ThomasSlank
Wandelaar
Ik heb er wel vaker van gehoord dat ze dit doen om vervelende klanten of goede klanten te kunnen herkennen. En voor zo ver ik weet zijn het niet alleen Latinas die er zo iets op hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPaar kleine voorbeelden van Apps, deze kun je zelf ook downloaden in de store.Hoi collega's
Het is mijn eerste post maar ik lees al een hele tijd mee.
Ik kwam net iets ontnuchterend te weten… ik was net bij een latina en we hadden leuke klik. Tijdens het praten vertelde ze me dat ze mijn naam kende. Blijkbaar is er een site waar ze klanten registreren. Ze liet me de pagina zien en inderdaad mijn naam en nummer stonden geregistreerd. Hoe ze aan mijn naam komen kon ze niet uitleggen…
Blijkbaar kijken ze op die site en als je al ergens klant was staat je naam er bij. Anders enkel je nummer.
Weet iemand meer hoe dat werkt? Is dat enkel in het latina circuit?
Grtn
Wandelmans
Ze nemen het risoco niet als ze iets over je kunnen vinden. En terecht of onterecht daar hebben ze ook wel gelijk in. Uiteindelijk kan jou bedoeling wel goed zijn maar bij vele is dat dan weer niet zo dus waarom dat risico nemen van af hun kan. Fakers zijn er aan alle kanten genoeg,had om 10 uur afgebeld voor een date die om 17u zou doorgaan. Ik denk dat ze niet zo goed in haar vel zat en dan moet er iemand boeten natuurlijk. Ik gebruik meestal wel dat nummer nog om te daten, en als ze dan afzeggen met de reden dat het nr erop staat en ze staan me toch aan dan stuur ik even later met men ander nummer. Best wel grappig nog. Meest grappige anekdote was nog dat ik op een date met een dame begon over de lijst. En dat ze dan zei, ja heb er onlangs nog iemand voor afgewimpeld die erop stond. Terwijl ik daar dan gewoon zat. Alleen al voor dat soort entertainment zou ik al betalen.
Klopt, maar prepaid kaarten moet je ook op naam registreren. Dus ook al lang niet meer anoniem.Jezus er staan hier inmiddels 4 pagina's vol geluld om iets wat binnen een paar minuten op te lossen is E-sim of prepaid kaartje aub:
Sim only eSIM
Het vergelijken van sim only abonnementen met eSIM doe je via Mobiel.nl ✓ Kies en koop eenvoudig alle sim only deals met eSIM ✓ Altijd de beste aanbiedingenwww.mobiel.nl
Prepaid simkaart online bestellen | Lebara
Bestel hier je Lebara prepaid simkaart met voordelig startpakket. ✓Gratis simkaart ✓Voordelige tarieven ✓Snel 5G-internet ✓Binnen 2 werkdagen in huiswww.lebara.nl
Wandelmans, weet jij een manier om je naam af te schermen?Klopt, maar prepaid kaarten moet je ook op naam registreren. Dus ook al lang niet meer anoniem.
Niet in Nederland (of dat moet onlangs veranderd zijn).Klopt, maar prepaid kaarten moet je ook op naam registreren. Dus ook al lang niet meer anoniem.
Je moet je registreren bij de provider waar je je kaart aanschaft maar daardoor kunnen de DVP's nog niet aan je naam of gegevens, buiten je nummer geraken.Wandelmans, weet jij een manier om je naam af te schermen?
Mocht je in de buurt van de grens wonen: even Nederland inrijden en daar een kaart kopen. Hier kun je nog anoniem een prepaid kopen.Klopt, maar prepaid kaarten moet je ook op naam registreren. Dus ook al lang niet meer anoniem.
Een prepaid van lebara hoef je niet op naam te zettenKlopt, maar prepaid kaarten moet je ook op naam registreren. Dus ook al lang niet meer anoniem.
De Oost-Europese dames hebben ook zo'n lijst. Ik kan het ergens wel begrijpen. Je moet toch wat als je niet in het officiële circuit werkt, maar toch enige controle over je veiligheid wilt.Ik heb er wel vaker van gehoord dat ze dit doen om vervelende klanten of goede klanten te kunnen herkennen. En voor zo ver ik weet zijn het niet alleen Latinas die er zo iets op hebben.
Dat ja. En bij een eerder bezoek je heb je je misschien voorgesteld met je echte naam. Die voeren zij dan in bij je nr.ik snap niet goed hoe ze aan een naam komen gelinkt aan je telefoonnummer. Via whatsapp? Maar die app gebruik ik niet.
Vervelende bijkomstigheid is wel dat de grillen van één enkele dame allesbepalend kunnen zijn. Vindt zij je niet aardig, dan kan ze je op de lijst plaatsen en ben je vervolgens bij niemand meer welkom.
Hoezo? Misschien is het bij een bepaalde categorie dames voorgoed voorbij, alleen de dames die deze lijst inzien en delen. Maar er zwemmen veel meer vissen in de zee. Of ga naar privéhuizen, daar heb je dit gedonder niet, daar boek je gewoon via de gastvrouw. Ben je in een privéhuis niet meer welkom, dan heb je het er echt zelf naar gemaakt.Want anders is je wandel carrière zo voorbij door een notering op de lijst.
nee, er stond in die lijst echt mijn voornaam en familienaam, die ga ik niet zomaar delen. trouwens, mijn abo staat op een bedrijf.En bij een eerder bezoek je heb je je misschien voorgesteld met je echte naam. Die voeren zij dan in bij je nr.
Hoezo? Misschien is het bij een bepaalde categorie dames voorgoed voorbij, alleen de dames die deze lijst inzien en delen. Maar er zwemmen veel meer vissen in de zee. Of ga naar privéhuizen, daar heb je dit gedonder niet, daar boek je gewoon via de gastvrouw. Ben je in een privéhuis niet meer welkom, dan heb je het er echt zelf naar gemaakt.
Overigens: respecteer het als je niet meer welkom bent bij een dame, ook al is het nog zo onterecht in jouw ogen. Probeer het niet met een ander nummer weer. Het is jammer, maar het is niet anders.
Sinds een paar maanden € 1,50 verzendkosten.Een prepaid van lebara hoef je niet op naam te zetten
Ik ben het met je eens het moet wel veilig blijven voor de dames. Maar inderdaad een meningsverschil zou je all op de lijst kunnen zetten, Het is en blijft een risico beroep waar ook klanten op af komen die natuurlijk niet sporen. Ik zelf spoor ook niet maar op een goede manier.De Oost-Europese dames hebben ook zo'n lijst. Ik kan het ergens wel begrijpen. Je moet toch wat als je niet in het officiële circuit werkt, maar toch enige controle over je veiligheid wilt.
Vervelende bijkomstigheid is wel dat de grillen van één enkele dame allesbepalend kunnen zijn. Vindt zij je niet aardig, dan kan ze je op de lijst plaatsen en ben je vervolgens bij niemand meer welkom. Ik heb er zelf niet mee te maken, kom maar bij één zo'n dame en die ken ik al een aantal jaar, dus ik zal altijd wel welkom zijn.
Nu, ja... ook lang niet alle DVP's ontvangen in de buurt van het station natuurlijk!Ik zelf spoor ook niet maar op een goede manier.
:'(Nu, ja... ook lang niet alle DVP's ontvangen in de buurt van het sation natuurlijk
Idd goed voorbeeld.@Wandelmans, het nummer kan ook bij een datalek buitgemaakt zijn. Wellicht heb je met dit nummer iets besteld bij een gehackte webshop? Of is het gekoppeld aan een Facebook account?
Dat klinkt als een frustrerende situatie. Als je wordt aangezien voor een politieagent, heeft iemand je misschien aangegeven of is er een misverstand. Heb je geprobeerd contact op te nemen met de beheerders van het platform dat je gebruikt om het op te helderen? Ook kan het sturen van berichten naar veel mensen tegelijk je verdacht laten lijken. Misschien kan een selectievere aanpak helpen. Ik hoop dat je het oplost.Today I tried to meet up with a latina dvp and was blocked after my first message.
I tried a few other Latinas from the area and was finally called back (video calling) first I was asked why I approached all those ladies; I explained that I was horny and no one responded, so I had to try everyone haha. Eventually she explained to me that I was registered as a police officer. Uhh wtf? "yes we don't trust you. You are registered and I see that you are a very handsome man so explain to me what you are doing... yes sorry now I am registered as a police officer so I can no longer approach the Latin ladies