Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor een gelovig triotje?

ZACHTE Dominantie met GOD...

Ruimdenkende vrouw, ik gebruik mijn vrije tijd graag om te schrijven, studeren en mezelf te verbeteren. Ik geniet ook graag van de lichten van Parijs.
Ik vind deze stad prachtig en Frankrijk buitengewoon mooi.
(Dame zit momenteel in Verviers)
Naast het reizen over de wereld, ben ik een echte passie voor dominantie.
...
Zowel bazig als vrouwelijk, ik lach graag om je pikken omdat mijn speeltjes groter zijn dan die van jou.
 
BLOWJOB DEEPTHROAT NATURAL
Gepubliceerd door CAMI (29j

AIRCO AND GOOD ROOM
ANAAL DIEP
IK ZAL U BEVINDEN IN WAT U VRAAGT

Hallo schat, mijn naam is Cami, ik ben oud en ik bied eersteklas diensten aan. Ik zal je geweldige service verlenen en je behandelen als mijn vriend en mijn koning. Ik heb een geweldig figuur, elegant, vriendelijk en zeer discreet... Het belooft je dat je het geweldig zult vinden en dat je het speciale nooit zult vergeten, mijn doel is om je een bevredigend en onvergetelijk moment te bezorgen. Ik kan het je laten zien als je me ziet... om ervoor te zorgen dat je een onvergetelijke ervaring hebt. Anaal Anaal Anaal Anaal
 
No Way.
Als je me, mij en mijn door elkaar blijft halen, dan wordt je gewoon een klas teruggezet. En je tarief gaat omlaag.


gummbahgrview-jpg.124001


Is pijpen een sterk of een zwak werkwoord? En wat zijn daar dan de vervoegingen van?
 
Het gebeurt niet alleen bij de dames hoor. Ook professionele bedrijven hebben er last van.

"Kavel dient door koper professioneel gedemonteerd te worden, leidingen en elektra kabels dienen afgedopt te worden. Eventuele schades worden op koper verhaalt. "
 
Is me en men dan geen goed NL en dan mag es zeker ook niet meer?
Is gewoon volgens het nieuwe groene boekje hoor!
Me is alleen goed Nederlands als het gebruikt wordt binnen de context van een wederkerend werkwoord.
Het storende is nu juist dat het als bezittelijk voornaamwoord gezien wordt in plaats van dat de schrijver/ maker van een bericht/ tekst "mijn" op die plaats gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan