Dat zeg ik toch ook chefWees nou eerlijk, welke normale Thaise meid wil nou een vent die op vakantie gaat naar Pattaya.
Pattaya heeft voor de meeste Thai, een slechte naam.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zeg ik toch ook chefWees nou eerlijk, welke normale Thaise meid wil nou een vent die op vakantie gaat naar Pattaya.
Pattaya heeft voor de meeste Thai, een slechte naam.
Nee joh. Ik ben zelf 25 en aardig fit. Kon zo van alles regelen via Tinder. Maat van mij in de 30 ook zonder problemen. Ik geef vaak wel een baht of 500 mee voor een taxi oidKans via tinder in pattaya gratis schatje is wel heel klein
Ik heb ondertussen wat recherche werk gedaan als voorbereiding op mijn reis en inderdaad de voorpret is ook leuk. Ik verblijf een beetje uit het centrum, zo een 30 tal minuten te voet. Bewust gekozen, ik hou ook wel van wat rust en een beetje comfort. Ik vroeg me af of je ook contact kan leggen met het personeel van het hotel, of is dat een no go ? Op zich ben ik wel te vinden voor een oprechte flirt wat niet wil zeggen dat ik geen bijdrage wil leveren, maar zo dat pure commerciële daar knap ik precies wat op af, nogmaals wat niet wil zeggen dat ik niet open sta voor vergoedingen, maar liefst niet worden "afgeperst"
de kans is heel klein!Ik vroeg me af of je ook contact kan leggen met het personeel van het hotel, of is dat een no go ? Op zich ben ik wel te vinden voor een oprechte flirt wat niet wil zeggen dat ik geen bijdrage wil leveren, maar zo dat pure commerciële daar knap ik precies wat op af, nogmaals wat niet wil zeggen dat ik niet open sta voor vergoedingen, maar liefst niet worden "afgeperst"
Ik ben in juni in Pattaya, hotel op 20 min loop afstand van walkingstreet. Welke tenten zijn echt de moeite om te bezoeken? En is thaifriendly app een goed optie voor dates met vrouwen die geen dames van plezier zijn? Is het raadzaam om een biertje aan te nemen in een club van een dame, zag bij kees van der spek dat zo mensen gedrogeerd worden![]()
Note: Republic staat inmiddels in top100 beste clubs ter wereld (DJ Magazine)
ook grappig is dat jij de agogos leuk vind die ik vermijd als de pest vanwege het pusherige gedrag. Serviceladies daar worden daadwerkelijk gekort op hun loon als er een rekening langer dan x minuten openstaat (1,2,3,5,6,8 vooral)
Overigens is WM2 inmiddels WM1 voorbij qua populariteit.. ElectricBlue (feitelijk WM3) moet nog duidelijk opstarten en is alleen bovenop tot op heden.. Wel is CEB/WM3 nog meer handson vanwege de meer intieme setting
* WM=Windmill
Gekort = service lady krijgt dus minder salaris als rekeningen te lang openstaan... Boete methode.
opium verkocht (nu Dragon) verbaasd me nix. De big guy achter pinup/xs/chick is al maanden niet meer in Pattaya gezien.. Komt het land niet (meer) in.
Nee woon niet Pattaya maar heb hele goede contacten daar vanwege mijn werk![]()
Als je er zelf niet geweest bent kun je er ook niet over oordelen, dus ik zou zeggen lees hier eens 40 pagina's terug koop een ticket en komt dat zien...Ik ben nooit naar Thailand geweest "lees Pattaya" omdat ik het beeld had van oude bejaarde mannen met te piepjonge dames. Maar laatst van een vriend te horen gekregen dat dit niet overal zo is in Thailand. En dat Pattaya min of meer één grote rariteitenkabinet is. Je moet het hebben gezien maar Thailand heeft meer plaatsen met normale dames naast de Pattaya's No Money, No Honey dames.
Ik ben nooit naar Thailand geweest "lees Pattaya" omdat ik het beeld had van oude bejaarde mannen met te piepjonge dames. Maar laatst van een vriend te horen gekregen dat dit niet overal zo is in Thailand. En dat Pattaya min of meer één grote rariteitenkabinet is. Je moet het hebben gezien maar Thailand heeft meer plaatsen met normale dames naast de Pattaya's No Money, No Honey dames.
Doorgaans is het toch wel een wat ander soort publiek dan op Phuket of Koh Samui.PS
Pattaya is ook allang niet meer alleen oude bejaarden met piepjonge meiden. Er lopen erg veel jonge toeristen. Net als op Phuket, Samui en in BKK.
Ja ik weet het , eem quote uit 2024. Maar redcat en romeo voelen ook gedateerd aan. De gebieden kloppen uiteraard, maar de namen van zaken zijn vaak veranderd.@floris e. Verder staan Thailand RedCat en Thai Romeo boordevol met tips voor de wandelaar, die je op Thailand blog en Thailand forum niet gaat vinden.
Inderdaad, maar dat komt omdat Pattaya werkt als een magneet op de sex-toerist en omdat er eigenlijk niets in de buurt is dat de gemiddelde toerist kan interesseren. In Pattaya is waarschijnlijk het grootste deel van de toeristen inderdaad daar voor de sex. Overal elders in Thailand is dat niet het geval en daar verdwijnt de sex-toerist in de anonieme massa van alle toeristen.Doorgaans is het toch wel een wat ander soort publiek dan op Phuket of Koh Samui.
Klopt wat je zegt maar zo'n massa meisjes op straat en zoveel bars in Pattaya is toch al een stuk indrukwekkender dan de walletjes in Amsterdam bijvoorbeeld. Dus een seks-paradijs is het toch zeker wel hè, Pattaya. Een aanrader! Ik heb prima mijn gading gevonden tussen de meisjes. Soms wat zoeken naar de echte diamantjes, maar ze zijn er zeker wel!Thailand wordt ten onrechte vaak beschouwd als een sex-paradijs, terwijl inderdaad het land zoveel meer te bieden heeft.
De sex-industrie voor Westerse (en meer en meer Chinese, Koreaanse, Indische en Arabische) toeristen is overigens maar een minuscuul deel van de Thaise sex-scene. Het springt natuurlijk wel in het oog, maar elk Thais stadje heeft wel zijn lokaal bordeel. Alleen dat zien "wij" niet want we kunnen de Thaise opschriften niet lezen en stappen er dus ook niet binnen. Als ze ons al binnen zouden laten.
In Bangkok, een stad met meer inwoners dan gans België, zijn er maar een viertal buurten waar de Westerse sex-toerist zijn gading vindt: Patpong, Nana, Soi Cowboy en een aantal zijstraten van Sukhumvit waar de "massage+"shops zijn. Zelfs in Pattaya is alles ook geconcentreerd rond Walking Street en tussen Beach Road en Second Road. In Chiang Rai is het Loi Kroh Road en omgeving. Op Phuket moet je op Patong Beach / Bangla Walking Street zijn. Op de andere eilanden zal je ook maar één of twee straatjes vinden met wat bars die naar de Westerse toerist lonken. Idem in steden als Hua Hin, Udon Thani, Khon Kaen, Krabi /Ao Nang, ... Naar verhouding is België enkel al met de Red Light districten in Antwerpen, Gent en Brussel, de Chausée d'Amour in Tienen en al de openlijk zichtbare clubs op andere provinciale hoofdwegen een groter en opvallender sex-paradijs dan Thailand.
Je moet echt al moeite doen om in aanraking te komen met de sex-industrie in Thailand. De gemiddelde toerist in Thailand ziet er niets of amper iets van.
Inderdaad, maar dat komt omdat Pattaya werkt als een magneet op de sex-toerist en omdat er eigenlijk niets in de buurt is dat de gemiddelde toerist kan interesseren. In Pattaya is waarschijnlijk het grootste deel van de toeristen inderdaad daar voor de sex. Overal elders in Thailand is dat niet het geval en daar verdwijnt de sex-toerist in de anonieme massa van alle toeristen.
Moesten plots alle sex-toeristen wegblijven uit Thailand dan zou enkel Pattaya daar een probleem mee hebben. Elders niet zozeer.
als je alleen op zoek bent naar (goedkope) sex, wel.Pattaya. Een aanrader!
Pattaya is inderdaad uitzonderlijk. Met meer dan 7 miljoen bezoekers per jaar die er verblijven in de 70 000 hotelkamers (dat is meer dan bijv. in gans Los Angeles) trekt Pattaya op zich meer bezoekers dan andere landen in hun geheel.Klopt wat je zegt maar zo'n massa meisjes op straat en zoveel bars in Pattaya is toch al een stuk indrukwekkender dan de walletjes in Amsterdam bijvoorbeeld.
Maar als je daarnaast ook nog naar het strand wilt gaan, of wat van de omgeving wilt zien, kan je beter naar Koh Samui of Phuket gaan
Achter op de Honda dreamMaar meestal vond ik wel een aardige dame in Jomtien.
Praktisch overal in Thailand zijn 'betaalde' meiden te vinden, zelfs in een achteraf Isaan dorp. De Thaise mannen maken ook fervent gebruik van de lokale prostitutie namelijk die overal te vinden is. Praktisch overal zijn 'niet betaalde' dames te vinden, want ik neem aan dat je dat bedoelt met dat je niet wilt gaan voor 'no money, no honey dames'.
Echter zal je dan echt wat 'game" mee moeten nemen. Ga dan niet naar gogo's of beerbars. Ga naar clubs, er zijn er zat. Maak wel de juiste keuze. Voorbeeld: ga je naar Panda club in Pattaya gaat het bijna zeker niet lukken. Die club is volledig op Thais gericht en zijn dus niet op jou. Ga naar Republic, Myst of Insomnia. Maar ook daar zal je je een weg moeten vinden tussen het gros van de freelancers die normaliter niet voor niets mee gaan.
Andere mogelijkheden: Tinder, Thaifriendly, Date in Asia. Maar ook daar veel 'pay for play' dames.
Waarom niet gewoon betalen? Zo veel minder gezeik. Ik betaal, ik bepaal.
PS
Pattaya is ook allang niet meer alleen oude bejaarden met piepjonge meiden. Er lopen erg veel jonge toeristen. Net als op Phuket, Samui en in BKK.
Google lens is in deze gevallen mijn kleine zakvriendje.Alleen dat zien "wij" niet want we kunnen de Thaise opschriften niet lezen en stappen er dus ook niet binnen. Als ze ons al binnen zouden laten.
Voor mij blijft Thailand het veiligste land. Ik heb er nog nooit confrontaties meegemaakt. Enkel één keer in Patong waarbij mijn vriendinnetje en ik bijna van het zebrapad werden gemaaid door een kamelenneuker op een brommer. Ik had hem natuurlijk iets nageroepen waarop hij omkeerde en verhaal kwam halen. Hij mepte mijn pet van mijn hoofd en ik een mum van tijd stonden er meer dan een dozijn taxi- en tuktuk drivers rond hem en is hij moeten afdruipen. Dus eigenlijk was dat voor mij een heel positieve ervaring.Ik lees zoveel ervaringen en nuttige tips.
Hulde aan iedereen
Ben wel benieuwd of jullie ook ruzies/conflicten hebben gehad in Thailand. Zo ja, wat was hier de reden van?
Ik lees zoveel ervaringen en nuttige tips.
Hulde aan iedereen
Ben wel benieuwd of jullie ook ruzies/conflicten hebben gehad in Thailand. Zo ja, wat was hier de reden van?