Schoorsteenveger
Wandelaar
- 58
- 08/08/21
- 16
Christina?Iemand al eens bij de dame rond nr 46 met bril binnen geweest mooi figuur maar altijd met die telefoon bezig, ze kijkt je geen eens aan,is niet echt klant minded bezig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChristina?Iemand al eens bij de dame rond nr 46 met bril binnen geweest mooi figuur maar altijd met die telefoon bezig, ze kijkt je geen eens aan,is niet echt klant minded bezig.
Is het de moeite waard om op werkdagen tijdens kantooruren een door de Nieuwstad te wandelen? Of zijn de gordijnen allemaal dicht.
Jaren geleden dat ik bij haar geweest ben, maar ik ga er vanuit dat Maria op nieuwstad 9-1 dat zeker wel doet. Incl cimOei, er zijn volgens mij niet veel dames op de Nieuwstad die dat aanbieden. Ik weet van Mia dat ze dat doet, maar die is nu niet aanwezig.
Weet iemand waarom Monika ineens zomaar verdwenen is? Had naambordje onder aan de deur en was heel vaak bezet
Dat dacht ik al. Ze zou volgens mij 1 of 2 weken later pas op vakantie gaan. Hoop dat het goed met haar gaat
Zij is gestopt voor goed, dat heeft zij tenminste aan mij verteld. Het kans dat zij terugkeert is nul imo.Weet iemand waarom Monika ineens zomaar verdwenen is? Had naambordje onder aan de deur en was heel vaak bezet
Zij is gestopt voor goed, dat heeft zij tenminste aan mij verteld. Het kans dat zij terugkeert is nul imo.