Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTuurlijk! Eén of twee weken vooraf een afspraak vastleggen is helemaal niet zo uitzonderlijk. Maar dan wél de dag ervoor de afspraak opnieuw bevestigen.Als je perse naar iemand wilt en die is altijd druk, dan kies je ervoor om ruim v te voren te boeken.
Mijn agenda heeft vaak reserveringen voor over 2 weken en soms zelfs langer. Die heren zijn dus slim en degene die op de dag zelf bellen, tja.. die hebben vaak geen mogelijkheid.
Het feit dat de afspraak er staat zorgt dat ik zin heb althans, zo werkt het bij mij.het is inderdaad leuk, om iets te hebben, om naar uit te kijken, maar stel dat je nou zo'n dag hebt, dat je helemaal geen zin hebt in sex, maar je hebt toch de afspraak staan?
Zo zie je maar weer, we hebben allemaal een andere gebruiksaanwijzingHet feit dat de afspraak er staat zorgt dat ik zin heb althans, zo werkt het bij mij.
Het idee van zielig komt denk ik voort uit toch het idee 'dat het niet hoort'. Waarom is een reservering bij een goed exclusief restaurant ruim van tevoren wel geaccepteerd maar bij een leuke vrouw niet?Wat ik ook een beetje hebt, maar dat zal wel aan mij liggen, ik vind het ook een beetje triest en zielig om al weken van te voren een afspraak in te plannen bij een dame, dan stel je je in mijn ogen heel erg kwetsbaar op.
Het voedt wel hun beeld dat" zij" ( de DVP)helemaal geweldig is , dat mannen al 4 weken op voorhand boeken.Ik plan weleens een week van tevoren in bij een vaste dame.
Heb het ook wel eens langer van tevoren bij een ander gedaan waar het lastiger met reserveren was maar die zei het helaas af (wel met goede reden en heel ruim van tevoren ook).
Ik vind het juist leuk om naar uit te kijken en heb toch altijd zin in haar.
Het idee van zielig komt denk ik voort uit toch het idee 'dat het niet hoort'. Waarom is een reservering bij een goed exclusief restaurant ruim van tevoren wel geaccepteerd maar bij een leuke vrouw niet?
Overigens is een beetje kwetsbaar zijn niet altijd erg.
Precies!Het feit dat de afspraak er staat zorgt dat ik zin heb althans, zo werkt het bij mij.
Eens, ik vind het ook wat vernederend.het is inderdaad leuk, om iets te hebben, om naar uit te kijken, maar stel dat je nou zo'n dag hebt, dat je helemaal geen zin hebt in sex, maar je hebt toch de afspraak staan?
Wat ik ook een beetje hebt, maar dat zal wel aan mij liggen, ik vind het ook een beetje triest en zielig om al weken van te voren een afspraak in te plannen bij een dame, dan stel je je in mijn ogen heel erg kwetsbaar op.
Dat snap ik dus totaal niet. Wat is daar nu vernederend aan?Eens, ik vind het ook wat vernederend.
Maar ieder zijn eigen keuze.
Tja, dat mag je vinden.ik vind jullie woord keuze pas triest,zielig en vernederend tegen mede wandelaars.
Gaat de forumleiding nu olie op het vuur gooien?En zo iemand staat altijd met strafboek vooraan
Tja, 1 forumleider kraakt recensies af en de ander gooit (zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben) voortdurend olie op het vuur en valt vooral op door domme en niet ter zake doende opmerkingen.We leven in een democratie.
Zijn jouw woorden
Lees je reactie eens hoe dit overkomt op een wandelaar.Tja, 1 forumleider kraakt recensies af en de ander gooit (zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben) voortdurend olie op het vuur en valt vooral op door domme en niet ter zake doende opmerkingen.
Zeer ongepaste interventie en dus een mooi moment om te vertrekken!
Geniet allen van het mooie zomerweer!
Mensen kunnen van opinie verschillen, maak je daar niet druk om en geniet ook van het zonnig zomerweer!Tja, 1 forumleider kraakt recensies af en de ander gooit (zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben) voortdurend olie op het vuur en valt vooral op door domme en niet ter zake doende opmerkingen.
Zeer ongepaste interventie en dus een mooi moment om te vertrekken!
Geniet allen van het mooie zomerweer!
Effe een nachtje xhamster kijken maar niet komen dan sta je vanzelf wel op scherp de volgende dag.stel dat je nou zo'n dag hebt, dat je helemaal geen zin hebt in sex