Hygiëne bij de raambuurten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
200 uur, 50 15 min en er is altijd een marge in tijd afhankelijk van klik etc

Wisselt bij de ramen nog heel erg.

Ik betaal €150 per uur, en het is niet zeldzaam dat het uitloopt tot uur en 20 minuten als het gezellig is.

Douchen doe ik thuis wel. Voor en na.

Daar betaal je voor in een prive huis en zit bij de tijd inbegrepen.

Al het andere is ook gelul..
Ik kom al jaren bij de ramen. Op 1 onverzorgde dame na (jaren geleden, ook nooit meer gezien) heb ik nog nooit een dame meegemaakt die nare geurtjes had. Dames die een douche/bad hebben frissen zich daar op, en anders bij de wasbak.
Eens meeste dames zijn fris en schoon - dat verwachten ze ook van ons lopers - en ja ik zie wel lopers die onverzorgd zijn en stinken maar vind dat voor de dames niet fijn ( ja ze kunnen weigeren natuurlijk maar ja) geld

Ik hoor wel eens DVPs klagen over slechte hygiëne van heren op dit forum.
Als je naar een privé huis/ontvangstruime van een DVP gaat, dan douche je misschien daar van te voren.
Maar waarom is er eigelijk bij de meeste raambuurten geen penisdouche?
Soort drinkkraan als douche op pikhoogte bedoel ik dan.
En misschien een vagina douche voor de DVPs.
Zat ik gewoon even aan te denken...
Je bedoelt een bidet? 😂

Nee waarom zou dat beschreven moeten worden als dat een enkele keer gebeurd is jaren geleden? Ik douche verder altijd thuis. En de kenners van langere sessies in bepaalde panden weten dat er douchegelegenheid is, maar wat maakt het uit? Het is zoals het is

In ieder pand zit als het goed is een douche voor de dames ..... Wij moeten het met het kraantje
In Den Haag hebben de kamers geen douches op een uitzondering na misschien, de dames hebben voor zichzelf wel een douche in het gangenstelse

Ik kan bij verschillende wel douchen als ik wil.
Op de kamers is een douche heel zelden , maar ieder pand heb wel een douche volgens mijn🤔

Al het andere is ook gelul..
Ik kom al jaren bij de ramen. Op 1 onverzorgde dame na (jaren geleden, ook nooit meer gezien) heb ik nog nooit een dame meegemaakt die nare geurtjes had. Dames die een douche/bad hebben frissen zich daar op, en anders bij de wasbak.
Raamdames (mag ik hen zo noemen) zijn vaak op en top hygiënisch! Ze komen vaak uit Rusland, Balkan, Hongarije en die vrouwen gaan in mijn opinie toch een stuk beter om met hun uiterlijk. Dit vaak gehoord en gezien bij henzelf omdat er naar hun zeggen minder mannen zijn daar door de vele oorlogen. Waardoor de concurrentie tussen de vrouwen veel groter is dan hier.
Zijn de eerste die komen zeggen tegen hun collega om product X intiem niet te gebruiken maar wel natuurlijk middeltje Y

Dat heet een 'bidet'
Zou in elke kamer aanwezig moeten zijn
Bekijk bijlage 142273

Ik heb dat hier in Portugal - nog nooit gebruikt of van gehoord eerlijk gezegd. Maar nu heb ik helemaal geen toiletpapier meer nodig na het kakken. Ideaal.
Iedere kamer is anders

En eigenlijk moet het er wel komen gezien de tarieven die voor kamerverhuur wordt gevraagd. Sommige betalen een godsvermogen.

Terug
Bovenaan Onderaan