Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat mijn gereedschap het nog goed doet ..en 2x spuiten binnen 45 minuten nog goed afgaat..
als een 21 jarig dametje dat tegen je zegt..dan is dat toch wel leuk..
gaat bij een NL vrouw van 100 kilo niet lukken natuurlijk..heb je kans dat 1x al een uitdaging is

Als of het met elke 21 jarige Roemeense die 45 kilo weegt n feest is in bed ??



🐾🐾🐾🐾
 
maar goed.. wie van jullie heeft wel eens daadwerkelijk applaus gekregen? :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Dat overkwam me 2 weken terug...
Dan moet de performance heel goed geweest zijn. 👏 👏
Mijn favo zei gisteren de leuke woorden " ik zou je wel kunnen opeten" en nog wat later " jij wordt ook altijd maar beter". En dat opeten kan je bijna letterlijk nemen want soms wil ze me gewoon niet loslaten en kruipt ze almaar dichter en vaster tegen me aan. Heerlijk gewoon. 🤩🤩
 
Dit topic heeft veel overeenkomsten met een ouder topic: hoe ga je om met een compliment van een dvp.

Met veel interesse heb ik beide topics grotendeels gelezen. Ik zou aan dit topic nog wel een extra laag toe willen voegen, namelijk hoe oprecht is het aardigste wat een dvp ooit tegen je gezegd heeft.

Want uiteindelijk betalen we voor de seks en wil de dame natuurlijk dat je terug komt.

Dus mijn vraag is dan ook, hoe denken jullie te weten wanneer het oprecht is. En verder natuurlijk de vraag hoe belangrijk is het.

Volgens mij willen wij mannen ook maar wat graag geloven dat we speciaal zijn en maken de dames daar ook slim gebruik van. Daar ben ik zelf overigens geen uitzondering in 😅

Meer on topic, wat ik het fijnste vind om te horen is een positieve opmerking over mijn Hygiëne en mijn karakter. Waarbij mijn eerder benoemde voorbehoud ook gewoon geldt.
 
Dit topic heeft veel overeenkomsten met een ouder topic: hoe ga je om met een compliment van een dvp.

Met veel interesse heb ik beide topics grotendeels gelezen. Ik zou aan dit topic nog wel een extra laag toe willen voegen, namelijk hoe oprecht is het aardigste wat een dvp ooit tegen je gezegd heeft.

Want uiteindelijk betalen we voor de seks en wil de dame natuurlijk dat je terug komt.

Dus mijn vraag is dan ook, hoe denken jullie te weten wanneer het oprecht is. En verder natuurlijk de vraag hoe belangrijk is het.

Volgens mij willen wij mannen ook maar wat graag geloven dat we speciaal zijn en maken de dames daar ook slim gebruik van. Daar ben ik zelf overigens geen uitzondering in 😅

Meer on topic, wat ik het fijnste vind om te horen is een positieve opmerking over mijn Hygiëne en mijn karakter. Waarbij mijn eerder benoemde voorbehoud ook gewoon geldt.
Als het maar oprecht over komt, dan is het prima lijkt me. Het lijkt mij moeilijk om niet oprecht een compliment te maken. Meestal hoor je wel aan de ondertoon als dat niet gemeend is. Als het niet oprecht is, dan is de dame gewoon een goede actrice.
Je kunt natuurlijk gewoon iets standaards zeggen wat je uit je hoofd geleerd hebt en telkens gebuikt bij een klant (bijv. wat een leuke trui heb je aan of jij hebt echt een heerlijk lichaam). Dat laatste zei een dame eens tegen mij.

Dus zolang het oprecht lijkt en jij er een goed gevoel aan overhoudt is de missie geslaagd!
 
Als het maar oprecht over komt, dan is het prima lijkt me. Het lijkt mij moeilijk om niet oprecht een compliment te maken. Meestal hoor je wel aan de ondertoon als dat niet gemeend is. Als het niet oprecht is, dan is de dame gewoon een goede actrice.
Je kunt natuurlijk gewoon iets standaards zeggen wat je uit je hoofd geleerd hebt en telkens gebuikt bij een klant (bijv. wat een leuke trui heb je aan of jij hebt echt een heerlijk lichaam). Dat laatste zei een dame eens tegen mij.

Dus zolang het oprecht lijkt en jij er een goed gevoel aan overhoudt is de missie geslaagd!
door mijn werk kom ik min of meer noodgedwongen met veel mensen in aanraking ,al dan niet zakelijk..
ik ga nou misschien way out of line om dit te zeggen..maar ik heb alle soorten karakters en persoonlijkheden wel een keer meegemaakt en merk aan iemand zijn lichaamstaal ,gedrag ,ademhaling en manier van spreken wel ofdat iemand me staat te besodemieteren..
ofdat men oprecht is qua intenties..kun je nog wel eens hebben dat je je vergist..
maar dat zijn mensen die een Oscar verdienen..
dat wil ook zeggen dat 'gespeelde'vriendelijkheid ook meteen opvalt..
de dames maken wel eens opmerkingen ergens over ..en dan denk ik meteen 'dat zeg je tegen iedereen Truus'..
maar het is wel degelijk voorgekomen bij iemand dat ze dus geheel onverwachts en zonder bijbedoeling iets liet vallen..soms niet eens een compliment..maar gewoon een opmerking..
tijdje terug een latina die me echt geweldig afgezogen had..die zei ineens zoiets als 'je hebt precies de juiste pik van hardheid en lengte'..
dat had ze helemaal niet hoeven zeggen..want ik was al klaargekomen..had natuurlijk al betaald en ze ging verkassen naar Den Helder..dus mij ziet ze toch niet meer..
de manier waarop ze dat zei ook..dat was echt..
en nee ,ik ben niks overdreven groot op oorlogssterkte..
het viel bij mijzelf wel goed..maar ergens snapte ik ook haar bedoeling niet..
ik dacht naderhand nog 'waarom zeg je zoiets'..
 
Achteraf een appje 'ik vond het fijn met jou'. Denk ik nog vaak met plezier aan terug
Herkenbaar… Een fijne jongedame die me na ons samenzijn een bericht stuurt om mij te bedanken voor de heerlijke momenten die ik haar bezorgde, ook "extra muros" en mij nog vroeg om haar te berichten wanneer ik veilig en wel weer thuis was. Lief en zorgzaam, toch? 😉👌🥰
 
Los van de rij complimenten die ik over het uiterlijk van mijn lul krijg, waarvan ik denk dat ze dat tegen velen zeggen, blijven er een paar herinneringen over. Want mijn lul is niet zoveel anders als wat ik zie bij de meeste andere mannen tijdens gangbangs e.d

Wat ik daarentegen wel als een compliment voor mijn lul beschouw is als ik merk dat mijn lul precies op de juiste manier vult bij haar en/of precies de juiste plekjes raakt. Waardoor ze merkbaar in een andere extase komen. Vrouwen hebben meerdere erogene plekjes en die allemaal weten te vinden en op de goede manier te raken geeft mij een heel goed gevoel..
En ook:
- een dame van een gangbang gaf me een intens gelukkige blik toen ik haar diep anaal penetreerde en na afloop een hartstochtelijke tongzoen. En diep is alle bijna 20 cm erin. Dat zag ik haar niet bij andere anaalridders doen.
- Of een sex-vriendin van me die op een aparte en intense manier klaarkwam, zoals ze schreef achteraf:
(...) 'Mijn schouders… dat was wel een waanzinnige ervaring, nog nooit eerder gehad. Rillingen, kriebels die vanuit mijn onderrug in golven naar boven tot in mijn schouders trokken. (...) En dat tot twee keer toe. Zou zo'n fenomeen als een schouderorgasme bestaan?"(...)

Maar soms krijg je wel eens een ander compliment dat verrassend en leuk is.
Zoals deze:
- Een DVP die tijdens de sex steeds naar mijn ogen blijft kijken en na het sexgedeelte vroeg waarom ik zulke lichte ogen had terwijl ik er, volgens haar, toch mediterraans uit zie. Ik zei dat mijn ogenkleur verandert afhankelijk van het licht en dat ik van de zigeuners afstam. Daarop heeft ze nog met een lamp gekeken en ook in de buitenlucht naar mijn ogen of dat klopte. Ze was echt helemaal ondersteboven van mijn ogen. Overigens ook de enige voorzover ik weet, tenminste ik heb nooit iets van anderen hierover gehoord.
Alleen hoor ik wel eens dat mijn ogen erg intens kunnen zijn. Dat trouwens niet per sé in een erotische setting.
- Of de DVP die elke keer weer vroeg naar mijn vrouw en hoe het met haar ging. Nadat ik haar eerder al eens had verteld dat mijn partner wist dat ik haar bezocht. We hebben ook samen foto's gemaakt die ik mijn vrouw had laten zien en de keer erna gaf ik de reactie van mijn partner. Had namelijk een afdruk van een foto gemaakt waarop mijn vrouw een lieve boodschap voor haar had geschreven. De DVP opende zich helemaal t.ov mij, ze vond het super dat ik zo eerlijk en oprecht was. En dat ik heel gelukkig kon zijn met zo'n lieve vrouw. In alle bezoeken erna merkte ik dat er geen limiet meer was voor haar in wat ik met haar tijdens dat bezoek wilde doen. Heerlijke sex gehad met haar. Jammer dat ze weg is.

Dat soort oprechte gesprekken raken mij meer dan een goedbedoelde opmerking over mijn fraaie lul.
 
Herkenbaar… Een fijne jongedame die me na ons samenzijn een bericht stuurt om mij te bedanken voor de heerlijke momenten die ik haar bezorgde, ook "extra muros" en mij nog vroeg om haar te berichten wanneer ik veilig en wel weer thuis was. Lief en zorgzaam, toch? 😉👌🥰
Maar dat kan toch ook after sales zijn. Jij voelt je goed, vond het fijn, dat zal ze zeker gemerkt hebben. En met zo'n bericht voel jij je helemaal gewaardeerd. Ik zeg niet dat het niet oprecht kan zijn. Ik zeg alleen dat deze dames slim genoeg zijn om ons aan hen te binden.
 
Maar dat kan toch ook after sales zijn. Jij voelt je goed, vond het fijn, dat zal ze zeker gemerkt hebben. En met zo'n bericht voel jij je helemaal gewaardeerd. Ik zeg niet dat het niet oprecht kan zijn. Ik zeg alleen dat deze dames slim genoeg zijn om ons aan hen te binden.
Daar heb je gelijk in, doch voor mij was het een uiting van voortzetting van de uiterste zorgzaamheid die het meisje in kwestie nog vertoonde na de date. Het betrof een betalende ontmoeting uiteraard, maar tevens een samenzijn tussen 2 mensen, die wanneer ze elkaar respecteren en waarderen ook blijk kunnen geven van oprechte gevoelens en bezorgdheid…
 
Mooie jonge Ukranian dame, gaf bij de eerste date aan, je ziet er lekker uit voor je leeftijd, (ik 38) en zij 25. Na wat opbouwen lekkere uur gehad waarbij ik veel tong heb gebruikt. Na de date zei ze kom je snel terug... Op zich normaal. Kreeg ik dag erna appje, ik ben "vergeten" je te betalen... Dus 2e date gehad en de vonken sprongen eraf. Zo passievol en lekker dat ze me echt letterlijk leegzoog. En toen trots zei, dat verdiende je. Nog vaak app contact en soms spontaan berichtje als ze weer thuis is. leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan