Mijn verhaal hoe het ooit is begonnen, rond 1979 vorige eeuw
Maar het is de spanning en het avontuur dat lokt. En dat begint ergens. Als ik naar mezelf kijk ben ik begonnen ( ruim 42 jaar geleden ) om door de rosé buurt van Eindhoven te rijden met de auto, eerst alleen maar kijken, toen een tijd later stoppen en er een in je auto laten stappen om deze door de opgebouwde spanning er 100 Mtr verder weer eruit te zetten, dit gaat een tijde door totdat je laat pijpen voor Fl 100,00 met condoom niet wetende dat je eigenlijk wel een flink oor aangenaaid bent in die 10 min, en dit gebeurt niet een keer maar wel meerdere keren, gewoon omdat je onwetend bent en goed van vertrouwen, maar al doende leer je en van de terugkoppeling van de dvp in je auto krijg je op een gegeven moment door dat het voor minder kan, dan na een tijdje is hier de spanning af omdat je al van te voren weet wat er gaat gebeuren, en gaat weer een stapje verder.
Dus de auto maar eens parkeren in de uitvindersbuurt en als een bangerik door de straatjes lopen, en ervan opkijken als er dvp op de raam klopt om je binnen te krijgen, eerst denk je verrek ze kennen me , maar al vlug wordt het duidelijk dat er meerdere zijn die je kennen , en het dus niet klopt, dit gaat zo nog een paar maanden door , totdat je de stap zet om werkelijk een pandje binnen te stappen, door de spanning eigenlijk meteen weer naar buiten, en dit blijft zo een paar keer door gaan , totdat je werkelijk mee naar boven gaat , kom je gelijk erachter dat voor Fl 100,00 wel wat meer mogelijk is, en comfortabeler als je in auto, dit gaat natuurlijk allemaal met condoom, het komt niet in mijn gedachte om iets zonder te doen, dit gaat ook een tijdje door, en op een gegeven moment weet je ook wat er gaat komen , dus de spanning gaat ervan af. op een gegeven moment kom de lef en de durf , en natuurlijk weer de spanning om je zonder condoom te laten pijpen, en ik weet de eerste keer nog wel, voordat ik buitenstond had ik al last van jeuk, branderig gevoel en van alles en nog wat, dit zat natuurlijk tussen de oren, we kennen het allemaal wel denk ik, was op dat moment wel even genezen ( 3 maanden of zo ) van wandelen, maar de ene hersencel klopt op een gegeven moment toch weer aan, en spanning en avontuur lokt weer , en je bouwt weer spanning op en je gaat steeds verder ermee totdat je op een moment er achter komt dat je wel heeeeeel erg ervaren wordt in het een en ander.
Denk dat in bovenliggend verhaal zomaar 15 zit van begin tot eind zal ik maar zeggen. Ondertussen dus alles al eens gedaan, zonder rubber, met rubber, anaal , vaginaal , shemales , trio mmv, mvv , keel neuken geven en nemen ( is ook wel apart ) , en nu zitten we in de party modus , en dit blijft spannend totdat je weet wat er gaat komen, en dan komt er weer iets anders.