Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn Eindhoven liggen ook mijn roots, alleen in de smalle straatjes, en dan file rijden met de auto, tot je iets interessant zag, auto ergens parkeren, kom je bij het raam aan, en wat denk je, stoel leeg, en de buurvrouw tikt al op het raam, kut wat nu, doorlopen als een schuw konijnIk heb goede herinneringen aan de stad Eindhoven en toen ik daar weer eens kwam na jarenlange afwezigheid, had ik de behoefte om eens een rondje te lopen. Aangekomen aan het einde van de Kruisstraat dacht ik, "Hier is ergens toch dat plein in de buurt?". Een onzichtbare kracht trok mij er naar toe. Kennelijk was de behoefte, om weer eens tegen een vrouwenlichaam aan te schurken, groot te noemen. Zonder gene wandelde ik door de poort en voelde me net in een snoepwinkel. Een oudere lelijke vrouw lokte dit groentje naar binnen. Onnodig te zeggen, dat de ervaring allesbehalve top was. Al doende leert men ook je keuzes beter te maken.
Niet dat ik je iets kwalijk neem, dus begrijp me niet verkeerd, maar als je zo verlangt naar een pijpbeurt, dan zie ik geen enkele reden om niet naar een dvp te gaan ipv een erotisch masseuse. Een dvp kan je een massage geven en een pijpbeurt. Bij een ero masseuse dat proberen voor elkaar te krijgen levert alleen maar problemen op. Met wat pech raak je daardoor je favoriete masseuses kwijt of zelfs de toegang tot de salon. Waarom het jezelf zo moeilijk maken terwijl je in je achterhoofd weet dat je eigenlijk meer wil? Nogmaals, doe je ding, bedoel het niet kwaad, maar het komt op mij over als een rare kronkel die je maakt.Intussen ben ik een fervent bezoeker van erotisch masseuses. Vanwege mijn thuissituatie trek ik daar wel de grens, al zal ik waarschijnlijk geen nee zeggen tegen een toevallige pijpbeurt ?
Ik ben me bewust van die kronkel hoor. Het is voor mezelf gewoon beter te verkopen als ik tegen mezelf zeg dat ik naar een masseuse ga in plaats van naar een dvp.Niet dat ik je iets kwalijk neem, dus begrijp me niet verkeerd, maar als je zo verlangt naar een pijpbeurt, dan zie ik geen enkele reden om niet naar een dvp te gaan ipv een erotisch masseuse. Een dvp kan je een massage geven en een pijpbeurt. Bij een ero masseuse dat proberen voor elkaar te krijgen levert alleen maar problemen op. Met wat pech raak je daardoor je favoriete masseuses kwijt of zelfs de toegang tot de salon. Waarom het jezelf zo moeilijk maken terwijl je in je achterhoofd weet dat je eigenlijk meer wil? Nogmaals, doe je ding, bedoel het niet kwaad, maar het komt op mij over als een rare kronkel die je maakt.