WHEM Alexandra, Schoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben speciaal 1 uur die kant op gereden. Ik zou het niet doen. Deze meid is heel rustig en denk ik heel aardig, maar beleeft hier geen enkele vorm van plezier aan. Kan natuurlijk aan mij liggen, maar dat zal zeker niet het enige zijn. Heeft een kloffie met pantoffels aan. Er is geen communicatie, geen geflikflooi, enkel afrekenen, pik half hard maken, condoom erom, neuken, schoonmaken met doekjes en klaar. Goede kans dat je binnen 12 minuten weer buiten staat, zoals ik. Als je voor 1 uur wilt gaan, ben ik heel benieuwd wat er na die 12 minuten gaat gebeuren. Maar wie weet wordt je verrast en heb je een heerlijke tijd. Het neuken was wel lekker, ging lekker soepel. En ik hou van grote (natural) borsten. Die heeft ze wel. Groot en zacht.

Hi, als je dit leest, doe het dan niet. Ik wilde haar het voordeel van de twijfel geven, maar ik kreeg dezelfde ervaring als Miguel90 . Door mij is ze een schoolverlater die snel geld wil verdienen.
Ze is niet curvy. Ze is gewoon dik, dankzij Photoshop.
Ik vertelde haar alles wat ik wilde en ze stemde toe. Maar toen ik daar aankwam, werd ik geconfronteerd met rebellie. Ik verloor mijn hardheid en ik moest proberen het allemaal terug te krijgen door te rukken, haar kutje glijden met mijn lul.
Bespaar je geld!

Terug
Bovenaan Onderaan