Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa... Gewoon vragenZIJN ER ook dames die anaal aanbieden in de nieuwstad
Blonde krulletjes. Lolita? Klinkt als AlinaHeeft lorena blonde krulletjes?
Nee sorry, de dame waar ik het over heb was nog wel eens actief in Heerenveen, alsnog bedankt.Blonde krulletjes. Lolita? Klinkt als Alina
Die Lorena ex-Heerenveen waar jij het over hebt is naar mijn weten al gestopt. Had haar nummer maar was van de ene op de andere dag van de aardbodem verdwenen. Wat een heerlijke latina was dat zeg, zo teder en lief met van die heerlijke priemende tepels.Nee sorry, de dame waar ik het over heb was nog wel eens actief in Heerenveen, alsnog bedankt.
Ja, verschillende sessies gehad afgelopen jaren. Professioneel en je kan je eigen wensen prima kenbaar maken. Had op hooker ook vele goede recentiesHallo,
Iemand toevallig ervaring met Melissa die aan sm e.d doet in nieuwstad
Alvast bedankt
Klopt. Zat vroeger volgens mij rond kamer 36mia die ook sm doet?
Dat is volgens mij Angela:. Zij doet van SM tot en met GFEAndere vraag: heeft iemand ervaring met de dame die aan het begin van de straat zit, 2e raam links? Ik denk nummer 53-1.
Sm attributen in het raam, maar wellicht ook andere mogelijkheden?
IK BEN NET TERUG VAN UIT NIEUWSTAD ze is weer wegHeb Mia ook niet gesignaleerd
heb je ook ervaring met haar? Ze is vaak bezet als ik langsloopDat is volgens mij Angela:. Zij doet van SM tot en met GFE
Is dat die vrij stevige blonde vrouw met grote borsten en veel make up? Ik twijfel ook wel eens of ik daar heen moet gaan. Net als haar buurvrouw. De blonde Carla (naam staat op het raam)Dat is volgens mij Angela:. Zij doet van SM tot en met GFE
Nee, ze is slank, donker haar. Die jij bedoelt is derde raam denk ik. Carla ken ik wel. Leuke dame, vriendelijk, mooie billen, diensten primaIs dat die vrij stevige blonde vrouw met grote borsten en veel make up? Ik twijfel ook wel eens of ik daar heen moet gaan. Net als haar buurvrouw. De blonde Carla (naam staat op het raam)
Je hebt idd gelijk. Voor mijn gevoel was dat het 2e raam en dat komt omdat het 2e raam bijna altijd donker is als ik langsfiets.Nee, ze is slank, donker haar. Die jij bedoelt is derde raam denk ik. Carla ken ik wel. Leuke dame, vriendelijk, mooie billen, diensten prima
Ja vrij vaak geweest. Diensten meer dan prima en biedt veel aan.heb je ook ervaring met haar? Ze is vaak bezet als ik langsloop
Nikola gisteren geweest. heerlijke DameIemand Nikola en/of Alina nog gespot?
Nikola gisteren geweest. heerlijke Dame