Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi collega's

Het is mijn eerste post maar ik lees al een hele tijd mee.

Ik kwam net iets ontnuchterend te weten… ik was net bij een latina en we hadden leuke klik. Tijdens het praten vertelde ze me dat ze mijn naam kende. Blijkbaar is er een site waar ze klanten registreren. Ze liet me de pagina zien en inderdaad mijn naam en nummer stonden geregistreerd. Hoe ze aan mijn naam komen kon ze niet uitleggen…
Blijkbaar kijken ze op die site en als je al ergens klant was staat je naam er bij. Anders enkel je nummer.
Weet iemand meer hoe dat werkt? Is dat enkel in het latina circuit?

Grtn
Wandelmans
Paar kleine voorbeelden van Apps, deze kun je zelf ook downloaden in de store.
-Numbuster
-ClientEye
-CallApp

En zo zijn er meerdere, ook natuurlijk prive groepen.

Let op met het opslaan van namen in contacten.. deze apps gebruiken je contact lijst, hierdoor zie je dus soms ook Echte namen of de naam van de voorganger die het nummer heeft gebruikt.

Toch snap ik niet goed hoe makkelijk ze aan je naam en zelfs familienaam komen. Ikzelf kan me online nergens terug vinden. Ik heb ook geen whatsapp messenger of facebook. Eigenlijk niets van sociale media.

had om 10 uur afgebeld voor een date die om 17u zou doorgaan. Ik denk dat ze niet zo goed in haar vel zat en dan moet er iemand boeten natuurlijk. Ik gebruik meestal wel dat nummer nog om te daten, en als ze dan afzeggen met de reden dat het nr erop staat en ze staan me toch aan dan stuur ik even later met men ander nummer. Best wel grappig nog. Meest grappige anekdote was nog dat ik op een date met een dame begon over de lijst. En dat ze dan zei, ja heb er onlangs nog iemand voor afgewimpeld die erop stond. Terwijl ik daar dan gewoon zat. Alleen al voor dat soort entertainment zou ik al betalen.
Ze nemen het risoco niet als ze iets over je kunnen vinden. En terecht of onterecht daar hebben ze ook wel gelijk in. Uiteindelijk kan jou bedoeling wel goed zijn maar bij vele is dat dan weer niet zo dus waarom dat risico nemen van af hun kan. Fakers zijn er aan alle kanten genoeg,

Jezus er staan hier inmiddels 4 pagina's vol geluld om iets wat binnen een paar minuten op te lossen is E-sim of prepaid kaartje aub:

Klopt, maar prepaid kaarten moet je ook op naam registreren. Dus ook al lang niet meer anoniem.

Ik heb er wel vaker van gehoord dat ze dit doen om vervelende klanten of goede klanten te kunnen herkennen. En voor zo ver ik weet zijn het niet alleen Latinas die er zo iets op hebben.
De Oost-Europese dames hebben ook zo'n lijst. Ik kan het ergens wel begrijpen. Je moet toch wat als je niet in het officiële circuit werkt, maar toch enige controle over je veiligheid wilt.

Vervelende bijkomstigheid is wel dat de grillen van één enkele dame allesbepalend kunnen zijn. Vindt zij je niet aardig, dan kan ze je op de lijst plaatsen en ben je vervolgens bij niemand meer welkom. Ik heb er zelf niet mee te maken, kom maar bij één zo'n dame en die ken ik al een aantal jaar, dus ik zal altijd wel welkom zijn.

ik snap niet goed hoe ze aan een naam komen gelinkt aan je telefoonnummer. Via whatsapp? Maar die app gebruik ik niet.
Dat ja. En bij een eerder bezoek je heb je je misschien voorgesteld met je echte naam. Die voeren zij dan in bij je nr.

Ik gebruik mijn oude afgedankte smartphone nu als wandeltelefoon met prepaidkaart. Dat doe ik overigens maar voor één dame, omdat zij de enige (Oost-Europese) is die via thuisontvangst bezoek. Ik vertrouw haar voor 99,99%, maar vanwege die 00,01% gebruik ik toch die wandeltelefoon.

Overige dames die ik bezoek zitten in privéhuizen, die boek ik met mijn gewone telefoon.

Vervelende bijkomstigheid is wel dat de grillen van één enkele dame allesbepalend kunnen zijn. Vindt zij je niet aardig, dan kan ze je op de lijst plaatsen en ben je vervolgens bij niemand meer welkom.

Dat klopt. Dat is dan ook eigenlijk het doel van het systeem. Door die angst realiteit te laten worden, word je als wandelaar een beetje in een hoekje gedrukt waarbij je niet voor jezelf durft op te komen. Want anders is je wandel carrière zo voorbij door een notering op de lijst.

Gelukkig kan je in Nederland nog makkelijk een nieuw nummer nemen, dit is echter in sommige andere landen niet zo. En daar heb je echt een soort van tirannie waar je alles maar moet slikken.

Want anders is je wandel carrière zo voorbij door een notering op de lijst.
Hoezo? Misschien is het bij een bepaalde categorie dames voorgoed voorbij, alleen de dames die deze lijst inzien en delen. Maar er zwemmen veel meer vissen in de zee. Of ga naar privéhuizen, daar heb je dit gedonder niet, daar boek je gewoon via de gastvrouw. Ben je in een privéhuis niet meer welkom, dan heb je het er echt zelf naar gemaakt.

Overigens: respecteer het als je niet meer welkom bent bij een dame, ook al is het nog zo onterecht in jouw ogen. Probeer het niet met een ander nummer weer. Het is jammer, maar het is niet anders.

En bij een eerder bezoek je heb je je misschien voorgesteld met je echte naam. Die voeren zij dan in bij je nr.
nee, er stond in die lijst echt mijn voornaam en familienaam, die ga ik niet zomaar delen. trouwens, mijn abo staat op een bedrijf.
Zou het plausibel kunnen zijn dat via een omweg whatsapp wel mijn nummer en naam kent, komende uit de contactlijst van iemand die ik ken? want ikzelf heb geen whatsapp. ook nooit geinstalleerd

Hoezo? Misschien is het bij een bepaalde categorie dames voorgoed voorbij, alleen de dames die deze lijst inzien en delen. Maar er zwemmen veel meer vissen in de zee. Of ga naar privéhuizen, daar heb je dit gedonder niet, daar boek je gewoon via de gastvrouw. Ben je in een privéhuis niet meer welkom, dan heb je het er echt zelf naar gemaakt.

Het punt dat ik aangeef is het doel ervan, niet de huidige realiteit ervan. Het doel is om je dat gevoel te geven zodat je telkens minder durft. Zie Amerika waar het wel gecentraliseerder is en je dus veel minder kans maakt een andere categorie dames te kunnen bezoeken.

Overigens: respecteer het als je niet meer welkom bent bij een dame, ook al is het nog zo onterecht in jouw ogen. Probeer het niet met een ander nummer weer. Het is jammer, maar het is niet anders.

Wie suggereert dan dat je bij een dame het nogmaals moet gaan proberen als je niet meer welkom bent?

Weet je in Belgie kan je ook zoveel je wil wisselen alleen de provider registreert je, en dan een beetje gezond verstand gebruiken, whatsapp business beetje leuke foto opzetten, en je bent vertrokken 99% is toch via whatsapp te doen.
Bij Samsung de geheime map activeren en daar je 2de nummer aan koppelen met de whatsapp business en je hebt ook geen 2de telefoon nodig?

De Oost-Europese dames hebben ook zo'n lijst. Ik kan het ergens wel begrijpen. Je moet toch wat als je niet in het officiële circuit werkt, maar toch enige controle over je veiligheid wilt.

Vervelende bijkomstigheid is wel dat de grillen van één enkele dame allesbepalend kunnen zijn. Vindt zij je niet aardig, dan kan ze je op de lijst plaatsen en ben je vervolgens bij niemand meer welkom. Ik heb er zelf niet mee te maken, kom maar bij één zo'n dame en die ken ik al een aantal jaar, dus ik zal altijd wel welkom zijn.
Ik ben het met je eens het moet wel veilig blijven voor de dames. Maar inderdaad een meningsverschil zou je all op de lijst kunnen zetten, Het is en blijft een risico beroep waar ook klanten op af komen die natuurlijk niet sporen. Ik zelf spoor ook niet maar op een goede manier.

@Wandelmans, het nummer kan ook bij een datalek buitgemaakt zijn. Wellicht heb je met dit nummer iets besteld bij een gehackte webshop? Of is het gekoppeld aan een Facebook account?
Idd goed voorbeeld.
Datalek, Facebook, Icloud, Google, Instagram etc. etc.

Personen die de apps gebruiken kunnen zelf namen/beoordelingen invullen van willekeurige nummers.

Ook aan toe te voegen, contact in jouw lijst die toevallig ook die app heeft en dus zijn contactenlijst synchroniseerd met jouw echte naam erin.
(Zal niet snel voorkomen, kan wel.)

Today I tried to meet up with a latina dvp and was blocked after my first message.

I tried a few other Latinas from the area and was finally called back (video calling) first I was asked why I approached all those ladies; I explained that I was horny and no one responded, so I had to try everyone haha. Eventually she explained to me that I was registered as a police officer. Uhh wtf? "yes we don't trust you. You are registered and I see that you are a very handsome man so explain to me what you are doing... yes sorry now I am registered as a police officer so I can no longer approach the Latin ladies
Dat klinkt als een frustrerende situatie. Als je wordt aangezien voor een politieagent, heeft iemand je misschien aangegeven of is er een misverstand. Heb je geprobeerd contact op te nemen met de beheerders van het platform dat je gebruikt om het op te helderen? Ook kan het sturen van berichten naar veel mensen tegelijk je verdacht laten lijken. Misschien kan een selectievere aanpak helpen. Ik hoop dat je het oplost.

Terug
Bovenaan Onderaan