@Gerardwwv
Ik heb zelf ook geen echt concreet idee. Misschien pas gaandeweg wat meer.. Maar ik wilde daarover juist een discussie starten. Het is een forum voor ons allen, dus wat ik er alleen van denk is minder belangrijk dan wat we met zijn allen vinden, Als ik dit forum als enige niets vind, moet ik gewoon uitchecken. Zo simpel is het.
Ik vind, zoals zojuist hierboven Belle, de reacties van dvp's hier vaak ook gewoon erg leuk en inzichtelijk.
Met humor, dat vind ik alleen al belangrijk. En zelfspot. Misschien mistte ik dat een beetje bij de recente ontwikkelingen. Het werd zo intens en serieus en exclusief en fanclub-achtig....
Dat baarde me wel zorgen
Ik was wel bang dat dit forum gaat overhellen naar de dvp's.
En ik had het idee dat dit van origine een forum voor wandelaars was. Als die dan met meel in de mond gaan praten en elkaar gaan aanvallen om hun favorieten te 'beschermen' wordt het op termijn een zooitje, vermoed ik.
Dat was mijn zorg.
Beter ten halve gekeerd....
Tegelijk bewees Layla dat er een kennelijke behoefte is aan haar aanpak. Dus, zoals ik al eerder zei, hou een forum voor de wandelaars, waar we onbezonnen en zonder rekening te houden met meelezende dvp's meningen kunnen geven en delen.
En maak een nieuw forum waar dvp's en wandelaars samen komen.
Ik tikte net naar iemand dat het een beetje voelt alsof er een Ajax-fanforum is, waar opeens steeds meer supporters van Feyenoord aanschuiven. Of andersom
Een Ajax-supporter die Feyenoord een kutclub noemt, moet op een Ajax-forum kunnen. Dan wordt het wat krampachtig als de reacties erop van Feyenoord supporters steeds zijn van: nou, nou..... Het verdient wellicht geen schoonheidsprijs, maar in een omgeving van gelijkgestemden zou het moeten kunnen. En ik bedoel niet dat het allemaal plat en neerbuigend moet zijn richting dvp, daar erger ik me soms ook aan. Maar het moet wel kunnen, denk ik als het om wandelaars onderling gaat. Ik denk er dan het mijne van, maar we doen uiteindelijk allemaal hetzelfde en de een verwoord het wat aardiger dan de ander.
Ik heb ook op de whitelist gelezen en daar is het ook niet allemaal zo lief' of waar wat wij heren om de oren krijgen. Alleen leest niemand van ons dat dus.
Als we alles van elkaar gaan lezen levert dat in een ideale wereld wellicht een soort van vermelting op. Waar we elkaar respecteren en van elkaar leren. Maar ja, een ideale wereld ....
Dus gaat men uiteindelijk (deels) dus heel geforceerd gaat schrijven. Feyenoord is een kutclub, maar ik vind ze wel heel lief hoor en gun ze alles. ....
Je wordt lid van een Ajax-forum om met Ajax-supporters te communiceren, toch?
Zoiets. Ik denk dat de dames ook anders op een forum over klanten zouden schrijven als ze wisten dat wij meelezen. Dan hou je daar toch onbewust wat rekening mee. Althans, zeker een aantal
Ik denk gewoon dat 'iemand' moet besluiten wat dit voor forum wordt? Het is nog vrij nieuw, het kan nog alle kanten op.
Maar waarom niet een tweede site starten waar dames mogen promoten, waar men kennis kan maken met elkaar, waar je reacties kunt plaatsen als fan etc etc. Maar waar ook duidelijk is dat het een ontmoetingsplek is voor wandelaars én dvp's. Een forum voor de wandelaars en een forum beiden samen. Helder en transparant.
eropoferonder.nl of zo