Damn interpunctie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar advertentie mag je hier wel delen:VANESA SEXY ONGESCHOREN NATUURLIJK KUT VOOR JOU
Haar advertentie mag je hier wel delen:
Dat de persoon in kwestie heeft aangegeven een Thaise te zijn.Hoe herkent men dat de bron Thais is?
Daar is helemaal niets tegenin te brengen.Dat de persoon in kwestie heeft aangegeven een Thaise te zijn.
Maudie, 27 jaar, aantrekkelijk, sexy, slank, geil, veel mag en kan.
Inmiddels bekent bij meerdere bezoekers van Sexjob-gangbangs.
Dat blijkt...Ik Angel Nederland kwart indo 25 jaar HBO denkwijze
Ben jij die ondeugende man die opzoek is
een onvergetelijke Squirt avonduur kan laten ervaren die je nooit meer zal vergeten?
cup maat
Dus vraag daar ook niet om deze berichten worden niet beantwoord.
Ik houdt van Sperma slikken
No Way.
Als je me, mij en mijn door elkaar blijft halen, dan wordt je gewoon een klas teruggezet. En je tarief gaat omlaag.
Is pijpen een sterk of een zwak werkwoord? En wat zijn daar dan de vervoegingen van?
Me is alleen goed Nederlands als het gebruikt wordt binnen de context van een wederkerend werkwoord.Is me en men dan geen goed NL en dan mag es zeker ook niet meer?
Is gewoon volgens het nieuwe groene boekje hoor!
Hoe mensen het voor elkaar krijgen om achter de 'ik'-vorm nog -dt fouten te maken is onbegrijpelijk. Maar nog erger de laatste tijd op social media zijn mensen die zelfs -dt fouten maken in woorden die GEEN WERKWOORDEN zijn! Hoe dan?!