Schipperskwartier is wel echt een Walhalla hoorach jee Ted, in Flevoland woon je pas afgelegen
Den Haag kan je prima van bil gaan.
Beter dan de Doublet en Geleen bij elkaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSchipperskwartier is wel echt een Walhalla hoorach jee Ted, in Flevoland woon je pas afgelegen
Den Haag kan je prima van bil gaan.
Dat is wel zo, dan is het in Den Haag maar behelpen.Schipperskwartier is wel echt een Walhalla hoor
Beter dan de Doublet en Geleen bij elkaar
Dat ben ik niet met je eens, ik ben ooit eens de Doublet ingeweest, in de tijd dat je ook nog de Poeldijksestraat had, je weet niet wat zag. Destijds zaten daar allemaal oude dikke lelijke negerinnen, dan is het nu wel een hele verbetering, mix van Oostblok dames en Latinas en van jong tot wat ouder.Ik ben nooit zo'n fan van de Poeldijksestraat geweest, meer de Doubletstraat die toen veel beter was dan nu en de Geleenstraat.
ik heb rond de periode van 2000 zo'n beetje vlak voor de Poeldijksestraat dicht ging.Misschien is mijn herinnering wel van langer geleden dan van jou. Ik heb in de Doubletstraat meerdere vaste Nederlandse dames gehad, maar dat is waarschijnlijk in de 80er jaren geweest.
Verder niet belangrijk, want het is allemaal historie.
Dat is... totaal niet de strekking van het artikel, het onderzoek waar het op gebaseerd is of de talloze soortgelijke onderzoeken naar dit onderwerp die de afgelopen jaren zijn uitgekomen.Helemaal mee eens, de jonge generatie is gewoon preuts, vergeleken met degene die hun prime hadden in de jaren negentig.
Ik zeg toch ook niet dat alles beter is, maar sommige dingen waren wel beter.Klopt @Paulus2 ik ben van 1973..
de eerste mens op de maan heb ik ook moeten missen
Maar vroeger was niet alles beter vind ik. de huidige tijd heeft ook veel voordelen.
Fuck AbrahamIk zeg toch ook niet dat alles beter is, maar sommige dingen waren wel beter.
Maar dit jaar zie jij dus Abraham
PS we gaan wel een beetje offtopic.
Aanbod is matig. In het begin Corona jaar leek het te ontploffen. Die tijd was wat mij betreft top.
Nu is dat aantoonbaar verleden tijd.
Dan rijd je niet erg door. Het is iets van 120 km of zo. Dik uur uur rijden.Ik woon helaas afgelegen in den Haag.. 2 uur sturen maar het Schipperskwartier
Terwijl dat in haar thuisland een maandinkomen is.Een Braziliaanse die ik lang ik mijn telefoon heb gehouden (vanwege vaak geile WA plaatjes...for free, ik ben een echte NL'er) had in haar laatste status update der prijs naar 400pu verhoogd...echt bizar als je je realiseerd dat je daar zeg 3 jaar terug voor 150pu overheen kon, terwijl je nu (bij haar dan) voor datzelfde geld misschien net aan een vluggertje koopt
Waar ik het meeste moeite mee heb is de belastingafdracht.Terwijl dat in haar thuisland een maandinkomen is.
Eigenlijk heb ik er best moeite mee, dat dit soort dames, zomaar hun praktijken kunnen uitvoeren in NL.
Zolang er mannen zijn die € 400, 00 voor een Braziliaanse willen betalen, veranderd er niks.@Rony80, echt he...alsof zulke dames hier anders niet zouden werken...terwijl er ook genoeg zijn die in privehuizen voor aanzienlijk minder netto gewoon willen werken. Deze specifieke dame heb ik toevallig zelfs ooit voor 100pu bezocht ivm lange reistijd (of eerder haar klantentekort toen ze 'nieuw' was), nadat ze mij begon te appen wanneer kom je weer...en uiteraard voordat ze een harem aan fanboys verzamelde.
@hagenees1985 ja ik ben inmiddels ook meer en meer voor legalisering; voorheen had ik het nooit geloofd, maar het is misschien de enige manier om iets van een 'prijsplatfond' te krijgen om 'ons' te beschermen tegen mannen die ervan houden hun eigen glazen in te gooien. Heb zelf nog wel de meeste moeite met mensen die iets illegaal kopen, voor meer geld dan waarvoor je het legaal ook kan kopen; makes no sense to me.
Zolang er mannen zijn die € 400, 00 voor een Braziliaanse willen betalen, veranderd er niks.
Als je drugs gaat legaliseren dan gaat inderdaad de prijs naar beneden en de kwaliteit omhoog.@hagenees1985 ja ik ben inmiddels ook meer en meer voor legalisering; voorheen had ik het nooit geloofd, maar het is misschien de enige manier om iets van een 'prijsplatfond' te krijgen om 'ons' te beschermen tegen mannen die ervan houden hun eigen glazen in te gooien. Heb zelf nog wel de meeste moeite met mensen die iets illegaal kopen, voor meer geld dan waarvoor je het legaal ook kan kopen; makes no sense to me.