may the Force be with her.And always i miss you because you are the only one man i like in this sit country
(Al kennen de Sith geen country)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmay the Force be with her.And always i miss you because you are the only one man i like in this sit country
dat mijn gereedschap het nog goed doet ..en 2x spuiten binnen 45 minuten nog goed afgaat..
als een 21 jarig dametje dat tegen je zegt..dan is dat toch wel leuk..
gaat bij een NL vrouw van 100 kilo niet lukken natuurlijk..heb je kans dat 1x al een uitdaging is
misschien niet..maar daar ligt toch mijn voorkeur..latinaatje mag ook..
de NL dame met 'lijvig' postuur zie ik al vaak genoeg in dagelijks leven..word ook met de dag gekker..
iedereen zijn smaak..maar ik kan er niet warm van worden..
Dan moet de performance heel goed geweest zijn.maar goed.. wie van jullie heeft wel eens daadwerkelijk applaus gekregen?
Dat overkwam me 2 weken terug...
Ja wat is t beste. Laatst met een dvp zelfs gezoend. Gebeurde spontaan. Bezoek haar nu vaker.Precies dat!
Als het maar oprecht over komt, dan is het prima lijkt me. Het lijkt mij moeilijk om niet oprecht een compliment te maken. Meestal hoor je wel aan de ondertoon als dat niet gemeend is. Als het niet oprecht is, dan is de dame gewoon een goede actrice.Dit topic heeft veel overeenkomsten met een ouder topic: hoe ga je om met een compliment van een dvp.
Met veel interesse heb ik beide topics grotendeels gelezen. Ik zou aan dit topic nog wel een extra laag toe willen voegen, namelijk hoe oprecht is het aardigste wat een dvp ooit tegen je gezegd heeft.
Want uiteindelijk betalen we voor de seks en wil de dame natuurlijk dat je terug komt.
Dus mijn vraag is dan ook, hoe denken jullie te weten wanneer het oprecht is. En verder natuurlijk de vraag hoe belangrijk is het.
Volgens mij willen wij mannen ook maar wat graag geloven dat we speciaal zijn en maken de dames daar ook slim gebruik van. Daar ben ik zelf overigens geen uitzondering in
Meer on topic, wat ik het fijnste vind om te horen is een positieve opmerking over mijn Hygiëne en mijn karakter. Waarbij mijn eerder benoemde voorbehoud ook gewoon geldt.
door mijn werk kom ik min of meer noodgedwongen met veel mensen in aanraking ,al dan niet zakelijk..Als het maar oprecht over komt, dan is het prima lijkt me. Het lijkt mij moeilijk om niet oprecht een compliment te maken. Meestal hoor je wel aan de ondertoon als dat niet gemeend is. Als het niet oprecht is, dan is de dame gewoon een goede actrice.
Je kunt natuurlijk gewoon iets standaards zeggen wat je uit je hoofd geleerd hebt en telkens gebuikt bij een klant (bijv. wat een leuke trui heb je aan of jij hebt echt een heerlijk lichaam). Dat laatste zei een dame eens tegen mij.
Dus zolang het oprecht lijkt en jij er een goed gevoel aan overhoudt is de missie geslaagd!
Herkenbaar… Een fijne jongedame die me na ons samenzijn een bericht stuurt om mij te bedanken voor de heerlijke momenten die ik haar bezorgde, ook "extra muros" en mij nog vroeg om haar te berichten wanneer ik veilig en wel weer thuis was. Lief en zorgzaam, toch?Achteraf een appje 'ik vond het fijn met jou'. Denk ik nog vaak met plezier aan terug
Maar dat kan toch ook after sales zijn. Jij voelt je goed, vond het fijn, dat zal ze zeker gemerkt hebben. En met zo'n bericht voel jij je helemaal gewaardeerd. Ik zeg niet dat het niet oprecht kan zijn. Ik zeg alleen dat deze dames slim genoeg zijn om ons aan hen te binden.Herkenbaar… Een fijne jongedame die me na ons samenzijn een bericht stuurt om mij te bedanken voor de heerlijke momenten die ik haar bezorgde, ook "extra muros" en mij nog vroeg om haar te berichten wanneer ik veilig en wel weer thuis was. Lief en zorgzaam, toch?
Hangt er dan maar vanaf... hoe ver weg je woont!Al heel wat jaartjes geleden, Dame belt mij 's avonds op, "kan je langskomen voor een drankje, ik wil je gezelschap"
Kwartiertje met autoHangt er dan maar vanaf... hoe ver weg je woont!
Dat vind ik wel oprechte en leuke dingen.Al heel wat jaartjes geleden, Dame belt mij 's avonds op, "kan je langskomen voor een drankje, ik wil je gezelschap"
En vergeet vooral je portemonnee niet mee te nemenDat vind ik wel oprechte en leuke dingen.
Daar heb je gelijk in, doch voor mij was het een uiting van voortzetting van de uiterste zorgzaamheid die het meisje in kwestie nog vertoonde na de date. Het betrof een betalende ontmoeting uiteraard, maar tevens een samenzijn tussen 2 mensen, die wanneer ze elkaar respecteren en waarderen ook blijk kunnen geven van oprechte gevoelens en bezorgdheid…Maar dat kan toch ook after sales zijn. Jij voelt je goed, vond het fijn, dat zal ze zeker gemerkt hebben. En met zo'n bericht voel jij je helemaal gewaardeerd. Ik zeg niet dat het niet oprecht kan zijn. Ik zeg alleen dat deze dames slim genoeg zijn om ons aan hen te binden.
Ter verduidelijking, het was niet zo dat ze in slaap was gevallen tijdens de daad met je?Eén van de mooiste dingen?
Dat berichtje de volgende ochtend: "Wat heb ik lekker geslapen vannacht! Dit had ik echt nodig"!
Daar kreeg ze echt de kans niet voor! Haha!Ter verduidelijking, het was niet zo dat ze in slaap was gevallen tijdens de daad met je?