Schoorsteenveger
Wandelaar
- 56
- 08/08/21
- 15
Christina?Iemand al eens bij de dame rond nr 46 met bril binnen geweest mooi figuur maar altijd met die telefoon bezig, ze kijkt je geen eens aan ,is niet echt klant minded bezig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChristina?Iemand al eens bij de dame rond nr 46 met bril binnen geweest mooi figuur maar altijd met die telefoon bezig, ze kijkt je geen eens aan ,is niet echt klant minded bezig.
Mee eens, er moet iets achter zitten. je geeft niet zomaar 5000 eu omdat je "aardig" bent of niks van haar verwacht.Alleen heeft Lukas hierboven het blijkbaar over een heel andere Nicole, dan waarover de rest het heeft
Nicole op 15-3 is een blonde blanke dame uit ik meen Tsjechië.
Ik ben ook wel benieuwd waarvoor Lukas deze 5000 euro betaald heeft.
Wat was je insteek, wat had je ervoor terug verwacht? Dat ze je vriendin werd ofzo?
Als een dame zegt: "ik mis je" wil ze dat je weer langskomt voor een betaalde date. Niks meer, niks minder.
Wanneer een dame zulke opmerkingen naar mij maakt, vraag ik of ze mij mist of mijn geld.
Zomaar klakkeloos even 5000 aan een onbekende geven is gewoon dom, oerdom...
Dat dat nog verteld moet worden aan een volwassen persoon... dan wil je ook gewoon verneukt worden
Is het de moeite waard om op werkdagen tijdens kantooruren een door de Nieuwstad te wandelen? Of zijn de gordijnen allemaal dicht.
Is het de moeite waard om op werkdagen tijdens kantooruren een door de Nieuwstad te wandelen? Of zijn de gordijnen allemaal dicht.
Jaren geleden dat ik bij haar geweest ben, maar ik ga er vanuit dat Maria op nieuwstad 9-1 dat zeker wel doet. Incl cimOei, er zijn volgens mij niet veel dames op de Nieuwstad die dat aanbieden. Ik weet van Mia dat ze dat doet, maar die is nu niet aanwezig.
Weet iemand waarom Monika ineens zomaar verdwenen is? Had naambordje onder aan de deur en was heel vaak bezet
Dat dacht ik al. Ze zou volgens mij 1 of 2 weken later pas op vakantie gaan. Hoop dat het goed met haar gaat
Ik moet binnenkort overdag weer in Stad zijn. Weet iemand of Carla van 13-1 's middags werkt? Iemand ervaring met haar die het ook wil delen? Mag evt. per PB. Ik wilde haar laatst op een avond bezoeken, maar toen ik gepind had was ze bezet en moest ik de laatste trein halen. Ben benieuwd of ze de moeite waard is om nog even een omweg voor te maken.
Dankjewel! Zou kunnen inderdaad. Waar heb je die betere ervaringen gelezen? Vind hier niets over haar. Heb je een betere tip voor een GFE?Misschien is ze beter als je haar langer kent en bezoekt.
2x een €50 date gedaan, maar dat is gewoon afwerken, niks meer. Vond er niks persoonlijks aan.
Maar ik heb ook wel betere ervaringen gelezen. Misschien als je meer betaald.
Dat was denk ik ergens in dit topic, of verdwaald in 1 van de andere topics.Dankjewel! Zou kunnen inderdaad. Waar heb je die betere ervaringen gelezen? Vind hier niets over haar. Heb je een betere tip voor een GFE?
Inderdaad, sinds 5 december voor een maand vertrokken naar haar thuisland. Ziet er trouwens ook echt uit als een fotomodelDat was denk ik ergens in dit topic, of verdwaald in 1 van de andere topics.
Ik heb persoonlijk enkele andere 50/70 euro dates gedaan met Bianca, Roemeense. Ondanks dat het ook korte dates waren, hier toch een leukere tijd gehad. Als je beetje klik hebt kun je hiermee ook wel lol hebben.
Maar volgens mij is ze momenteel naar huis
Inderdaad, sinds 5 december voor een maand vertrokken naar haar thuisland. Ziet er trouwens ook echt uit als een fotomodel
Zij is gestopt voor goed, dat heeft zij tenminste aan mij verteld. Het kans dat zij terugkeert is nul imo.Weet iemand waarom Monika ineens zomaar verdwenen is? Had naambordje onder aan de deur en was heel vaak bezet
Was ook een Roemeense toch? Met zwart haarIemand enige idee was Jessy van 47III is tegenwoordig. Zij was er altijd overdag.
Idd, A cup maar mooi groot billen, werkt altijd overdag. Maar na lockdown nooit meer gezien.Was ook een Roemeense toch? Met zwart haar
Zij is gestopt voor goed, dat heeft zij tenminste aan mij verteld. Het kans dat zij terugkeert is nul imo.
Idd, A cup maar mooi groot billen, werkt altijd overdag. Maar na lockdown nooit meer gezien.