Ik zal binnenkort weer een keer kijken.Heb ook geen klein blond meisje zien zitten daar afgelopen tijd, ik mis meerdere dames. Of ik ga verkeerde tijdstippen langs.
Die dame die ik bedoelde naar jou heet ook Alina namelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zal binnenkort weer een keer kijken.Heb ook geen klein blond meisje zien zitten daar afgelopen tijd, ik mis meerdere dames. Of ik ga verkeerde tijdstippen langs.
Die dame die ik bedoelde naar jou heet ook Alina namelijk.
waar is die kamermeid op 15.3 gebleven kom er ook maar niet binnen want ze laat ook prive dingen zien van andere klanten wat ze er bij doet ze doet leuk voor en dan is het een duivel in vermoming opassen met deze dame ze denkt alleen aan het geld en voor de rest aan niemand kun je beter na mellissa gaan want de dame op kamer 15.3 wat een afknapper
Vorige week zaterdag was 70% van de kamers niet bezet op primetime zaterdagavond. Kan zijn dat ik groningen niet ken, maar ik verwacht toch dat in zo´n rosse buurt op zaterdagavond bijna alle kamers bezet zijnVolgensmij is het aanbod weer redelijk op sterkte,
Vorige week zaterdag was 70% van de kamers niet bezet op primetime zaterdagavond. Kan zijn dat ik groningen niet ken, maar ik verwacht toch dat in zo´n rosse buurt op zaterdagavond bijna alle kamers bezet zijn
Het zal wel. Ik heb vorige week met eigen ogen een redelijk uitgestorven rosse buurt gezien. Ook qua wandelaars liepen er nooit meer dan 3 man rond op zaterdagavond. Kan me niet voorstellen dat een week later opeens de bezetting na 70% is gegaan, daarvoor heb ik teveel wandelervaring. Ik ga niet op de gok dat hele eind weer na groningen rijden met de kans dat ik weer een uitgestorven rosse buurt zie. Gelukkig zijn voor mij de grote duitse rosse buurten dichterbij dan groninen
Zo, 10 dames, wild. Was gisteren in Bochum, gusstahlstrasse, bij binnenkomst 180 dames. En dan kun je nog na 2 laufhauses
Is dat een blonde met kort haar en een bril? Roemeense dacht ik.iemand ervaring met de dame op Nieuwstad 41-2 zit er best al wel lang nog nooit iets van gelezen
Ben er gister even door heen gewandeld volgens mij is het aanbod nog nooit zo slecht geweest, iedereen lijkt wel op de vlucht geen 1 stunner gezien.
Tina ook licht uit, Carla idem dito haar buurvrouw hele linker kant was dicht, Tina nog niet geweest, altijd bezet
of is er net niet..
Ja hele noordelijke provincie is bagger hier , nog nooit zo slecht geweest hier voordeel van wandelen is je ziet de dame in real live,, op kinky is het maar afwachten met al die nep profielen moet je net geluk hebben.
Ik kan je zeker de Bulgaarse Nicole aanraden. Dat is echt een stunner! De mooiste vrouw van de straatBen er gister even door heen gewandeld volgens mij is het aanbod nog nooit zo slecht geweest, iedereen lijkt wel op de vlucht geen 1 stunner gezien.
Zit op 42-2 trouwensIk kan je zeker de Bulgaarse Nicole aanraden. Dat is echt een stunner! De mooiste vrouw van de straat
thanks manZit op 42-2 trouwens