De eerste keer voor mij was ook gelijk mijn eerste keer sex. Ik was 29 en wou toch eindelijk ook eens de aanraking van een vrouw voelen (ik ben er zo een die heel onzeker is en dus nooit succes had de normale manier) Via kinky afgesproken voor priveontvangst en eerst twee keer geghost op de dag van. Toen maar weer een andere dame gezocht, dit keer wel succes. Een beetje uitgelegd hoe het zat en een afspraak gemaakt. Bloednerveus ging ik er heen, ik bibberde letterlijk als een blaadje. Maar ik had superveel geluk met haar, ze gaf een super comfortabel gevoel, zette een muziekje op, stak kaarsjes aan.. De sex zelf was na een paar minuten voorbij, maar ik had een uur, en dus nog genoeg tijd om te praten, en haar lichaam te mogen aanraken en 'ontdekken'. Na haar wat mindere ervaringen gehad met andere dames waardoor ik nog meer realiseerde hoeveel geluk ik had dat zij mijn eerste was. En later ben ik nog een paar keer terug geweest om andere dingen voor het eerst te doen. Ik heb in korte tijd veel geleerd