Haha, dank voor de tip en het meedenken H en Rony! Vind het wel grappig als jullie aan me denken als jullie iemand zien.
Ze heeft idd de ideale prijs combinatie voor me en de opties voor 30/45/60 min, waardoor je op het moment zelf nog bv van 30 naar 45 minuten kunt verlengen.
Ze is hier trouwens al een keer eerder geweest, weet zeker dat ik dat profiel al eens gezien heb.
Zou zeker mijn type kunnen zijn, hoewel ik net even dat sprankje mis waardoor ik direct zou reageren. Een beetje als de foto's van Masha die ooit via GK en toen solo werkte.
Vaal is het een combi van net even te gericht filteren van de foto's en zeker knap, maar niet helemaal spannend qua persoonlijkheid zijn.
En het is een D cup, maar toch zijn ze iets kleiner dan die van Bella die hier nu weer is die zelf C aangeeft.
En als haar profiel 33 jr zegt kan het 3 kanten op. Ze is eigenlijk 37-38 jaar en dan schuurt dat tegen te oud voor me aan, hoewel het nog wel kan werken hoor, of het is een overgenomen profiel en ze is eigenlijk 28 (zou op basis van de foto's kunnen) off de leeftijd klopt gewoon.
Ik filter zelf vaak op tot 32 en soms tot 36.
Ook wel benieuwd of J.B. haar bezocht heeft en dit daardoor weet, maar moest er wel om lachen dat hij zelfs hij inmiddels mijn doelgroep weet.
Het zou me verbazen als deze dame opeens dik zou blijken te zijn. Dus potentieel tikt ze alle hokjes aan qua slanke dames met grote natuurlijke borsten, hoewel ze me niet erg grote lijken en ze qua leeftijd nog tussen de 28 en 38 kan zitten.