Roxas
Meubelstuk
Het hangt er ook van af hoe lang het geleden is dat je sex gehad hebtVoor mij is dat ik het tussen de 20 en 30 min zonder probleem kan volhouden. Dat niveau ligt inderdaad bij iedereen weer anders.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet hangt er ook van af hoe lang het geleden is dat je sex gehad hebtVoor mij is dat ik het tussen de 20 en 30 min zonder probleem kan volhouden. Dat niveau ligt inderdaad bij iedereen weer anders.
Nu... ik bezoek (meestal) dames die ook echt van sex houden...Voor mij is dat ik het tussen de 20 en 30 min zonder probleem kan volhouden. Dat niveau ligt inderdaad bij iedereen weer anders.
Het hangt soms ook van de dame af. Als ze merkt dat je niet lang meer gaat volhouden. Gaan sommige een versnelling lager en later terug harder.Nu... ik bezoek (meestal) dames die ook echt van sex houden...
En... dan merk je toch aan hun reactie... dat er maar weining mannen zijn die het écht lang kunnen volhouden...
Als heel wat leuke uurtjes beleefd!
Dat zijn natuurlijke de 'goeie'!Het hangt soms ook van de dame af. Als ze merkt dat je niet lang meer gaat volhouden. Gaan sommige een versnelling lager en later terug harder.
Nee geen kind, geen man, niet van haar eigen naam en niet van haar hondje. Ja ze had de ketting gezien en samen gekocht ….. en door collega's begrepen …..Toevallig ook de 1e letter van haar eigen echte naam of die van haar kind, man, vriend of hond?
oh nee hoor ik heb veel betere cadeau's van haar gekregenLolllll
Als je geluk hebt koopt ze misschien ook een chocoladeletter met je letter van je naam voor Sinterklaas, mits dat nog gevierd mag worden
nou dat was in mijn geval al 2 jaar geleden ...Het aller aardigste wat een DVP me ooit gezegd heeft, is haar echte naam en telefoonnummer. Ik mocht contact met haar opnemen buiten het wereldje van de betaalde sex.
Het aller aardigste wat een DVP me ooit gezegd heeft, is haar echte naam en telefoonnummer. Ik mocht contact met haar opnemen buiten het wereldje van de betaalde sex.
Of ook aan de dvp, als ze je bv. pijpt als een stofzuiger waarna ze je lul haast opslokt, of je mag ze kinky tegen 100 per uur in haar reet pompen zal je geen enkele vent dat zolang kunnen volhoudenVoor mij is dat ik het tussen de 20 en 30 min zonder probleem kan volhouden. Dat niveau ligt inderdaad bij iedereen weer anders.
Zeg dat 'Ollekesbuujrder' het gezegd heeft... Amen!Of ook aan de dvp, als ze je bv. pijpt als een stofzuiger waarna ze je lul haast opslokt, of je mag ze kinky tegen 100 per uur in haar reet pompen zal je geen enkele vent dat zolang kunnen volhouden
Ik lig in een deuk! Goed dat jij zo eerlijk was tegen haar. (Wat was haar reactie?)wel gauw pissig die dames
Ene Masseuse Linda genaamd vroeg of ik weer eens langs kwam. Ik zei , nee ik kom niet meer want jouw huis stinkt naar hond en jijzelf ook.
eerlijkheid duurt het langst dacht ik
"Ik dacht dat ik dood ging" , citaat uit de film "Een vlucht regenwulpen"Ik draai het even om .Wat is het alleraardigst wat jij ooit tegen een dame(dvp) gezegd heb.
Goed dat Linda zo eerlijk was??Ik lig in een deuk! Goed dat Linda zo eerlijk was dan. Kan het me volledig voorstellen. Huisdieren zijn zoals kinderen, je moet het goed bijhouden anders ontstaan er allemaal vervelende geurtjes... En de mens moet zich geregeld wassen natuuriijk.
Gohhhh..., spitting image van mij lijkt dat wel.heb nu al van enkele dames hetzelfde gehoord en dus zal het wel waar zijn denk ik dan
Dat ik iemand ben waarbij je rap op je gemak bent (makkelijk in de omgang), iemand die ze vertrouwen (wat ook blijkt uit bvb privénummers of ware identiteit die ik krijg van sommige dames).
Blijkbaar kan ik ook goed kussen en ben ik ook niet slecht in het aanvoelen van wat op dat moment lekker aanvoelt bij de vrouw.
Maar het leukste is natuurlijk het vertrouwen dat ik krijg bij sommige dames, dat is echt wel het mooiste cadeau/compliment vind ik persoonlijk.
Er zullen heus ook wel negatieve dingen aan mij op te merken zijn maar dat zullen ze waarschijnlijk niet vertellen aan mij
Dat ze zo mooi is .en mooie billen heeft .en een mooie uitstraling heeft dat ze daar door veel fans heeftIk draai het even om .Wat is het alleraardigst wat jij ooit tegen een dame(dvp) gezegd heb.
Dit dus. Altijd als ik lang haar laat staan krijg ik veel complimentjes van dames (dvp of niet-dvp).Het compliment dat wel ik eens krijg van de dames.dat ik vet mooi lang haar heb(terwijl ik het dag van tevoren nog gewassen heb)en dat ze mij 1 fijne respectvolle man vinden waarbij ze zich veilig voelen.dat doet mij goed