Niet meer langs betreffende dame gaan?Wat kan die klant doen dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet meer langs betreffende dame gaan?Wat kan die klant doen dan?
Precies! Op naar de volgende!Niet meer langs betreffende dame gaan?
Wat BMW-guy zegt, dan is ze die klant juist kwijt, en dat is het tegenovergestelde van wat ze wilde bereiken.Wat kan die klant doen dan?
Maar in de praktijk komt hij toch niet achter wie hem op die lijst heeft gezet. Gewoon een nieuwe tel nummer nemen en je kunt er weer tegenaan.Wat BMW-guy zegt, dan is ze die klant juist kwijt, en dat is het tegenovergestelde van wat ze wilde bereiken.
Het zal zeker gebeuren. Ik heb ooit een klant gehad die op de zwarte lijst stond met allerlei hevige beschuldigingen, kwam ik.pas achter toen dit verteld werd op.de date door hem.Zou het niet kunnen zijn dat een dvp een klant op de zwarte lijst zet omdat ze hem juist voor zichzelf wil houden? Een vaste klant die je veel geld brengt wil je natuurlijk niet kwijt aan een concurrent maar voor jezelf. Ik denk dat er genoeg egoïstisch dvp's zijn die zoiets flikken.
behalve beffenWat heren doen bij dames, doen dames ook bij heren
Denk dat het meestal de rondreizende dames zijn die sneller rapporteren idd .Ik heb ooit het privilege gehad met een Spaanstalige (niet: Spaanse) dame die wat langer bij mij was mee te kijken. Die zat in een flinke appgroep waar de voertaal Spaans was. Ze deelden info over goede locaties, slechte locaties, goede mannen, slechte mannen, filmpjes en gewoon onderling slap gel*l.
Los van die appgroep: sommige dames hebben inderdaad een lage ondergrens om iemand in hun zwarte lijst(groep) te gooien. Saillant voorbeeld dat me laatst overkwam: omdat locatie, prijzen, mogelijkheden en dames zelf regelmatig niet kloppen doe ik altijd navraag als ik nieuwe advertenties zie. Blijkbaar had ik twee dames in hetzelfde apartment vlak na elkaar geappt want ineens zei een dame dat ik al wist wat haar locatie was. Toen ik verbaasd vroeg hoe ik dat moest weten zei ze dat Dingetje mij dat toch net had verteld. Toen ik vroeg hoe ik had kunnen weten dat zij samen een locatie deelden (er stond niks over 'een trio mogelijk met x' ofzo) bleef het niet alleen stil maar kreeg ik een block. Sad.
De dames kunnen dit inkijken en als je het lief vraagt tonen ze het wel , mijn nr staat er niet open waar vind je die lijst dan?