Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPak jij de popcorn?En... daar gaan we weer!!
Straks gaan ze hier nog weg is dat wat je wilt hebben we moeten zuinig op ze zijn.Lol zolang de gemiddelde dame meer verdient dan de gemiddelde klant loopt het wel los
Hoe meer het aanbod stijgt hoe meer concurrentie ze onderling hebben dus ook minder geld dat helpt ze dus ook niet.Aanvod stijgt alleen maar via internet en in andere Europese landen is het niet perse beter dan hier. Mijn kosten zijn ook gestegen, we zitten allemaal met dezelfde problemen.
CAO lonen zijn de laatste jaren flink gestegen, Dames hebben geen CAO, maar ook hun kosten gaan omhoog, raamhuur, woning.....Aanvod stijgt alleen maar via internet en in andere Europese landen is het niet perse beter dan hier. Mijn kosten zijn ook gestegen, we zitten allemaal met dezelfde problemen.
Klopt, maar het is aan hun wat ze met hun tarieven doen als ze zelfstandig werken, ps hun geld is in het Oostblok tig x meer waard, waar ze in een korte tijd 1 of meerdere huizen bij elkaar verdienen hypotheekvrij. Ons als klant lukt dat niet.CAO lonen zijn de laatste jaren flink gestegen, Dames hebben geen CAO, maar ook hun kosten gaan omhoog, raamhuur, woning.....
12 mannen binnen 8 uur lijkt me vrij veel. Ook al is het bij sommige dames eerder afwerken, ze moet tussen die afspraken enige ruimte hebben.Even terugkomend op het aantal verschillende mannen in 10 jaar. Uiteraard heel veel variabelen, maar laten we eens uit gaan van een populaire dvp die 6 dagen per week 8 uren per dag werkt. Tijdens deze 8 uren ontvangt ze 12 mannen.
Maar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moeten een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.Prijzen zijn vrij stabiel, bij ramen al tig jaar hetzelfde, de lage privehuistarieven gestegen maar nog steeds onder de raamprijzen, thuiswerk wisselt qua prijzen per soort dames veel maar daar kan je beter niet heen gaan. De markt voor de klant is vrij stabiel en de keuze is reuze
Klopt, maar het is aan hun wat ze met hun tarieven doen als ze zelfstandig werken, ps hun geld is in het Oostblok tig x meer waard, waar ze in een korte tijd 1 of meerdere huizen bij elkaar verdienen hypotheekvrij. Ons als klant lukt dat niet.
Dat beweert ook niemand hierMaar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moet een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.
Zeker geen makkelijk beroep. Dagelijks betast en geneukt worden door vreemde mannen. Voor wat extra centjes doen ze ook nog onveilige handelingen met jan en alleman. Het is wel weer snel geld en je hoeft er niet jaren gestudeerd voor te hebben, dat dan weer wel.Maar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moet een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.
Het is voor sommige de realiteit."Andersmans rekening maken" natuurlijk!
Hét 'favoriete topic' van dit forum!
Als je goed leest is dat in mindering gebracht.En de dame betaald NIKS voor verblijf of onderkomen ??
By the way iedereen heeft een onderkomen nodig. Ik ook en dat is ook een kost voor mij.Het is voor sommige de realiteit.
Als je goed leest is dat in mindering gebracht.
Als je goed leest is dat in mindering gebracht.
in ons buurland kun je de dames vinden via kaufmich, maar goed beschouwd verhuren ze zichzelf in plaats van verkopen.Maar ze moeten ook hun lichaam verkopen en velen moet een familie onderhouden is geen makkelijk beroep.
Maakt € 3.120.000 bij een tarief van €150.- nettoAls we veronderstellen dat een dame 8 uren per dag werkt over een periode van 10 jaar, waarvan een date ongeveer 1 uur duurt en we een gewone werkweek van 5 dagen hanteren komt dat ongeveer neer op 20800 mannen.
5D/W*52W/Y = 260 dagen
10Y*260D= 2600D
2600D*8U= 20800 uur
Dus ongeveer 1 man per uur = 20800 mannen.
En de business is per dame op alle fronten weer anders, net als bij ons klanten
Ze verdienen meer...
Maar krijgen het niet.
Mijn punt is een reactie op ditWat is je punt?
Er wordt hier toch gevraagd hoeveel mannen een dvp heeft gehad in 10 jaar tijd? Waarom reageer je zo als er serieus wordt geantwoord op dit topic? Jouw reactie devalueert juist dit forum en toch lees je het en reageer je erop. Is dat niet het favoriete topic van dit forum?"Andersmans rekening maken" natuurlijk!
Hét 'favoriete topic' van dit forum!
En zo zijn er nog honderden mogelijkheden. Zoals ik al zei; er zijn heel veel variabelen. Mijn voorbeeld is van een dvp die ik lersoonlijk goed ken.Wel effe zwaar doorgerekend denk ik.
Effe een berekening gemaakt voor een DVP die ik goed ken.
Ze rekent €80 half uur, 150 uur.
Ze werkt minstens 5,5 uur.
Één half uur in mindering voor onkosten.
Is €750 per dag. Ze werkt 7/7 = €5250 per week. Ik reken weken per maand = €15750 per maand. Verminder dit €250 om regelmatig naar Spanje te vliegen =€15500.
Mooi maandsalaris.
€186.000 per jaar.
Klopt. Dat is wat ik ook zei. "Variabelen"Elke dame heeft ander tarief, omzet, aantal klanten etc, dus er is geen 1 kloppende berekening, dat is mijn punt
Belastingafdracht ?? denk je nu echt dat ze hun inkomsten opgeven aan de belastingdienst ? Hoeveel Nederlandse dvp's zijn er nog werkzaam ? Ook die geven niets op aan de belastingdienst.Belastingafdracht, kamerhuur, reiskosten etc etc, maar goed er zijn duizenden dames die allemaal andere tarieven rekenen, aantal klanten hebben, andere kosten hebben, aandercaantal werkuren, dagen, vakanties hebben etc etc. En dan nog? Moeten wij als klanten ook onze inkomsten hier noteren?
Daar gaat het hier toch niet om? Dan zou ik ook haar verblijf, reiskosten, eten etc etc moeten berekenen? Het gaat toch om get aantal mannen die een dvp heeft gehad en niet om haar winst?En de dame betaald NIKS voor verblijf of onderkomen ??