Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat klopt! Dus wil ik hiermee erachter komen waar ze is, om te voorkomen dat anderen ook worden belazerdJij was toch al eens belazerd door haar
Los daarvan:
Ik ben morgen misschien in de straten om te kijken of wat dames alweer terug zijn. Woensdag was bedroevend, veel te weinig dames in beide straten. Vooral doublet viel tegen, dames die er tijdens de kerst wel waren waren woensdag tot laat in de middag niet aanwezig, heel raar
Woensdag was het orthodox Kerstfeest. Veel Oost Europese dames vieren dat en werken dus wanneer het westen Kerst viert !Jij was toch al eens belazerd door haar
Los daarvan:
Ik ben morgen misschien in de straten om te kijken of wat dames alweer terug zijn. Woensdag was bedroevend, veel te weinig dames in beide straten. Vooral doublet viel tegen, dames die er tijdens de kerst wel waren waren woensdag tot laat in de middag niet aanwezig, heel raar
Tuurlijk, kom er regelmatig maar ff voor de zekerheid, je bedoelt deze dame:Kan iemand het laten weten als roemeense Adriana weer in de doubletstraat is gespot
Gr rf
Prima maar reken niet op dezelfde service als Paulus2 he, ik ben vaak in doublet en ken deze dame niet. Naast Lori staat Irina toch? En vooral op 4k3. Op 16a zag ik gisteren wel die lange mooie Roemeense (170)met zwart haar met afgetrainde lichaam en die dame kijkt je echt in de ogen aan als je langsloopt. Van haar weet ik niet hoe ze heet@Scrabble
Als je toch kijkt. Kun je me dan laten weten of Ariana er is? Meestal 4 K3 of 16a. Blond en knap.
Recensie - Ariana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 16a
Ariana ken ik uit de Doubletstraat, ze stond op 16a k1 zowel overdag als ‘s avonds. Nu een paar weken staat ze in de Geleenstraat. In de Doubletstraat kon je haar lichaam goed bewonderen, toen stond ze achter de vitrine. Haar heerlijke kont was goed te zien voor de wandelaars. Nu zit ze achterin...www.girlsreview.nl
Dank. Ik reken nergens op. Straks lezen de dames mee en verwachten ze ook nog dat je boodschappen voor ze gaat doen.Prima maar reken niet op dezelfde service als Paulus2 he, ik ben vaak in doublet en ken deze dame niet. Naast Lori staat Irina toch? En vooral op 4k3. Op 16a zag ik gisteren wel die lange mooie Roemeense (170)met zwart haar met afgetrainde lichaam en die dame kijkt je echt in de ogen aan als je langsloopt. Van haar weet ik niet hoe ze heet
nee komt ook waarschijnlijk niet meer terug.Is Sandra Geleenstraat 23 k3 al terug?
Hoe weet je dat? Zou wel heel jammer zijn als dat zo isnee komt ook waarschijnlijk niet meer terug.
maybe met video bewakingToch niet te hoog om een drol in te kunnen draaien?
Prima maar reken niet op dezelfde service als Paulus2 he, ik ben vaak in doublet en ken deze dame niet. Naast Lori staat Irina toch? En vooral op 4k3. Op 16a zag ik gisteren wel die lange mooie Roemeense (170)met zwart haar met afgetrainde lichaam en die dame kijkt je echt in de ogen aan als je langsloopt. Van haar weet ik niet hoe ze heet
Wie is dan de dame die bij doublet 16 er bijna altijd is? Rond de 170, superstrak lichaam? Donker haar.Irina zit meestal op 5k1 en Ariana op 4k3, naast Lori. Ariana is er bijna altijd en lijkt daar goed te draaien, maar het is wel opvallend dat ze weinig recente recensies heeft. Volgens mij doet ze die extras van vroeger ook niet meer.
Ik kom niet zo vaak in de Doub, maar een paar weken geleden stond Ariana op 4 k3. Ze is blond en droeg een bril.Is Ariana de dame die bij doublet 16 er bijna altijd is? Rond de 170, superstrak lichaam? Donker haar.
Ik zag gisteren trouwens dat Alina ook terug is.
Nee, ze staat nu al een tijd op nummer 4, vroeger op 16. Blond haar, bril, niet heel slank maar wel een mooi figuur. Wie nu op 16 staat, weet ik niet.Is Ariana de dame die bij doublet 16 er bijna altijd is? Rond de 170, superstrak lichaam? Donker haar
Doublet 16a k1 is volgens mij AlexandraIs Ariana de dame die bij doublet 16 er bijna altijd is? Rond de 170, superstrak lichaam? Donker haar.
Ik zag gisteren trouwens dat Alina ook terug is.
Top. We zijn er uit! Veel dank.Ariana staat naast Lori en was gisteren aanwezig.
Ik laat het wel weten als het tot een deal komt. Ik heb top sessies gehad met dames die niet naar de straat kijken. Je weet het inderdaad vaak niet.Ja ik ben ook wel benieuwd naar die Ariana. Ze kijkt mij elke x aan als ik langsloop en op ene of andere manier heb ik t gevoel dat zij geen goede service biedt, maar zoals wel vaker is gebleken is mijn 1e indruk vs de realiteit vaak compleet anders
lekker voorbij lopen bij deze dame. matige service en een geld wolfJa ik ben ook wel benieuwd naar die Ariana. Ze kijkt mij elke x aan als ik langsloop en op ene of andere manier heb ik t gevoel dat zij geen goede service biedt, maar zoals wel vaker is gebleken is mijn 1e indruk vs de realiteit vaak compleet anders