Beetje sterk in je schoenen staan
@Harold999 Het leven is vol verandering, als je daar niet tegen kunt krijg je een lastige toekomst. Adopt to the new makes it much easier for you!
Blijkbaar zijn er meer manieren om bijdragen van dames tot je te nemen. De bijdrages van Belle/Lisa zie ik wel en soms zit er iets tussen wat ik like. Voor de rest is het voor mij gewoon een bijdrage aan een topic. De bijdrages van Layla hebben mij daarentegen juist wel aangetrokken tot de dame, beter gezegd de vrouw achter de dame. Daardoor gepoogd een date met haar te krijgen en ja, dat is mij vorige week gelukt en ik heb er van genoten. Zonder het topic hier zou ik haar nooit ontmoet hebben dus ik ben blij dat ze hier doet wat ze doet.
@Harold999 Je kunt nog wel wat werken aan je metaforen. Ajax en Feyenoord zijn 2 opposites. Wandelaars en DVPs zijn juist geneigd naar elkaar toe te trekken. Dus het één als met het ander als metafoor vergelijken gaat een beetje scheef
Pfff, weet je, ik vind het allemaal best. Steeds weer wordt alles uit zijn verband gerukt hier. En wordt het persoonlijk gemaakt of zijn er mensen gekwetst....
Ik ben niet boos, vind het prima dat dames meebabbelen hier, heb niets tegen Layla en probeer met een metafoor alleen soms iets duidelijk te maken wat jullie anders kennelijk niet kunnen of willen begrijpen.
En nee de vergelijking gaat niet scheef, want gechargeerd gesteld gaat het om tegengestelde belangen. Klant en verkoper. Simpel gezegd, en dat zal ook wel weer niet okee zijn. Maar als niemand het grotere plaatsje ziet, dan laat ik het verder hierbij.
Als dit een forum is voor iedereen, waarom heet het dan girlsreview?
Wat is er mis met een aparte site voor beiden?
Moet iedereen overal over meepraten? Als jij lid wordt van de schaakclub, wil je dan steeds dsat dammers je vertellen dat dammen ook heel leuk is? Als jij lid wordt van een forum over Mercedes wil je dan steeds te maken krijgen met fans van Alfa Romeo? Ja, opnieuw gechargeerd, maar waarom snapt niemand dit en maakt men er steeds weer een peroonlijk ding van?
Ja, ik snap volledig dat dvp's meelezen, zou ik ook doen als ik hen was. Maar complete fanclubs is een ander ding. En ja, het kleffe stoorde me gaandeweg steeds meer.. Maar daar probeerde ik van weg te blijven. Dat is mijn persoonlijke ding en dan kan ik eenvoudig kiezen ervan weg te blijven.
Maar is dit nou een forum voor wandelaars of voor iedereen?
Dat is wat me aanzette tot deze discussie. Maar ik merk dat het dat doel geheel voorbij schiet.
Ik ben benieuwd naar dit forum over zes maanden.