Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou dan toch eerder dames bezoeken die privacy en discretie hoog in het vaandel hebben staan. Ja, het kost wat extra, maar het geeft ook meer rust.
Ook de wat discretere dames doen dat.Als je een keer of 6 gebeld word door hetzelfde tel nr en de bezoeker komt steeds niet opdagen vraag je er ook wel om he.We moeten het ook van de andere kant bekijken natuurlijk. Schelden dreigen dames chanteren afspraken niet nakomen gebeurt ook van de kant van de bezoeker. We zijn niet allemaal die geweldige bezoeker.

blijkbaar wordt je op veel plaatsen ook gefilmd bij buitenlandse - latijnse dames die via een circuit werken. Ze filmen je aankomstuur en vertrektijd. Als je langer blijft dan betaalt moet het meisje extra betalen aan de accomodatie waar ze ontvangt.

Toch vraag ik me bij dit alles af, of jullie gewoon seksdates doen bij normale sekswerkers... Of zitten jullie in een speciaal circuit? Ik kan me niet voorstellen dat er veel dames zijn die een boekhouding van klanten bijhouden. Nog nooit wat van ondervonden of gehoord.
Deze dames zitten in een bepaald circuit. Ze doen het illegaal (illegaal is trouwens niet per se onvrijwillig). Daarom hebben ze geen bescherming van politie ed (zoals privéhuizen) en moeten ze zelf iets bedenken.

Ik ken het fenomeen van de Oost-Europese dames. Die houden op een gedeeld Excel-sheetje bij wie wel en wie niet OK is en waarom. Het is meer een algemene lijst, niet per se een zwarte lijst, omdat ze de goede klanten ook vermelden. Het gaat ze vooral om betrouwbaarheid (komt de klant opdagen of niet?), hoffelijkheid en hygiëne.

Deze dames zitten in een bepaald circuit. Ze doen het illegaal (illegaal is trouwens niet per se onvrijwillig). Daarom hebben ze geen bescherming van politie ed (zoals privéhuizen) en moeten ze zelf iets bedenken.
De meesten komen naar hier omdat ze denken snel veel geld te verdienen om bvb schulden af te betalen. Ofwel doen ze het om plastische chirurgie te bekostigen of omdat de familie in armoede leeft.
Ze komen inderdaad via een toeristenvisum via Spanje de EU binnen. Afhankelijk hoe ze ingestapt zijn hebben ze contactpersonen voor verblijven, vervoer,...

Ook de wat discretere dames doen dat.Als je een keer of 6 gebeld word door hetzelfde tel nr en de bezoeker komt steeds niet opdagen vraag je er ook wel om.

Dat gebeurd bij mij de 1e keer al. Iemand die een nepafspraak maakt, zet ik op 'wie heeft mij gebeld' tegenwoordig.
En ik blokkeer de beste faker geheel op mijn telefoon.

Dat gebeurd bij mij de 1e keer al. Iemand die een nepafspraak maakt, zet ik op 'wie heeft mij gebeld' tegenwoordig.
Ik snap je wel het moet leuk blijven.
En je hebt groot gelijk. Je doet je job omdat je het okay vind om te doen dan wil je geen gezeik aan je kop.

Fakers denken alleen maar aan hun eigen geintjes.

1. Ze hebben zichzelf ermee, want hun nummer staat openbaar. Kans dat je echt een keer wilt afspreken heb je zelf verpest
2. Ze laten mij wachten op niets, maar moet eerst een berg doen voor niets
3. Ze hebben andere serieuze kandidaten een kans ontnomen op het tijdstip en duur vd reservering

Fakers denken alleen maar aan hun eigen geintjes.

1. Ze hebben zichzelf ermee, want hun nummer staat openbaar. Kans dat je echt een keer wilt afspreken heb je zelf verpest
2. Ze laten mij wachten op niets, maar moet eerst een berg doen voor niets
3. Ze hebben andere serieuze kandidaten een kans ontnomen op het tijdstip en duur vd reservering
Is gewoon broodroof!

Terug
Bovenaan Onderaan