Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij was toch al eens belazerd door haar😂

Los daarvan:

Ik ben morgen misschien in de straten om te kijken of wat dames alweer terug zijn. Woensdag was bedroevend, veel te weinig dames in beide straten. Vooral doublet viel tegen, dames die er tijdens de kerst wel waren waren woensdag tot laat in de middag niet aanwezig, heel raar
Ja dat klopt! Dus wil ik hiermee erachter komen waar ze is, om te voorkomen dat anderen ook worden belazerd 😂

Jij was toch al eens belazerd door haar😂

Los daarvan:

Ik ben morgen misschien in de straten om te kijken of wat dames alweer terug zijn. Woensdag was bedroevend, veel te weinig dames in beide straten. Vooral doublet viel tegen, dames die er tijdens de kerst wel waren waren woensdag tot laat in de middag niet aanwezig, heel raar
Woensdag was het orthodox Kerstfeest. Veel Oost Europese dames vieren dat en werken dus wanneer het westen Kerst viert !

Kan iemand het laten weten als roemeense Adriana weer in de doubletstraat is gespot

Gr rf
Tuurlijk, kom er regelmatig maar ff voor de zekerheid, je bedoelt deze dame:

Staat deze normaliter altijd op nr3? Wanneer heb je haar daar voor t laatst gezien?

Daar tegenover zag ik een latina, lori en irina naast elkaar (van links naar rechts), bij nr 4

@Scrabble
Als je toch kijkt. Kun je me dan laten weten of Ariana er is? Meestal 4 K3 of 16a. Blond en knap.

@Scrabble
Als je toch kijkt. Kun je me dan laten weten of Ariana er is? Meestal 4 K3 of 16a. Blond en knap.
Prima maar reken niet op dezelfde service als Paulus2 he, ik ben vaak in doublet en ken deze dame niet. Naast Lori staat Irina toch? En vooral op 4k3. Op 16a zag ik gisteren wel die lange mooie Roemeense (170)met zwart haar met afgetrainde lichaam en die dame kijkt je echt in de ogen aan als je langsloopt. Van haar weet ik niet hoe ze heet

Prima maar reken niet op dezelfde service als Paulus2 he, ik ben vaak in doublet en ken deze dame niet. Naast Lori staat Irina toch? En vooral op 4k3. Op 16a zag ik gisteren wel die lange mooie Roemeense (170)met zwart haar met afgetrainde lichaam en die dame kijkt je echt in de ogen aan als je langsloopt. Van haar weet ik niet hoe ze heet
Dank. Ik reken nergens op. Straks lezen de dames mee en verwachten ze ook nog dat je boodschappen voor ze gaat doen.

Irina zit meestal op 5k1 en Ariana op 4k3, naast Lori. Ariana is er bijna altijd en lijkt daar goed te draaien, maar het is wel opvallend dat ze weinig recente recensies heeft. Volgens mij doet ze die extras van vroeger ook niet meer.

Irina zit meestal op 5k1 en Ariana op 4k3, naast Lori. Ariana is er bijna altijd en lijkt daar goed te draaien, maar het is wel opvallend dat ze weinig recente recensies heeft. Volgens mij doet ze die extras van vroeger ook niet meer.
Wie is dan de dame die bij doublet 16 er bijna altijd is? Rond de 170, superstrak lichaam? Donker haar.

Als dat Ariana is, een blonde dame met een bril, dan was ze er gisteren.
Ik zag gisteren trouwens dat Alina ook terug is.

Helder, dan is op nr 16 dus Alexandra, deze dame dus:

Ariana staat naast Lori en was gisteren aanwezig.

Ja ik ben ook wel benieuwd naar die Ariana. Ze kijkt mij elke x aan als ik langsloop en op ene of andere manier heb ik t gevoel dat zij geen goede service biedt, maar zoals wel vaker is gebleken is mijn 1e indruk vs de realiteit vaak compleet anders
Ik laat het wel weten als het tot een deal komt. Ik heb top sessies gehad met dames die niet naar de straat kijken. Je weet het inderdaad vaak niet.

Terug
Bovenaan Onderaan