Slimme deurbelcamera999
Stamgast
Ik dacht eerst op vakanties dat het voor je voeten was... LolIk heb dat hier in Portugal - nog nooit gebruikt of van gehoord eerlijk gezegd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk dacht eerst op vakanties dat het voor je voeten was... LolIk heb dat hier in Portugal - nog nooit gebruikt of van gehoord eerlijk gezegd.
Precies!Ik bezoek schone dames en zorg dat ik zelf brandschoon ben
Dan kan ze weer gaan douchen!En... voor alle zekerheid -nadat zij al gedouched heeft- lik ik haar nogmaals helemaal schoon!
Dat spettert toch alle kanten op? Dat lijkt me nou juist niet hygienisch
Ik dacht eerst op vakanties dat het voor je voeten was... Lol
Ik zou het niet willen gebruiken als iemand voor mij is geweestNee, je behoort eerst in de pot te schijten, door te trekken, om vervolgens met warm water uit de bidet, je aars schoon te poetsen. Vrouwen gebruiken het vaak ook, die zitten er achterstevoren vaak op.
man die zitten er niet achtertevoren op het kraantje staat juist en de dames zitten er juist opNee, je behoort eerst in de pot te schijten, door te trekken, om vervolgens met warm water uit de bidet, je aars schoon te poetsen. Vrouwen gebruiken het vaak ook, die zitten er achterstevoren vaak op.
Eerlijk is eerlijk; level van hygiene valt toiletpapier niet aan te tippen.
nee....
Lijkt mij hartstikke goor na het schijten om gelijk met je blote hand je reet schoon te gaan wassen op/boven/onder/naast zo'n bidet. De strontlucht blijft aan je vingers hangen ook al was je je handen daarna volgens mij... en dan moet je alsnog je reet met iets droogdeppen zodat je onderbroek droog blijft. Geef mij maar gewoon ouderwets toiletpapier en eventueel een vochtig doekje erna.
Ga nu niet zeggen dat je daarvoor de toiletborstel gebruikt....Nee, je behoort eerst in de pot te schijten, door te trekken, om vervolgens met warm water uit de bidet, je aars schoon te poetsen.
Ik zou het niet willen gebruiken als iemand voor mij is geweest
Het is zoals H_ zegt denk ik, je gebruikt eerst wc papier en daarna pas de bidet om het 'af te maken' anders wordt het toch een kliederboel lijkt mijJe raakt niets aan anders dan de kraan.
Ik weet niet het is een hygiene factor level 100 ten opzichte van toilet papier. Met papier krijg je je kont ook nooit 100% schoon. En als je zeep bij de hand hebt kan je na afloop gewoon je handen wassen.
Het is onfris om over te praten maar dan krijg je dus poepspetters, ik blijf erbij dat je eerst wc papier moet gebruiken en dan 'afmaken' met zo'n bidetModerne bidets of douchewcs sproeien alles schoon zonder dat je je handen nodig hebt.
Het is onfris om over te praten maar dan krijg je dus poepspetters, ik blijf erbij dat je eerst wc papier moet gebruiken en dan 'afmaken' met zo'n bidet
Maar we hadden het nu over het gebruik van een bidet na het schijteneen douche voordien desnoods daar ter plaatse vind ik het beste. Het zeet is van je en heel jou lichaam en haar lichaam is proper of op gefrist en niet enkel bepaalde delen van je lichaam.
Dat lijkt me toch onvermijdelijk, ik zou het gewoon combineren wat ik al zeiEr komen geen spetters met kak vrij.
Voor mij is vochtig wc papier eerst droog wc papier achter. Ik ben geen fan van een bidetMaar we hadden het nu over het gebruik van een bidet na het schijten
iedere kont is andersDat is niet waar wat je schrijft... Er komen geen spetters met kak vrij. Een goede bidet is diep genoeg dat allemaal op te vangen. Ik heb in die 4 jaar tijd gebruik van een bidet nog nul sporen gehad.
Ik heb tientallen WC papieren geprobeerd - geen een die je reet fatsoenlijk tot aan de korst van je aars schoon krijgt. Een bidet daarintegen wel.