Bernardus
Meubelstuk
Nochtans bewijst de aanpak in België het tegendeel. Ik vind hier geen tekort aan kwaliteit voor een goede prijs en dit allemaal in de legaliteit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe kwaliteit zal helemaal niet naar beneden gaan, wel integendeel. Bij een goed privéhuis moet je er niet te veel de kantjes van aflopen of je mag ophoepelen. Bij privéontvangst kan je doen wat je wil, met alle gevolgen (misstanden, onhygiënisch, geen inzet, niet opgekleed, enz) van dien.Als je prostitutie gaat legaliseren, wordt het alleen maar duurder voor ons. De kwaliteit zal naar beneden gaan. Er komen allemaal inspecties, kwaliteitseisen, verplichte cursussen, klachtenloketten. En de mooie dames zijn dan niet meer te vinden. Nee, hou het maar een beetje stiekem allemaal.
Privehuizen zijn in principe legaal. Ik vind die kwaliteit toch minder dan dat ik kan krijgen bij de stiekeme pareltjes.
Er zitten in een privéhuis goede dames tussen en de service is meestal beter dan bij Privé ontvangst. Het feit dat jij bij prive ontvangst pareltjes vind is omdat het aanbod daar veel groter is.Als je drugs gaat legaliseren dan gaat inderdaad de prijs naar beneden en de kwaliteit omhoog.
Als je prostitutie gaat legaliseren, wordt het alleen maar duurder voor ons. De kwaliteit zal naar beneden gaan. Er komen allemaal inspecties, kwaliteitseisen, verplichte cursussen, klachtenloketten. En de mooie dames zijn dan niet meer te vinden. Nee, hou het maar een beetje stiekem allemaal.
Privehuizen zijn in principe legaal. Ik vind die kwaliteit toch minder dan dat ik kan krijgen bij de stiekeme pareltjes.
Ik hield ontzettend veel van mijn vriendin ondanks dat ze jaren werkloos was, uit eten gaan, cadeaus, vaste lasten kwam altijd op mijn rekening maar dat kon mij niets schelen. Ik wou met haar kinderen krijgen en samen oud worden. Hielp haar solliciteren op haar droombaan toen ze de kans kreeg. En het moment dat ze haar vaste contract kreeg vertelde ze mij dat ze niet samen kon zijn met iemand die minder succesvol is.
Het leven is hard...
Helaas, zo werkt het niet in Nederland. Als vrouw vraag je in meer dan 80% van de gevallen aan en krijg je in meer dan 80% ook de kinderen en een alimentatie voor hen en dan ook nog voor jezelf als partner.Jemig.. jij cijfert je jaren weg voor je vriendin, betaalt ALLES en dan krijg je een trap na. Weet je haar telefoonnummer nog? Stuur haar even een factuur van alle kosten ( door de helft ) die jij hebt gemaakt in al die jaren, binnen 2 weken te voldoen.
Wat een ongelooflijke naaistreek!
ik voel met je mee @Glenn Heb er ook zo een gehad, ik had jarenlang werkelijk alles betaald, omdat mevrouw ondanks haar hoge opleiding geen zin had om te werken, en toen ze op een dag een baan kreeg weigerde ze mee te betalen aan ons huishoudentje, ze vondt dat haar inkomen van haarzelf was, en mijn inkomen was voor ons beide.Klopt in mijn ogen zijn zelfs relaties een vorm van sekswerk.
Ik hield ontzettend veel van mijn vriendin ondanks dat ze jaren werkloos was, uit eten gaan, cadeaus, vaste lasten kwam altijd op mijn rekening maar dat kon mij niets schelen. Ik wou met haar kinderen krijgen en samen oud worden. Hielp haar solliciteren op haar droombaan toen ze de kans kreeg. En het moment dat ze haar vaste contract kreeg vertelde ze mij dat ze niet samen kon zijn met iemand die minder succesvol is.
Het leven is hard...
Dat zou wel jammer zijn, als dat de reden is om geen nieuwe relaties aan te gaanen ben ik niet enthousiast over het aangaan van nieuwe relaties.
Dus als jij een vriendin hebt waar jij van houdt en ze heeft het stuk minder dan jou zou je haar dan in de steek laten en niet helpen? Dat is wat Glenn dus heeft gedaan en zij bleek uiteindelijk een profiteur te zijn dan is het toch niet de schuld van Glenn. Achteraf praten is natuurlijk makkelijk maar jij en ik weten niet hoe dit leven uiteindelijk loopt het kan soms raar lopen.Hij was zelf zo dom om dat allemaal te doen en van zichzelf een sloof te maken en over zich heen te laten lopen. Het klinkt misschien niet aardig, maar hij heeft het er zelf naar gemaakt. Moet je medelijden hebben met mensen die ZICHZELF onderwerpen en dan naderhand boos zijn dat er misbruik van ze is gemaakt...?
Prima insteek, zullen we de lover boys problematiek ook zo behandelen. Dat scheelt weer een hoop zielige meisjes helpen. Die komen er zelf wel uitHij was zelf zo dom om dat allemaal te doen en van zichzelf een sloof te maken en over zich heen te laten lopen. Het klinkt misschien niet aardig, maar hij heeft het er zelf naar gemaakt. Moet je medelijden hebben met mensen die ZICHZELF onderwerpen en dan naderhand boos zijn dat er misbruik van ze is gemaakt...?
Haha, ook dat kan ik niet echt doen.Ik denk dat iedereen dat soms heeft. Een wandelpauze nemen, je concrntreren op andere dingen.
ufff ik voel de pijnNee, dat werkt niet voor mij.
Was vorige week bij Anna langs gegaan (privé-ontvangst Amstelveen) en dat was redelijk, maar ook echt niet meer dan dat.
Dan heb ik op de terug weg al zo'n: waarom deed ik dit eigenlijk gevoel, hoewel ik dat pas 2 dagen later tegen mezelf durf toe te geven.
En die Anna wordt hier best goed gerecenseerd.
Maar zo'n bezoekje met een voor mij wat minder interessante dame is voor mij dan toch een stuk minder interessant dan de bezoekjes aan de dames die ik wel helemaal top vind.
De opwinding zit 'm voor mij echt in het ontmoeten van een bepaald soort, voor mij, zeer attractieve dames.
Merk dat service voor mij minder belangrijk is. Natuurlijk is de combi mooie meid, goede service ideaal, maar looks zijn voor mij wel echt doorslaggevend.
Dus nee, ik moet juist kritisch blijven en nu dan wel balen, maar liever even de hand op de knip houden en dubbel zo veel gaan als mijn doelgroep er wel is.
Het spijtige is alleen dat mijn ideale doelgroep er zelfs het afgelopen jaar maar mondjesmaat was.
Daarom beland ik bij al die petite dames (mijn #2 doelgroep die ik ook wel spannend vind) omdat de combi slank, grote natuurlijke borsten, knap koppie, Oost-Europees, jaar of 24-25 er tot voor kort wel vaak was, maar nu echt nagenoeg niet meer (mijn #1 doelgroep).
Denk wel dat ik vaker over de Wallen zou struinen als daar de prijs van Den Haag gehanteerd zou worden.
Voor mij is zo'n flitsbezoek van 15-20 minuten ook precies 50 waard en niet 100 laat staan 150, terwijl een privé-ontvangst 100, 120 of 150 mag kosten, 200 is de grens opzoeken en 250 doe ik wel eens, maar dan denk ik achteraf al snel: Dude, niet meer doen dit.
En ook op de Wallen is het nu schaars qua aanbod. 4 van mijn 5 favorieten zijn nog niet uit het Kerst-reces teruggekeerd (?!?) en er is geen nieuw attractief aanbod, dus tja....ook daar wandel ik wat doelloos rond.
ik zit er ook aan te denken om een wandelpauze te nemen, ik heb de laatste tijd steeds vaker na een date, dat ik er een soort spijt van hebt, als ik in de auto naar huis rij.Ik denk dat iedereen dat soms heeft. Een wandelpauze nemen, je concrntreren op andere dingen.
Dat klopt Joke, ramenbuurten op zich vind ik al opwindend. Voor mij is het simpel gezegd gewoon mijn zak legen, excuses voor mijn taalgebruik, maar dit dekt wel het beste de lading.Misschien omdat je voor de snelle seks gaat? Als ik zo even snel neus tussen je recensies, is het allemaal ramenbuurt.
Misschien eens je horizon verbreden naar minder snelle seks met wat meer inhoud?
Wij houden wel van sex , maar meer van gezelligheid en sfeer , en iets beleven.Nog even een toevoeging, ik heb vroeger een tijdje gehad dat ik naar een privehuis of club ging, maar vaak zat ik daar meer te drinken en met de andere bezoekers te praten en te dollen, dan dat ik met een van de meisjes naar boven ging.
Dat privehuis, had een bar waar je gewoon wat kon drinken om dan je keuze te maken.Een privehuis of club is toch niks aan , je wordt een kamer binnengeloodst , en je mag je ding doen en snel weer wegwezen.
Vind dat erg saai. Uitzondering is dan nog wel privehuis Dreamgirls mag je savonds nog gezellig blijven zitten wat drinken met goede sfeer
ik kan er goed mee leven hoor Joke,
Waar zit dat dan @Nachtjager?Beetje ver voor je maar 't Rozenhofke zou iets voor je zijn.
Dan zou ik eigenlijk juist niet een gezellig privé-huis adviseren, maar een gezellige kroeg.Waar zit dat dan @Nachtjager?
Ik hou van gezelligheid, en als het gezellig is, vergeet ik vaak gewoon ook de sex.