- 193
- 04/07/21
- 101
Dat was de aanleiding van je topicBehalve dan om de 'wachtlijst' warm te houden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat was de aanleiding van je topicBehalve dan om de 'wachtlijst' warm te houden.
Om nu de termen als: jerk quotum, gevaarlijk en probleem te gebruiken is onnodig dehumaniseren.Ok, maar tot het inner cicrclejerk quotumwerd ingesteld had je er gewoon wat aan. Haar recensietopic is nu gesloten.Het "probleem" Layla lostzich dus vanzelfop.We hebben hier toch meer met een uitzondering te makendaneen gevaarlijk precedent.
Serieus? Begrijpend lezen is lastig wanneer je alles wegstreept.Om nu de termen gevaarlijk en probleem te gebruiken is onnodig dehumaniseren.
Ze is een vrouw die als iedereen hier ook gevoelens heeft.
Wees lief!
Ik duid op waar ik naar kijk, dat kun je daar makkelijker op reageren en wij beiden duidelijker discussiëren.Serieus? Begrijpend lezen is lastig wanneer je alles wegstreept.
En waarom zou het topic gesloten moeten worden?@admin kunnen we het topic nu sluiten?
'jerk quotum' ontbrak nog, maar dat ga ik niet in het dagelijkse leven gebruiken om een tekort aan te duiden.Serieus? Begrijpend lezen is lastig wanneer je alles wegstreept.
Prima, dan doe ik dat ook..Ik duid op waar ik naar kijk, dat kun je daar makkelijker op reageren en wij beiden duidelijker discussiëren.
Meeste gevoel heeft ze in haar portemonnee.Om nu de termen als: jerk quotum, gevaarlijk en probleem te gebruiken is onnodig dehumaniseren.
Ze is een vrouw die als iedereen hier ook gevoelens heeft.
Wees lief!
Mijn bankrekening heeft ook gevoelensMeeste gevoel heeft ze in haar portemonnee.
Meeste gevoel heeft ze in haar portemonnee.
Gevoelig, zeker als de cijfers rood zijn van teveel pinnen.Mijn bankrekening heeft ook gevoelens
Dit is dus ongeveer wat de topic starter bedoeld volgens mij@admin kunnen we het topic nu sluiten?
Eerder de belastingdienst die zn 21% komt innen elke 3 maandenGevoelig, zeker als de cijfers rood zijn van teveel pinnen.
Makkelijk hoor. Word het forum alleen niet gezelliger opWaarom je kunt er ook voor kiezen om dit topic te negeren.
Als het je hier niet bevalt kun je ervoor kiezen om een andere topic te zoeken die wel aan je wensen voldoet en deze topic gewoon te negeren.Makkelijk hoor. Word het forum alleen niet gezelliger op
Volgens mij is Harold de topicstarter, degene die bepaald of dit topic gesloten kan worden,Als het je hier niet bevalt kun je ervoor kiezen om een andere topic te zoeken die je wel bevalt.
Hoezo moet het gezellig worden.Makkelijk hoor. Word het forum alleen niet gezelliger op
Lijkt mij wel de essentie van dit forum.Hoezo moet het gezellig worden.
Het gaat om ervaringen met een DVP
Duidelijk macabere erotische fantasieën.Dit hele topic:
Oplossing? Agree to disagree ?!Er valt voor beiden partijen wat te zeggen. Ik zie alleen zo direct niet een oplossing waar beiden partijen vrede mee kunnen sluiten.
Ik zie het probleem niet hoor. Recensies zijn 1 nooit objectief, want die zijn persoonlijk gekleurd en 2 die zijn over de service niet over berichtjes hier op GR.Ik vind dat het nu doorsijpelt in alle andere topics. Moet ik nu in de toekomst bij een recensie wellicht eerst gaan zoeken of deze volgetikt wordt door vriendjes? Als bij een dame alleen vriendjes komen, is het geen neutraal forum meer. Daarom zeg ik maak er een aparte tak van. Dame stelt voor en ook reacties/recensies alleen daar. Afgezonderd van de echte (doorgaans meer) neutrale recensies
Ik vind het echt geen heel bizar idee.
In een bepaald topic is het niet toegestaan om een andere mening te hebben/kritisch te zijn, dan ben je een azijnpisser.ik vraag me af wie in dit topic de elders genoemde azijnpissers zijn
Niemand anders heeft eerder zo actief klanten geworven hier. En ik zie nu al meer pogingen opborrelen.