Voormalig lid 11647
Stamgast
Mijn eerste keer dvp was ook mijn eerste keer tout court. Was een laat bloeier als puber en als volwassene nooit geïnteresseerd geweest in een relatie.
Sex kwam er dus niet van maar ik was er ook niet echt actief naar op zoek.
Ik dacht altijd wel, het zal wel komen maar het kwam dus niet
Op mijn 30 ste dan maar beslist om naar een dvp te gaan. Die ervaring was niet zo positief. Dame deed het duidelijk tegen haar zin en het werd een teleurstellende ervaring. Dan maar beslist dat ik wel zonder sex verder zou gaan. Dit ging de volgende 14 jaar zonder problemen en stond mijn geluk niet in de weg.
Vorige maand, na overtuigd te zijn door een goede vriendin, de stap dan toch gezet. Deze keer was de ervaring wel positief en vrees ik dat er nu iets wakker in me is geworden dat voorheen sluimerde. Ik vrees dat ik er een dure hobby heb bijgekregen
Nu ben ik dus bezig als 40 plusser om alles op gebied van sex met vallen en opstaan te leren. Ik leef dus momenteel in heel interessante tijden
Zo leerde ik een vrouw kennen die 50 jaar geen relatie en sex had gehad. Tot haar 1e keer en toen liet ze zich aan de lopende band neuken door zoveel mogelijk mannen, sex sauna´s bezoeken, gang bangs, pilletjes noem alles maar op wat door god verboden is Laatste keer dat ik haar sprak had ze een lat relatie, maar je hoeft maar te kicken en ze deelt het bed met je. Interesseert haar helemaal niets.