Hygiëne bij de raambuurten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IK neem altijd een douche voor ik naar de dames ga. Ik neem ook een douche voor ik bij de dame vertrek. In het slechtste geval is het eerste dat ik doe wnr ik thuis kom. Sommige dames vragen om bij hun een douche te nemen voor de sex. Daar heb ik geen probleem me ook al heb ik thuis al gedouched.

persoonlijke hygiëne vind ik heel belangrijk voor mij zelf en voor haar. Maar zo hygienisch zijn niet alle dvp´s vind ik. Dat kan gaan van niet fris ruiken tot een maal zelfs net zand in mijn mond (voetfetish).

Ik heb heb ook de indruk dat de dames die extreem op de hyghiëne van de klant hameren zelf vaak op hygienisch vlak te kort komen. Het is wel een feit als een dame een onberispelijke hygiëne van mij eist dat ik dat van de dame terug verwacht.

Dat spettert toch alle kanten op? Dat lijkt me nou juist niet hygienisch

Nee, je behoort eerst in de pot te schijten, door te trekken, om vervolgens met warm water uit de bidet, je aars schoon te poetsen. Vrouwen gebruiken het vaak ook, die zitten er achterstevoren vaak op.

Eerlijk is eerlijk; level van hygiene valt toiletpapier niet aan te tippen.

Ik dacht eerst op vakanties dat het voor je voeten was... Lol

nee.... :D

Nee, je behoort eerst in de pot te schijten, door te trekken, om vervolgens met warm water uit de bidet, je aars schoon te poetsen. Vrouwen gebruiken het vaak ook, die zitten er achterstevoren vaak op.

Eerlijk is eerlijk; level van hygiene valt toiletpapier niet aan te tippen.

nee.... :D
man die zitten er niet achtertevoren op het kraantje staat juist en de dames zitten er juist op 👍😎

Lijkt mij hartstikke goor na het schijten om gelijk met je blote hand je reet schoon te gaan wassen op/boven/onder/naast zo'n bidet. De strontlucht blijft aan je vingers hangen ook al was je je handen daarna volgens mij... en dan moet je alsnog je reet met iets droogdeppen zodat je onderbroek droog blijft. Geef mij maar gewoon ouderwets toiletpapier en eventueel een vochtig doekje erna.

P.S. geen raamliefhebber trouwens; geef mij maar privéontvangst met alle gemakken voorzien.

Oké Over hygiëne
Neem de doubletstraat in Den Haag
Voordat je de straat betreedt passeer je een stinkende pisbak waar de mannen vaak niet eens ingaan anders staan ze in de zeik, dus maar ervoor pissen
In de straat aangekomen waan je je ik een Afrikaans land . donkere buitenlanders uit alle windstreken kijken geil naar de verlichte ramen.
Betreed je zo'n zijstraatje dan komt een zware lizol lucht je tegemoet , De Latina,s met haar onder hun oksels beloven je gouden bergen maar meer dan een beetje rukken gebeurt er meestal niet in die kleine vochtige stinkende hokjes ,een oud bed met een dunne matras en een handdoek er op wacht op jou
Verlaat je de handdoek dan kom je in aanraking met het sperma van de vele Afrikanen die jou voor gingen
Wat je ruikt is oud zaad ,daar komt een luchtje aan na een paar dagen, de dames spuiten parfum om het te verbloemen.
Na afloop alleen een closetrol en met een nadruppelend pik loop je de straat weer in
Terug naar huis denk je ,,als ik nu niet een soa heb opgelopen dan begrijp ik er niets meer van.
Geweldig, die raamprostitutie

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt mij hartstikke goor na het schijten om gelijk met je blote hand je reet schoon te gaan wassen op/boven/onder/naast zo'n bidet. De strontlucht blijft aan je vingers hangen ook al was je je handen daarna volgens mij... en dan moet je alsnog je reet met iets droogdeppen zodat je onderbroek droog blijft. Geef mij maar gewoon ouderwets toiletpapier en eventueel een vochtig doekje erna.

Je moet een bidet/wc-douche gebruiken in plaats van dat vochtige doekje, niet in plaats van wc-papier.

In Spanje had ik eens ruzie met zo,n bidet
Na gekakt te hebben zette ik het kraantje van dat ding aan en ging er op zitten , het spuitende koperen buisje verdween in mijn anus met een klysma als gevolg

Je raakt niets aan anders dan de kraan.

Ik weet niet het is een hygiene factor level 100 ten opzichte van toilet papier. Met papier krijg je je kont ook nooit 100% schoon. En als je zeep bij de hand hebt kan je na afloop gewoon je handen wassen.
Het is zoals H_ zegt denk ik, je gebruikt eerst wc papier en daarna pas de bidet om het 'af te maken' anders wordt het toch een kliederboel lijkt mij

Nee.

Ik ga rechtstreeks vanaf de pot richting de bidet. Het warm water stroomt al. Ik veeg m'n reet schoon en was m'n handen naderhand met zeep. Dat stront blijft plakken of na blijft ruiken op je vingers is onzin. Dan maak je gewoon niet schoon genoeg. Goede zeep helpt uiteraard. Het is 10x hygienischer.

Heb je ooit een goede bidet tot je beschikking gehad? Het is een relatief diepe pot. Water spettert niet - je doet het klinken alsof overal met het wassen diarree of stukjes kak spettert. Op de muren, op de grond, en voor je het weet mag je er met een bulldozer in omdat het totaal ondragelijk geworden is en het een gevaar voor de omgeving betreft. Het valt echt wel mee.

Ik dacht dat Schipperskwartier Antwerpen toch redelijk in orde zou zijn. De bordelen worden daar gecontroleerd op hygiene en brandveiligheid. Zelf ben ik wel al 5 jaar er niet meer gaan seksen maar van horen zeggen weet ik dat de stad daar heel veel energie heeft ingestoken, zelfs ook naar begeleiding van alle sekswerkers die er werken. En camera's en politie doen daar de rest. Als je niemand kent uit je omgeving is het daar super veilig en proper. Ken je mensen die er rondlopen, dan is big brother is watching you heel toepasselijk daar.

Het is onfris om over te praten maar dan krijg je dus poepspetters, ik blijf erbij dat je eerst wc papier moet gebruiken en dan 'afmaken' met zo'n bidet

Dat is niet waar wat je schrijft... Er komen geen spetters met kak vrij. Een goede bidet is diep genoeg dat allemaal op te vangen. Ik heb in die 4 jaar tijd gebruik van een bidet nog nul sporen gehad.

Ik heb tientallen WC papieren geprobeerd - geen een die je reet fatsoenlijk tot aan de korst van je aars schoon krijgt. Een bidet daarintegen wel.

een douche voordien desnoods daar ter plaatse vind ik het beste. Het zeet is van je en heel jou lichaam en haar lichaam is proper of op gefrist en niet enkel bepaalde delen van je lichaam.
Maar we hadden het nu over het gebruik van een bidet na het schijten

Er komen geen spetters met kak vrij.
Dat lijkt me toch onvermijdelijk, ik zou het gewoon combineren wat ik al zei

Dat is niet waar wat je schrijft... Er komen geen spetters met kak vrij. Een goede bidet is diep genoeg dat allemaal op te vangen. Ik heb in die 4 jaar tijd gebruik van een bidet nog nul sporen gehad.

Ik heb tientallen WC papieren geprobeerd - geen een die je reet fatsoenlijk tot aan de korst van je aars schoon krijgt. Een bidet daarintegen wel.
iedere kont is anders :)

Terug
Bovenaan Onderaan