Fredje020
Meubelstuk
Laten we het houden op psychopaat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr moet toch een andere naam voor zijn. Psychopaat heeft wel enkele kenmerken, maar is veel complexer en kan ook gevaarlijker zijn volgens mij.Laten we het houden op psychopaat?
hahahah ik zocht meer de wetenschappelijke naam.Randdebiel
Genieten van de angst bij een ander is behoorlijk psychopatisch ja. En dat dit een podium krijgt in privehuis is ziekelijk. En dat meneer vaker terug mocht komen om dames aan het huilen te krijgen is nog ziekelijkerLaten we het houden op psychopaat?
Angst is geanticipeerde pijn, zelfde winkelafdeling dus.Angst is wat anders.
Ik probeerde eindeloos zoiets ook te formuleren, lukte niet, dus laat maar dacht ik uiteindelijk.Angst is geanticipeerde pijn, zelfde winkelafdeling dus.
Heb laatst een schatje over de vloer gehad, in de 20 en maagd. Dodelijk nerveus uiteraard ?
Wist ik natuurlijk niet in het begin, later dus wel. Rustig aan gedaan met deze jongeman ( met moeite hoor ? ) en na afloop gefeliciteerd met geen maagd meer zijn.
Hopelijk zie ik hem nog eens terug ?, was best een lieverd eigelijk.
of deze is 5x cecremeerd
Een reden te meer voor het huis waar je werkte om je te beschermen.@lovemachine :
Ik begrijp dat je het niet snapt. Vandaag zou die klant ook geen kans maken om met mij af te spreken!
Het was mijn allereerste "klant", totaal onervaren en niet goed wetend wat te verwachten, gefocust op mijn doel: geld maken!
???de sterke verhalen draaien weer op volle toeren
iedereen gaat voor beste lulkoek award 2022
heftig man jeetje ..sterkteBen jaren lang misbruikt door een vrouw in mijn omgeving. Mijn eerste keer met haar was ik 10 jaar oud.
Misschien dat sommige jonge mannen hiervan dromen maar geloof mij dit heeft mij emotioneel beschadigd.
Vooral op latere leeftijd wanneer mijn eerste echte verkering het uitmaakte nadat ik hierover vertelde.
Sinds die tijd heb ik helaas altijd negatieve ervaringen gehad met vrouwen. Veel tijd en energie in iemand stoppen alleen er nooit liefde voor terug krijgen. (Eigen schuld dat wel vrouwen willen geen nice guy)
Waardoor ik uiteindelijk besloot op mijn 28ste om gewoon regelmatig dvp's te bezoeken vooral om een leegte op te vullen en toch een vorm van liefde te ervaren. Zover je het liefde kan noemen natuurlijk.
Het voordeel is dat ik niet meer op ongemakkelijke dates hoef te gaan of afgewezen hoef te worden.
En uiteindelijk de meeste dvp's behandelen mij gewoon met meer respect dan de gemiddelde Disney prinses op Tinder.
Ben jaren lang misbruikt door een vrouw in mijn omgeving. Mijn eerste keer met haar was ik 10 jaar oud.
Misschien dat sommige jonge mannen hiervan dromen maar geloof mij dit heeft mij emotioneel beschadigd.
Vooral op latere leeftijd wanneer mijn eerste echte verkering het uitmaakte nadat ik hierover vertelde.
Sinds die tijd heb ik helaas altijd negatieve ervaringen gehad met vrouwen. Veel tijd en energie in iemand stoppen alleen er nooit liefde voor terug krijgen. (Eigen schuld dat wel vrouwen willen geen nice guy)
Waardoor ik uiteindelijk besloot op mijn 28ste om gewoon regelmatig dvp's te bezoeken vooral om een leegte op te vullen en toch een vorm van liefde te ervaren. Zover je het liefde kan noemen natuurlijk.
Het voordeel is dat ik niet meer op ongemakkelijke dates hoef te gaan of afgewezen hoef te worden.
En uiteindelijk de meeste dvp's behandelen mij gewoon met meer respect dan de gemiddelde Disney prinses op Tinder.
Heftig Glenn! Misschien toch ergens hulp zoeken om hier mee om te kunnen gaan?Ben jaren lang misbruikt door een vrouw in mijn omgeving. Mijn eerste keer met haar was ik 10 jaar oud.