Gisteravond nog bij haar geweest rond 19:00Weet iemand of Tina nog aanwezig is deze week? Of is ze met vakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGisteravond nog bij haar geweest rond 19:00Weet iemand of Tina nog aanwezig is deze week? Of is ze met vakantie?
Is al langer weg dan normaal. Misschien is ze wel met pensioenWeet iemand hier ook of Nikola deze week ook aanwezig is in de Nieuwstad? Ze zit rond nummer 56/58. Laatste kamer van de straat waar voorheen Diana altijd zat.
Ik kan dit bevestigen .. Ben ook bij haar geweest (naam vergeten jammer genoeg), maar wat een slechte date was dit zeg .. totaal ongeïnteresseerd inderdaad, beha wilde ze niet uit, ze leek er echt helemaal niks aan te vinden en toonde totaal geen inzet. Dit was 1 van de slechtste dames die ik ooit bezocht heb.Hoe heet die dame die nu op 25A zit? Wat een slechte he. Zij wou alleen maar liggen, geen ene andere positie mogelijk. Kijk steeds ongeïnteresseerd weg.
Dat beha niet uit wilt doen heeft een reden. Als die tieten gezien hebt, dan snap je het.Ik kan dit bevestigen .. Ben ook bij haar geweest (naam vergeten jammer genoeg), maar wat een slechte date was dit zeg .. totaal ongeïnteresseerd inderdaad, beha wilde ze niet uit, ze leek er echt helemaal niks aan te vinden en toonde totaal geen inzet. Dit was 1 van de slechtste dames die ik ooit bezocht heb.
Wel Alina uit Duitsland gezien. Zonder briliemand alina op 29 1 al weer gezien dame met bril
Kleine lolita Alina?Wel Alina uit Duitsland gezien. Zonder bril
Die was wel leukKleine lolita Alina?
Absoluut! Maar dit is een andere Alina?Die was wel leuk
Ik heb haar al heel lang niet gespotAbsoluut! Maar dit is een andere Alina?
Ramen hebben geen sluitingstijd. Iedere bepaalt zelf haar werktijden. Er geldt wel een maximum aantal uur per dag. 9 a 10 uur ofzo.Tot hoelaat zijn de raampjes open in Groningen? Ga binnenkort een avondje uit in groningen en lijkt me heerlijk om af te sluiten met een leuke dame. Nog tips voor een leuke dame?
Ik weet niet anders - vroeger kwam ik bij July 37-II en bouwde een band op en vaak was ik er veel langer en ging weleens eten met haar maar tarief altijd 50Vgm is het tegenwoordig gebruikelijk dat de dames in Groningen allemaal 50 euro vragen voor 15 minuten, tenzij je eerder al bij hen kwam.
Waar is July
Werkte op het laatst nog in Amsterdam en was toen ineens verdwenenWaar is July gebleven?
Welke nummer?in Nieuwstad aan de rechterkant van de Folkingestraat zit een blonde dame die een beetje onverschillig op de telefoon kijkt en best veel afwijst waar onder mij ook. Is er iemand bij haar al binnen geweest? Juist dat ze zo doet vind ik best wel leuk haha.
Durf ik zo niet te zeggenWelke nummer?