Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik voel dat er een 'So you think you can fuck'
Hier neuk je even 4 geblindeerde DVP's...En als ze je in hun team willen, drukken ze op een knopje. Dan mag je kiezen welke coach je wil die je dan beter leert fucken.
Op het einde van de 13de aflevering wordt de finalist bekend gemaakt

'The best Fuck' aankomt.
Je krijgt dan 3 minuten om 3 geblindeerde DVP's the naaien...en als ze alledrie ja zeggen, mag je door naar de volgende ronde.
 
Ik voel dat er een 'So you think you can fuck'
Hier neuk je even 4 geblindeerde DVP's...En als ze je in hun team willen, drukken ze op een knopje. Dan mag je kiezen welke coach je wil die je dan beter leert fucken.
Op het einde van de 13de aflevering wordt de finalist bekend gemaakt

'The best Fuck' aankomt.
Je krijgt dan 3 minuten om 3 geblindeerde DVP's the naaien...en als ze alledrie ja zeggen, mag je door naar de volgende ronde.
Stuur je idee naar Talpa. Wie weet is er een producent voor te vinden.
 
ik kwam laatst op Youtube een channel tegen van een jonge gast hier uit Brabant ,die volgens mij telkens een jaar als productiemedewerker in een fabriek werkt..
hier leeft hij redelijk spaarzaam ,huurflatje ,oud Opel Corsaatje,beetje gamen..en sparen..
dan gaat hij naar Thailand etc..ook dat Pattaya..
en dan gaat hij een half jaar los..beetje aan het strand liggen..beetje gymen..en natuurlijk jonge poppetjes eraan rijgen..
die gast is een beetje een sufkop..en praat ook ofdat hij 'a couple of cans short of a sixpack' is..
maar hij doet het wel allemaal..
Halfer of Halper ofzo
wel grappig
 
ik kwam laatst op Youtube een channel tegen van een jonge gast hier uit Brabant ,die volgens mij telkens een jaar als productiemedewerker in een fabriek werkt..
hier leeft hij redelijk spaarzaam ,huurflatje ,oud Opel Corsaatje,beetje gamen..en sparen..
dan gaat hij naar Thailand etc..ook dat Pattaya..
en dan gaat hij een half jaar los..beetje aan het strand liggen..beetje gymen..en natuurlijk jonge poppetjes eraan rijgen..
die gast is een beetje een sufkop..en praat ook ofdat hij 'a couple of cans short of a sixpack' is..
maar hij doet het wel allemaal..
Halfer of Halper ofzo
wel grappig
Hopelijk verdient hij dan met dat Youtube-ding... meer dan met z'n andere baan!
 
ik hoop het ook..maar aangezien er niet 4x reclame in een blog van 10 minuten zit zoals in de meesten..
zal dat wel meevallen..
hij zorgt geloof ik dat hij er 15/20k voor spaart die hij er dan doorheen jaagt daar ..
aan verblijf ,eten ,huur appartement ,bier ,en die kakel 'kam naaaauuuwww...joe kam wit mie naaaaauuwww' kippetjes die hij voor het uitzoeken heeft..
kun je nagaan wat een klap hij krijgt als hij hier op de luchthaven land ,grijs en grauw weer..en geen enkele vrouw die ook maar 2 seconden interesse toont..
thats gonna suck..
 
ik kwam laatst op Youtube een channel tegen van een jonge gast hier uit Brabant ,die volgens mij telkens een jaar als productiemedewerker in een fabriek werkt..
hier leeft hij redelijk spaarzaam ,huurflatje ,oud Opel Corsaatje,beetje gamen..en sparen..
dan gaat hij naar Thailand etc..ook dat Pattaya..
en dan gaat hij een half jaar los..beetje aan het strand liggen..beetje gymen..en natuurlijk jonge poppetjes eraan rijgen..
die gast is een beetje een sufkop..en praat ook ofdat hij 'a couple of cans short of a sixpack' is..
maar hij doet het wel allemaal..
Halfer of Halper ofzo
wel grappig
Ga naar youtube, tik in de zoekbalk Halper Thailand of HalperNl in en u zult een auwehoer horen. 😁
 
Halper ja.
apart mannetje..hij moet het allemaal zelf weten natuurlijk en ik weet ook niet wat zijn doelstelling in het leven is..
maar om nou elk jaar een half jaarsalaris in Thailand er doorheen te jassen aan betaalde liefde? .
hij kan dat zo lang volhouden natuurlijk..
maar als hij straks dat om wat voor reden dan ook niet meer kan..
is hij dadelijk bijvoorbeeld 50 met 0 financiele buffer,geen vast werk en een flatje uit de sociale huur..
not judgeing verder..iedereen moet dat zelf weten..maar..🤷‍♂️
 
Halper ja.
apart mannetje..hij moet het allemaal zelf weten natuurlijk en ik weet ook niet wat zijn doelstelling in het leven is..
maar om nou elk jaar een half jaarsalaris in Thailand er doorheen te jassen aan betaalde liefde? .
hij kan dat zo lang volhouden natuurlijk..
maar als hij straks dat om wat voor reden dan ook niet meer kan..
is hij dadelijk bijvoorbeeld 50 met 0 financiele buffer,geen vast werk en een flatje uit de sociale huur..
not judgeing verder..iedereen moet dat zelf weten..maar..🤷‍♂️
Dan heeft hij wel reizen gemaakt waar ik alleen van kan dromen. Dat kan niemand hem meer afnemen.
 
Dan heeft hij wel reizen gemaakt waar ik alleen van kan dromen. Dat kan niemand hem meer afnemen.
ik zou nog niet dood gevonden willen worden daar tussen die irritante poppetjes (de kans dat het nog een jongetje is ook)..en oude kalende Engelsen met enorme dikke buiken
maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk..
er zijn ook mensen die met de vouwwagen naar Schotland gaan
 
Halper ja.
apart mannetje..hij moet het allemaal zelf weten natuurlijk en ik weet ook niet wat zijn doelstelling in het leven is..
maar om nou elk jaar een half jaarsalaris in Thailand er doorheen te jassen aan betaalde liefde? .
hij kan dat zo lang volhouden natuurlijk..
maar als hij straks dat om wat voor reden dan ook niet meer kan..
is hij dadelijk bijvoorbeeld 50 met 0 financiele buffer,geen vast werk en een flatje uit de sociale huur..
not judgeing verder..iedereen moet dat zelf weten..maar..🤷‍♂️
Een bericht doordrenkt met afkeurende opmerkingen zoals "apart mannetje", "geen financiële buffer" "een flatje uit de sociale huur" afsluiten met "not judging, iedereeen moet dat zelf weten". Is niet helemaal geloofwaardig 😉 Volgens mij zie jij het niet zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan