Hygiëne bij de raambuurten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een ex gehad, die nogal kinky was....

[snip]

En het hebben van een goede bidet was wekelijks gewoon een must. Je krijgt je anus gewoon niet schoon genoeg met alleen toiletpapier.

Dus als je een keer op vakantie ergens bent, en er staat een bidet in je hotelkamer, probeer het uit.

Laatst bewerkt:
In Spanje had ik eens ruzie met zo,n bidet
Na gekakt te hebben zette ik het kraantje van dat ding aan en ging er op zitten , het spuitende koperen buisje verdween in mijn anus met een klysma als gevolg
Ik was een paar jaar terug in portugal en daar mocht ik mijn gebruikte wc papier niet door spoelen. Dat moest in het vuilmandje. 🤮

De Franse openbare toiletten met twee voetstappen, als je pech had schijtte je de schoenen onder en inderdaad ,een emmertje voor het papier
vroeger ben ik vaak met mijn familie naar spanje in almuñécar naar de zee gingen. Was de ene dag het strand en de zee proper. En de andere dag draaid de wind en blaast alles dat ongezuiverd uit het riool in zee geloost werd richting het strand. Dan zag je de mensen met hun armen molenwiekend in ze gaan om zo het water voor hun uit te duwen. Om zo hun een weg te banen door het wc papier, maandverbanden, uitwerpselen etc. Tot waar het water "proper" was.

na blijft ruiken op je vingers is onzin
Voorheen waste ik met blote hand, inclusief doggyshampoo, de hond na onder stromend water (geen zin in remsporen overal in huis) en daarna zeer grondig mijn handen met zeep en rook ik het daarna alsnog; het trekt gewoon je porieën in. Nu gaan netjes de huishoudhandschoentjes aan! 🤓

Dit is echt letterlijk een schijttopic geworden trouwens... 🤷‍♂️🤦‍♂️

Voorheen waste ik met blote hand, inclusief doggyshampoo, de hond na onder stromend water (geen zin in remsporen overal in huis) en daarna zeer grondig mijn handen met zeep en rook ik het daarna alsnog; het trekt gewoon je porieën in. Nu gaan netjes de huishoudhandschoentjes aan! 🤓

Dit is echt letterlijk een schijttopic geworden trouwens... 🤷‍♂️🤦‍♂️

Enige wat ontbreekt is schuurpapier en een chemisch goedje "just in case"

Wat een drama hier - of je eet gewoon gezond en je hebt geen last van smeurige pindakaas kak.

Terug
Bovenaan Onderaan