Ik neem aan kunstmatig groot? Anders even delen met @knightrider, in deze magere tijden wil hij misschien wel weer een Latina experimentje aangaan.nu ook een paar €100 slank/grote borsten latina's in het vizier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk neem aan kunstmatig groot? Anders even delen met @knightrider, in deze magere tijden wil hij misschien wel weer een Latina experimentje aangaan.nu ook een paar €100 slank/grote borsten latina's in het vizier.
Ik sta altijd open voor latina dames hoewel oost europees mijn voorkeur heeft, maar de grote borsten moet idd naturel zijn.Ik neem aan kunstmatig groot? Anders even delen met @knightrider, in deze magere tijden wil hij misschien wel weer een Latina experimentje aangaan.
je mag natuurlijk ook iets zelf in de groep gooien.Moet dit draadje nou echt elke keer weer in leven komen als knightrider niks kan vinden naar zijn smaak?
Ik heb ook het idee dat dit gedrag de laatste jaren veel vaker voorkomt dan vroeger, althans in privéhuizen. Puur anecdotisch hoor, maar toen ik begon met wandelen 11 jaar geleden, kon je er van op aan dat het meisje waarmee je een afspraak had er ook was op de geplande dag en tijd. Ook als je voor de zekerheid de dag zelf belde, was het antwoord of ze er was altijd 'ja'. Natuurlijk, een keertje er niet zijn wegens ziekte kwam incidenteel wel eens voor. Maar gewoon niet op komen dagen zonder iets te laten weten gebeurde nooit.Ja dat is wel kut, of was het maar kut, dan had je er nog wat aan
Je kunt het ook gewoon niet aanklikken.Moet dit draadje nou echt elke keer weer in leven komen als knightrider niks kan vinden naar zijn smaak?
ik denk dat het komt omdat de privehuizen moeilijk aan meiden kunnen komen, en dat ze dan maar die grillen van de dames voor lief nemen.Ik snap ook niet waarom privéhuizen die meiden blijven behouden, want je kunt er totaal niet van opaan.
Ik volg dit draadje omdat ik geïntesseerd in dit topic ben, niet in knightrider z'n dagboek.Je kunt het ook gewoon niet aanklikken.
Dat is het idee een beetje ja.Moet dit draadje nou echt elke keer weer in leven komen als knightrider niks kan vinden naar zijn smaak?
Dat kan eigenlijk niet.Ik volg dit draadje omdat ik geïntesseerd in dit topic ben, niet in knightrider z'n dagboek.
om maar even een naam te noemen.Alsof je naar een film met Robert de Niro kijkt en niet wilt dat Robert de Niro er in zit…
Ik denk dat Knightrider rond Amsterdam wandelt, ook aan de namen te zien. Goed nieuws dan voor hem, dat Adel uit het rijtje van de week weer ons land aandoet.Ik snap dat gestrooi met voornamen nooit zo goed. Er zijn tientallen dvp's in heel Nederland die dezelfde naam gebruiken. Zonder een locatie te noemen is het volstrekt zinloos om aan name dropping te doen, want niemand weet wie je bedoelt.
Ben al voorzien, maar zo'n tweede leg, wie weet, over 30 jaar….om maar even een naam te noemen.
Als je nog een kinderwens hebt @knightrider zal ik niet zo lang wachten als hem.
Dan hoop ik wel dat ze nog hetzelfde nummer heeft.Ik denk dat Knightrider rond Amsterdam wandelt, ook aan de namen te zien. Goed nieuws dan voor hem, dat Adel uit het rijtje van de week weer ons land aandoet.
"Slechts" €100 per half uur?Nog steeds volop aan het beuken hier: nu al 3x heerlijke 4 sterren privé ontvangst dates gehad voor slechts €100/30 minuten met heerlijke geile oost europese milfies en nu ook een paar €100 slank/grote borsten latina's in het vizier. Echt een feestje met dit heerlijk weertje!
Hier hetzelfde. Ik ga pas bellen als ik vrije tijd heb en op de dag zelf.En dat ben ik nou NET niet.. Werk gaat altijd voor..
Beetje koppie erbij houden.. Geen geld, geen spiezen
Dan zijn ze goed op weg om een slechte naam op te bouwen. In het bedrijfsleven zou iemand met zulke grillen snel de deur gewezen worden, ook al is er een tekort aan personeel.ik denk dat het komt omdat de privehuizen moeilijk aan meiden kunnen komen, en dat ze dan maar die grillen van de dames voor lief nemen.
Serieus? Nu?Het aanbod is/wordt voor mij nu geweldig: meerdere all-time favourites gedeeltelijk tegelijk en elkaar ongeveer aflossend in de stad.
Yep, als je naar Amsterdam kijkt, ook even Amstelveen meenemen!Aanbod is wel goed, maar ze zitten allemaal in Amstelveen! En komen ze dan eens naar regio Den Haag dan verhogen ze de prijzen...
In het bedrijfsleven? Daar gelden ook normen voor de lonen en de werkomstandigheden. Als de clubs vlot dames willen aantrekken, zullen ze wat dieper in hun portemonneeke moeten tasten en dan start weer het geklaag over de hoge prijzen want dan gaan de prijzen voor klant ook omhoogDan zijn ze goed op weg om een slechte naam op te bouwen. In het bedrijfsleven zou iemand met zulke grillen snel de deur gewezen worden, ook al is er een tekort aan personeel.
Je moet ergens een voorbeeld stellen.
Doe ik altijd hoor, daar idd 2 twijfel gevalletjes nu voor mij, maar niet 1 waarvan ik denk: Jaaaa!Yep, als je naar Amsterdam kijkt, ook even Amstelveen meenemen!
Amsterdam is meestal duurder dan Den Haag hoor. Amstelveen toch zelfde prijzen als Amsterdam? Zelfde gebied. En duurdere locaties.Aanbod is wel goed, maar ze zitten allemaal in Amstelveen! En komen ze dan eens naar regio Den Haag dan verhogen ze de prijzen...
Er zit maar 1 ding op; spullen pakken en naar het Walhalla verhuizen!ze zitten allemaal in Amstelveen
Ik denk zeker niet jouw smaak wat uiterlijk betreft en daarom absoluut niet op je radar.Serieus? Nu?
Ik heb altijd wel interesse in je smaak maar ben nu wel erg benieuwd.
Als ik door de sites blader staat er niet eentje tussen die ik zelfs zou overwegen.
Wie zie ik over het hoofd?
Ben echt erg benieuwd.
Onze smaak is anders, maar er zal toch wel enige overlap zijn?
Dat past goed bij het " oud geld " daar.In Amstelveen zijn toch allemaal wat oudere kant?
prijsvechters"Slechts" €100 per half uur?
Tenzij ze minder dan 150 per uur vragen, zijn dat bepaald geen prijsvechters.