Ik zou het andersom doen, eerst droog en dan vochtig papier en dan uiteraard nog even droog makenVoor mij is vochtig wc papier eerst droog wc papier achter. Ik ben geen fan van een bidet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou het andersom doen, eerst droog en dan vochtig papier en dan uiteraard nog even droog makenVoor mij is vochtig wc papier eerst droog wc papier achter. Ik ben geen fan van een bidet
Nou, je krijgt van mij iig geen hand als ik je tegenkomIk veeg m'n reet schoon en was m'n handen naderhand met zeep. Dat stront blijft plakken of na blijft ruiken op je vingers is onzin.
In Spanje had ik eens ruzie met zo,n bidet
Na gekakt te hebben zette ik het kraantje van dat ding aan en ging er op zitten , het spuitende koperen buisje verdween in mijn anus met een klysma als gevolg
Ik was een paar jaar terug in portugal en daar mocht ik mijn gebruikte wc papier niet door spoelen. Dat moest in het vuilmandje.In Spanje had ik eens ruzie met zo,n bidet
Na gekakt te hebben zette ik het kraantje van dat ding aan en ging er op zitten , het spuitende koperen buisje verdween in mijn anus met een klysma als gevolg
In de zomer ruik ik wel eens hondenpoep als ik langs grasveldjes fiets maar dat is dus niet alleen geur maar daadwerkelijk materie die in de lucht hangt en in je mond komtEr is meer stront aan de knikker dan je misschien zou denken...
Waarom je niet moet doorspoelen met het deksel van je wc open
Heb je een badkamer en wc in één? Dan moet je vooral opletten.www.rtlnieuws.nl
De Franse openbare toiletten met twee voetstappen, als je pech had schijtte je de schoenen onder en inderdaad ,een emmertje voor het papierIk was een paar jaar terug in portugal en daar mocht ik mijn gebruikte wc papier niet door spoelen. Dat moest in het vuilmandje.
Daarom rijd ik in een auto met de ramen dicht en de airco op standje recirculatieIn de zomer ruik ik wel eens hondenpoep als ik langs grasveldjes fiets maar dat is dus niet alleen geur maar daadwerkelijk materie die in de lucht hangt en in je mond komt
vroeger ben ik vaak met mijn familie naar spanje in almuñécar naar de zee gingen. Was de ene dag het strand en de zee proper. En de andere dag draaid de wind en blaast alles dat ongezuiverd uit het riool in zee geloost werd richting het strand. Dan zag je de mensen met hun armen molenwiekend in ze gaan om zo het water voor hun uit te duwen. Om zo hun een weg te banen door het wc papier, maandverbanden, uitwerpselen etc. Tot waar het water "proper" was.De Franse openbare toiletten met twee voetstappen, als je pech had schijtte je de schoenen onder en inderdaad ,een emmertje voor het papier
Enkel noodzakelijk als je met het vliegend schijt zit, want dan hebben de billen er ook van ...Maar we hadden het nu over het gebruik van een bidet na het schijten
hier bericht 103 nu mag het wel stoppen zeker ,Enkel noodzakelijk als je met het vliegend schijt zit, want dan hebben de billen er ook van ...
bekend, mijn vrouw spoelt mij altijd eerst met de wasmachineslang voordat ze haar voorbinddildo er in ramtEn hoe voelde dat om volgespoten te worden?
Ze hebben er schijt aan!hier bericht 103 nu mag het wel stoppen zeker ,
Ze hebben er schijt aan!
Voorheen waste ik met blote hand, inclusief doggyshampoo, de hond na onder stromend water (geen zin in remsporen overal in huis) en daarna zeer grondig mijn handen met zeep en rook ik het daarna alsnog; het trekt gewoon je porieën in. Nu gaan netjes de huishoudhandschoentjes aan!na blijft ruiken op je vingers is onzin
Dit is echt letterlijk een schijttopic geworden trouwens...
Er is meer stront aan de knikker dan je misschien zou denken...
Waarom je niet moet doorspoelen met het deksel van je wc open
Heb je een badkamer en wc in één? Dan moet je vooral opletten.www.rtlnieuws.nl
Voorheen waste ik met blote hand, inclusief doggyshampoo, de hond na onder stromend water (geen zin in remsporen overal in huis) en daarna zeer grondig mijn handen met zeep en rook ik het daarna alsnog; het trekt gewoon je porieën in. Nu gaan netjes de huishoudhandschoentjes aan!
Dit is echt letterlijk een schijttopic geworden trouwens...
Beetje imuniteit opbouwen is ook niet verkeerd, overal zijn bacterien om ons heen
Ik zou graag zien dat bij alle openbare toiletten/toiletruimtes, de toegangsdeur automatisch opent.Er is meer stront aan de knikker dan je misschien zou denken...
Een toilet zonder deur??De meeste hebben geen toegangsdeur