Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dames verdienen niet zo veel geld meer we moeten ze het komende jaar extra financieel ondersteunen een verhoging van 10% moet kunnen vind ik. De dames moeten ook eten en drinken kopen kost veel geld tegenwoordig. Veel dames hebben ook bookers die krijgen ook een deel van een date zoveel geld houden ze dus niet over.

Laatst bewerkt:
Prijzen zijn vrij stabiel, bij ramen al tig jaar hetzelfde, de lage privehuistarieven gestegen maar nog steeds onder de raamprijzen, thuiswerk wisselt qua prijzen per soort dames veel maar daar kan je beter niet heen gaan. De markt voor de klant is vrij stabiel en de keuze is reuze
CAO lonen zijn de laatste jaren flink gestegen, Dames hebben geen CAO, maar ook hun kosten gaan omhoog, raamhuur, woning.....
Klopt, maar het is aan hun wat ze met hun tarieven doen als ze zelfstandig werken, ps hun geld is in het Oostblok tig x meer waard, waar ze in een korte tijd 1 of meerdere huizen bij elkaar verdienen hypotheekvrij. Ons als klant lukt dat niet.

Even terugkomend op het aantal verschillende mannen in 10 jaar. Uiteraard heel veel variabelen, maar laten we eens uit gaan van een populaire dvp die 6 dagen per week 8 uren per dag werkt. Tijdens deze 8 uren ontvangt ze 12 mannen.
12 mannen binnen 8 uur lijkt me vrij veel. Ook al is het bij sommige dames eerder afwerken, ze moet tussen die afspraken enige ruimte hebben.
Bij thuisontvangst krijgt ze dan nog te maken met mannen die hun afspraak niet nakomen.

Prijzen zijn vrij stabiel, bij ramen al tig jaar hetzelfde, de lage privehuistarieven gestegen maar nog steeds onder de raamprijzen, thuiswerk wisselt qua prijzen per soort dames veel maar daar kan je beter niet heen gaan. De markt voor de klant is vrij stabiel en de keuze is reuze

Klopt, maar het is aan hun wat ze met hun tarieven doen als ze zelfstandig werken, ps hun geld is in het Oostblok tig x meer waard, waar ze in een korte tijd 1 of meerdere huizen bij elkaar verdienen hypotheekvrij. Ons als klant lukt dat niet.
Maar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moeten een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.

Laatst bewerkt:
Elke dame heeft per dag andere drukte, en zoveel verschillende tarieven, kosten etc, waarom moeten wij bezig zijn met wat een dame verdient? We kunnen ook over onze inkomens beginnen en dan begrijpen dat de ene klant 200 per maand uit geeft en de ander 4.000, en alles wat daar onder , tussen of boven zit. Wat moeten we met al die info die per klant, dame verschillend is en ook steeds kan veranderen?
Maar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moet een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.
Dat beweert ook niemand hier
Het is heel simpel. Er zijn duizenden dames aan het werk in dit vak in verschillende soorten prostitutie met verschillende hoogte qua inkomens. En er zijn een veelvoud aan klanten in de prostitutie met verschillende inkomens en besteedbaar budget. En die 2 groepen vinden elkaar. Al eeuwen zo. En ieder maakt zijn of haar eigen afweging daarin.

Laatst bewerkt:
Maar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moet een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.
Zeker geen makkelijk beroep. Dagelijks betast en geneukt worden door vreemde mannen. Voor wat extra centjes doen ze ook nog onveilige handelingen met jan en alleman. Het is wel weer snel geld en je hoeft er niet jaren gestudeerd voor te hebben, dat dan weer wel.
Maar petje af voor de dames. Je moet mentaal en fysiek in orde zijn om het dagelijks te doorstaan.

"Andersmans rekening maken" natuurlijk!
Hét 'favoriete topic' van dit forum!
Het is voor sommige de realiteit.
En de dame betaald NIKS voor verblijf of onderkomen ??
Als je goed leest is dat in mindering gebracht.
Het is voor sommige de realiteit.

Als je goed leest is dat in mindering gebracht.
By the way iedereen heeft een onderkomen nodig. Ik ook en dat is ook een kost voor mij.

Als we veronderstellen dat een dame 8 uren per dag werkt over een periode van 10 jaar, waarvan een date ongeveer 1 uur duurt en we een gewone werkweek van 5 dagen hanteren komt dat ongeveer neer op 20800 mannen.

5D/W*52W/Y = 260 dagen
10Y*260D= 2600D
2600D*8U= 20800 uur
Dus ongeveer 1 man per uur = 20800 mannen.

Shooting Star GIF
Maakt € 3.120.000 bij een tarief van €150.- netto 🤣

Wat is je punt?
Mijn punt is een reactie op dit
Topic
"Andersmans rekening maken" natuurlijk!
Hét 'favoriete topic' van dit forum!
Er wordt hier toch gevraagd hoeveel mannen een dvp heeft gehad in 10 jaar tijd? Waarom reageer je zo als er serieus wordt geantwoord op dit topic? Jouw reactie devalueert juist dit forum en toch lees je het en reageer je erop. Is dat niet het favoriete topic van dit forum?

Wel effe zwaar doorgerekend denk ik.
Effe een berekening gemaakt voor een DVP die ik goed ken.
Ze rekent €80 half uur, 150 uur.
Ze werkt minstens 5,5 uur.
Één half uur in mindering voor onkosten.
Is €750 per dag. Ze werkt 7/7 = €5250 per week. Ik reken weken per maand = €15750 per maand. Verminder dit €250 om regelmatig naar Spanje te vliegen =€15500.
Mooi maandsalaris.
€186.000 per jaar.
En zo zijn er nog honderden mogelijkheden. Zoals ik al zei; er zijn heel veel variabelen. Mijn voorbeeld is van een dvp die ik lersoonlijk goed ken.
Elke dame heeft ander tarief, omzet, aantal klanten etc, dus er is geen 1 kloppende berekening, dat is mijn punt
Klopt. Dat is wat ik ook zei. "Variabelen"
Belastingafdracht, kamerhuur, reiskosten etc etc, maar goed er zijn duizenden dames die allemaal andere tarieven rekenen, aantal klanten hebben, andere kosten hebben, aandercaantal werkuren, dagen, vakanties hebben etc etc. En dan nog? Moeten wij als klanten ook onze inkomsten hier noteren?
Belastingafdracht ?? 🤣🤣🤣 denk je nu echt dat ze hun inkomsten opgeven aan de belastingdienst ? Hoeveel Nederlandse dvp's zijn er nog werkzaam ? Ook die geven niets op aan de belastingdienst.
En de dame betaald NIKS voor verblijf of onderkomen ??
Daar gaat het hier toch niet om? Dan zou ik ook haar verblijf, reiskosten, eten etc etc moeten berekenen? Het gaat toch om get aantal mannen die een dvp heeft gehad en niet om haar winst?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan