. En 50 euro minder loop je dan een beetje in het luchtledige te prikken in zo'n vrouw. Tsja, is er een psycholoog in de zaal?Hoe dan..?! ?
Oprechte vraag. Ik snap dat namelijk niet. Ik bedoel, je zegt zelf dat je haar lelijk vond... En je was daar in die snoepwinkel, met al die keuze...
Ben nu toch wel benieuwd hoe dat ging.
Ach, ik heb het gewoon nodig. Die enorme spanning. Dat geld kan me helemaal niet schelen. En af en toe heb je best een leuke ervaring. Gewoon een kwestie van geluk hebben.@Oom Harry Als ik jou was zou ik wegblijven van dat plein! Veel te slecht voor je portemonnee! ?