Ik vroeg mijn vast dame hoeveel klanten ze ontvangt, ze zei dat het heel erg wisselt. Tussen de 0 en 10 per dag, maar altijd te weinig. Ze wil veel verdienen en dat kan maar op een mannier. Een gemiddelde kon ze niet geven, maar normaal tussen 3 en 4 klanten. De meesten zijn half uurtjes, soms 2 uurtjes (zoals ik).
150 per uur, 100 voor een half uurtje.
Denk wel dat ze rond de 500 per dag verdient. Haar doel is echt zo veel mogelijk verdienen in een korte tijd, ze werkt elke dag in de thuisontvangst, om de 6 weken op vakantie of naar Roemenie. Ze doet geen bare neuken, geen makanonen en geen klanten met Afrikaanse roots. Maar ze heeft vooral Turkse klanten, die vind ze fijn. Nooit gelazer mee. NL Klanten krijgt ze niet zo veel. Voor een dame van 24 uit Romenie is 500 per dag best veel....
Lieve dame, maar zoveel klanten. De dames hier kunnen wellicht beantwoorden of je lichaam zoveel sex aankan, of is dit iets persoonlijks (de ene wel, de andere niet)? Laten we eerlijk zijn flink geneukt worden kan op een moment zeer doen, en de mannen komen niet om geknuffeld te worden....
Laten we houden op 1050 per jaar voor deze dame. Zal per dame verschillen. Dank ook niet dat ze het langer volhoud dan 2-3 jaar.