El Toro Loco
Vaste klant
Maar ik heb graag een B-cup.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is wel een echte strelingHet aardigste:
Een van mijn vaste dame zegt regelmatig dat zij mij een mooie man vindt.
Wat mist ze ?Dat ze verdrietig is omdat zij mist .
Hoogstwaarschijnlijk mijn geld . ik krijg bijna iedere dag een berichtje of een telefoontje.Wat mist ze ?
Ja, zoiets is mij ook wel eens overkomen. Ik belde naar een prive huis voor een tweede afspraak met een DVP, de volgende dag, Naomi haar artiesten naam. De gastvrouw zei -na overleg met haar- dat ze een uur eerder wilde beginnen, als ik er voor zorgde dat mijn tong en vingers hun werk deden.Eens, toen ik een DVP oraal naar een hoogtepunt had gebeft, sprak zij tot mij: "Je mag alles mee nemen, behalve je tong. Die wil ik houden".
Helemaal mee eens. Ik ga nog steeds met een inmiddels ex DVP om. Een paar keer per jaar een dagje strand. Winkelen.Een gewoon menselijk contact met respect naar elkaar toe is al genoeg ,het zijn ook maar mensen en als het klikt met jouw vaste dame kan er wel een gewone vriendschap uit voortvloeien zonder bijbedoelingen ….
Heb ik öok weleens meegemaaktJe hoeft niet te betalen.
Al het andere is klets.
Ze bedoeld vast je neus.....Eén dame noemt me 'Gepetto'. Dat is de vader/maker van Pinokkio, voor wie dat nog niet wist. Ik lijk een beetje op hem, vooral mijn haar.
Nee, nu haal je Pinokkio en zijn maker/vader door elkaar. Zij noemt me naar de maker.Ze bedoeld vast je neus.....
Je leest verkeerdZe bedoelt vast je neus.....
Je lijkt dus op de vader/maker (een timmerman, toch) in het kinderboek?Eén dame noemt me 'Gepetto'. Dat is de vader/maker van Pinokkio, voor wie dat nog niet wist. Ik lijk een beetje op hem, vooral mijn haar.
Ze stalkt jeHoogstwaarschijnlijk mijn geld . ik krijg bijna iedere dag een berichtje of een telefoontje.
Neen dat niet. We hebben een goede band met elkaar. We kunnen aardig met elkaar omgaan..Ook op een vriendschappelijke basis.Ze stalkt je
Dat ja.Je lijkt dus op de vader/maker (een timmerman, toch) in het kinderboek?
Ja, wat dat betreft zijn het net conducteurs ('Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw persoonlijke eigendommen')Poe vaak bij vertrek dingen als fijne avond verder, tot de volgende keer, succes op het werk en heb je alles? Dat allemaal wel in het Engels dan.