Dan is dat toch het verkeerde draadje hier voor dit verhaal.Er was geen dvp bij dit gebeuren en, voor zover ik weet, ook niet erna.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan is dat toch het verkeerde draadje hier voor dit verhaal.Er was geen dvp bij dit gebeuren en, voor zover ik weet, ook niet erna.
Dat soort dingen geloof ik ook wel als ze dat tegen mij zeggen voornamelijk ook omdat andere er soms bijlopen alsof ze net uit bed komen.Ik hoor dat ook geregeld maar ik neem het wel aan. Als ik zie hoe andere klanten in de gezamenlijke ontvangstruimte van een privéhuis of in een raambuurt er soms bijlopen, is het niet moeilijk te geloven dat dit compliment gemeend is.
Dankjewel.Over aardige dingen zeggen: Tenzij de man echt vervelend en onzorgvuldig tegen mij is geweest, zoek ik ALTIJD naar iets aardigs om te complimenteren en goede feedback te geven.
Als een dame bezig is moet ze het geluid van haar telefoon uitzetten."Ze moeten mij niet bellen als jij bij mij bent" Dit zei ze toen we samen waren, en haar telefoon ging.
Gelukkig heb je hier niet verteld wie ze is, anders had je wel haar vertrouwen geschonden en stonden er nu rijen mannen klaar om haar te vragen of ze ook een nacht bij haar konden blijven voor de prijs van 2 uur.Wat mij is bijgebleven is dat ze haar telefoon erbij pakte en iets in de vertaal-app insprak. Ze zei dat ik haar moet berichten als ik een keer een hele nacht bij haar wil doorbrengen, voor de prijs van 2 uurtjes. Ze zei dat ze dat niet aan iedereen aanbiedt, en dat ze mij vertrouwt.
Inmiddels een nacht met haar doorgebracht. Voor mij de eerste keer dat ik de hele nacht met een DVP doorbreng, dus die kan ook van de bucketlist.Binnenkort maar weer eens bij haar langsgaan.
Klopt, ik ga haar hier voorlopig ook niet bekendmaken. Misschien biedt ze het wel aan meedere klanten aan, who knowsGelukkig heb je hier niet verteld wie ze is, anders had je wel haar vertrouwen geschonden en stonden er nu rijen mannen klaar om haar te vragen of ze ook een nacht bij haar konden blijven voor de prijs van 2 uur.
Misschien volgende keer vroeg in de morgen met haar afspreken eerst ontbijten en dan sex. Of andersom. Eerst sex en dan ontbijten.Inmiddels een nacht met haar doorgebracht. Voor mij de eerste keer dat ik de hele nacht met een DVP doorbreng, dus die kan ook van de bucketlist.
De seks was prima. Ik ben gewend om alleen te slapen en ik logeer ook niet veel, dus ik had daarom al moeite om in slaap te vallen. Daar kwam ook nog bij dat ze ongelooflijk hard aan het snurken was. Ze lag tegen me aan dus ik kon vol meegenieten... In de vroege ochtend heb ik haar wakker gemaakt en gezegd dat ik naar huis ging om alsnog wat slaap te pakken. Vond ze jammer want ze had gehoopt om samen wakker te worden en te ontbijten. Doen we de volgende keer wel.
Klopt, ik ga haar hier voorlopig ook niet bekendmaken. Misschien biedt ze het wel aan meedere klanten aan, who knows
Ieder zijn ding, maar het leukste van met een vrouw slapen is voor mij niet het slapen zelf. Dat is juist het samen wakker worden en ontbijten.Inmiddels een nacht met haar doorgebracht. Voor mij de eerste keer dat ik de hele nacht met een DVP doorbreng, dus die kan ook van de bucketlist.
De seks was prima. Ik ben gewend om alleen te slapen en ik logeer ook niet veel, dus ik had daarom al moeite om in slaap te vallen. Daar kwam ook nog bij dat ze ongelooflijk hard aan het snurken was. Ze lag tegen me aan dus ik kon vol meegenieten... In de vroege ochtend heb ik haar wakker gemaakt en gezegd dat ik naar huis ging om alsnog wat slaap te pakken. Vond ze jammer want ze had gehoopt om samen wakker te worden en te ontbijten. Doen we de volgende keer wel.
Om koffie te drinken?Dat ik gratis langs mocht komen.
Om d'r stoepje te vegen....Om koffie te drinken?